Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תראה גם אני חשבתי על האיביזה, אבל בנוסף לזה שהיא קטנה, כרגע סיאט מציפה את השוק הישראלי באיביזות תחשוב מה זה אומר על הערך של הרכב שלך כשאתה תבוא למכור אותו עוד כמה שנים (ואם אתה מתכנן למכור עוד 2+ שנים, אז בכלל תוריד בערך, כי לקראת 2017 מתוכננת לצאת במראה חדש וזוויתי יותר דומה ללאון ..)

 

תוסיף על זה ביטוח יקר (כי מה לעשות הרכב "גניב") ופתאום איביזה חדשה ב78 אלף לא נשמעת כ-ז-א-ת מפתה.

 

הכל נשמע מאוד הגיוני וגם אני הייתי בטוח שאתה צודק אבל, קניתי איביזה 2010 מהחברה לפני חמש שנים 1600 סמ"ק ידנית, היא היתה שמורה בטירוף כי אני שומר על הרכבים שלי, לא ראיתי מוסך כל התקופה חוץ מטיפולים, היא היתה עם 69 אלף ק"מ ומכרתי אותה ב 2000 מעל המחירון , אז אני לא יודע כמה זה יהיה נכון בעוד חמש שנים..

חוץ מזה בטווח מחירים הזה מה היית קונה?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שאם תקנה ידנית תצליח לחמוק מההצפה שקוראת כרגע בשוק הרכב, רכב שמיועד לצעירים עם תיבה ידנית ושלא נמכר בערמות במבצעים שמתפרסמים בכל יום בשנה למעט יום כיפור.

חוץ מזה, בטווח המחירים באמת אין לה הרבה מתחרות, ואני אומר את זה מניסיון של בדיקת הסגמנט.

מה שכן, הייתי ממליץ לך להסתכל על ה3MG ב65K. הרכב די מאובזר, מתנהג מצויין (הגה ושלדה טובים מאוד) גיר נעים וחלק. החסרון היחיד הוא במנוע האטמוספרי שלא מספק משיכה כמו מנועי הטורבו (על אף 105 סוסיו). איתו גם תוכל לנהוג ברכב שמרגיש מיוחד יחסית על הכביש ושלטעמי לפחות נראה מעולה. החסרון היחיד שלו מול האיביזה לדעתי הוא אופי המנוע.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם
אני חושב שאם תקנה ידנית תצליח לחמוק מההצפה שקוראת כרגע בשוק הרכב, רכב שמיועד לצעירים עם תיבה ידנית ושלא נמכר בערמות במבצעים שמתפרסמים בכל יום בשנה למעט יום כיפור.

חוץ מזה, בטווח המחירים באמת אין לה הרבה מתחרות, ואני אומר את זה מניסיון של בדיקת הסגמנט.

מה שכן, הייתי ממליץ לך להסתכל על ה3MG ב65K. הרכב די מאובזר, מתנהג מצויין (הגה ושלדה טובים מאוד) גיר נעים וחלק. החסרון היחיד הוא במנוע האטמוספרי שלא מספק משיכה כמו מנועי הטורבו (על אף 105 סוסיו). איתו גם תוכל לנהוג ברכב שמרגיש מיוחד יחסית על הכביש ושלטעמי לפחות נראה מעולה. החסרון היחיד שלו מול האיביזה לדעתי הוא אופי המנוע.

 

הבעיה היחידה היא שהשוק של ה MG פשוט מזעזע

פורסם

מכל הסופרמיני שיש כיום הייתי הולך על ה-208. היא עדיפה על המתחרות במרווח, ביצועים, ונחות נסיעה. בנוסף היא גם מגיעה עם 5 שנות אחריות.

פורסם

ה-208 בגירסה הידנית לא יותר ביצועיסטית מהאיביזה, לא יותר מרווחת מהג׳אז וגם לא בטוח שיותר נוחה ממנה. מה שכן, היא זולה יותר ונותנת תמורה מצוינת למחיר.


×
×
  • תוכן חדש...