Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

ברשותי גולף 2002

מנוע לא מתחמם, אגזוז לא מעשן ,

בבדיקה לאחר נסיעה (ואני מניח שגם בזמן פעולת מנוע) יוצא עשן לבן מפתח בית מדיד + פתח מילוי שמן .

ברור שזה שמן ולא מים ( ריח+ זה לא אדים )

מה+ כמה להערכתכם עלות תיקון

 

 

 

תודה רבה

פורסם

כמה ק"מ יש לרכב? ואיזה נפח מנוע?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

כדי לתקן אתה צריך לשפץ מנוע , הלחץ בורח דרך הרינגים ויוצא מהמדיד , כל עוד האוטו לא מעשן

ולא אוכל שמן אין צורך לעשות כלום , רק תקפיד להחליף שמן לעיתים יותר תכופות .

  • ספונסר פורום
פורסם

ברור שרכב בן 13 שנים סובל מנפילות לחץ אל חלל הארכובה דרך טבעות הבוכנה

אין רכב בגילו שזה לא מתקיים אצלו ברמה כזאת או אחרת .

כדי להגדיר את נפילת הלחץ הזאת כבעיה צריך לראות מה העוצמה של פריצת האדים האלו

ולהעריך עד כמה נפגעים ביצועי המנוע וביזבוז האנרגיה (קרי דלק) במקרה שלך .

כנס לבעל מקצוע שיראה את המצב ותשמע מה הוא אומר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אני מודה לכם על התשובה המקצועית.

נערוך מעקב צמוד אחרי שמן מים וצריכת דלק ונבוא עם בשר.

תודה רבה רבה

פורסם

אני קצת לא מסכים עם רון. יש מכוניות בנות 13-15 שטופלו כמו שצריך ועם קילומטרז' ממוצע ומטה עם כמות גזי קרטר לא גדולה יותר ממה שיש באוטו חדש.

 

 

אבל כמו שנאמר - זה סימן מובהק לבלאי המנוע והוא בוודאות יותר חלש ממה שאמור להיות. אבל כיוון שאין אפשרות להשוות עם אוטו זהה חדש, אי אפשר לדעת עד כמה הביצועים נפגעו.

 

 

היה לי פעם אוטו בן כ 15 שנה עם קילומטרז' לא ידוע, הוא היה מוציא די הרבה עשן לבן מסריח כזה דרך נשם מנוע.

 

מעבר לכך הוא נסע רגיל, לא הייתה צריכת שמן גבוהה. ירידה מסויימת בביצועים כמובן כן הייתה, וזה גם מלכלך בשמן את הבית מצערת, את הפילטר אוויר וכל דבר אחר בדרך - תלוי איפה צינור הנשם מתחבר.

 

 

פורסם

עד שלא תתבצע בדיקה כולל של הנשם, ומעקב צריכת שמן ונוזל קרור -

קשה לבצע הערכה מדוייקת מרחוק, מאחר והמנוע ישן/ בלאי , ואין נתוני מחסור בנוזלים.

אולי אתה גר באיזור עם לחות גבוהה, והאדים הם צירוף אדי מים באגן + אדי שמן.

 

בצע מעקב צריכה בשבוע שבועיים הקרובים, ועם הנתונים כנס למוסך טוב לבדיקה.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • ספונסר פורום
פורסם

בוקי איך אתה יכול שלא להסכים שמערכת מכנית כמו מנוע שריפה פנימית

שפועל 10-15 שנה לא יסבול משחיקה בטבעות הבוכנה ובגלילים לאחר עשרות

מיליארדים של מעברי בוכנה מעלה מטה בתנאים לא אידיאלים .

אין מנוע שעבד מעל 10 שנים ואין לו בלאי ושחיקה בגלילים ואת זה אני רואה

יום יום בבדיקה עם אינדיקטור .

 

אני תמיד אומר ללקוחות ששנה של רכב זה כמו של כלב ,קרי רכב בן 15 זה כמו

אדם בן 80 בריאותו לעולם לא תהיה כמו של בחור בן 18 ולא חשוב כמה טוב הוא טופל

ראה למשל המלך חוסיין .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אני לא אומר שאין שחיקה.

 

אני אומר שיש מנועים (גם בני 10 שנים) מטופלים טוב עם ק"מ לא גבוה שלא מוציאים מהנשם שום דבר - מעט תנועת אוויר וזהו.

 

 

פורסם
השאלה כמה קילומטרים עשה הרכב ב-10 שנים...50K או 200K.

.

 

בוא נקח דוגמא, האוטו שלך שהוא עד כמה שאני זוכר עם 140-150 אלף ק"מ.

 

נכון שאין שום סימן שמעיד על בלאי - לא שינוי בתגובות המנוע, לא צריכת שמן ולא שום דבר? אותו דבר בדיוק כמו שהיה חדש.

 

 

אני אניח בזהירות שבעוד שנה-שנתיים כשיגיע לגיל 10 שנים ויצבור עוד כמה עשרות אלפי ק"מ, שום דבר לא ישתנה.

 

 

פורסם

אנחנו עורכים מעקב צמוד על מנת שנוכל לבוא למוסך עם בשר ונתונים

בנתיים יש עשן אבל הרכב סוחב , לא מתחמם (עירוני +ביןעירוני) ואין ירידה נראית לעין של מפלס השמן .

מדובר על חמישה ימים בערך ו400 קמ

נעדכן

×
×
  • תוכן חדש...