Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קצת ממני :-P

 

 

247677_477111418976129_1122484866_n.jpg383422_477111258976145_1950682007_n.jpg485802_477108355643102_687780546_n.jpg527510_477108815643056_828491462_n.jpg545702_477111482309456_647457741_n.jpg284115_477111132309491_956923568_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 268
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פשש שומאכר, איזה תמונות! הוולוסטר כמעט לא נראית מזעזע ככה ;)

וזו מטילדה, נעים מאוד

 

10683825_351632981709214_520801589_n.jpg 11098384_1032430090117939_1019850809_n.jpg 11123876_1561652544100967_951791785_n.jpg DSC_0053-2-1024.jpg DSC_0546-1024.jpg DSC_0554-1024.jpg

'06 Daihatsu Sirion > '72 1302 VW Beetle > '94 Renault Twingo > '02 Fiat Punto HGT > '14 Suzuki Alto > '15 Citroen C4 Cactus > '20 Hyundai i20 > '23 Mazda 2 > '74 1300 VW Beetle + '16 Volvo V40

פורסם

שתי תמונות שאני אוהב במיוחד.

בראשונה מצולמים לפי הסדר - אני, יבגניפ, Caveman ו oe300. התמונה צולמה בכביש בין מוצב בירנית לאלקוש:

1.jpg

 

זו צולמה, כמו כמה אחרות, בכביש ליד מושב לוזית:

2.jpg

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

בוקר טוב

ברשותי אימפרזה 2002 עשתה 110 קמ

החלטתי קצת לעשות לה יישור קו,שכולל החלפת רדיאטור

טיפול 10000 שטיפת מנוע ועוד.

 

סך הכל מדובר ברכב אמין מאד ואני מדבר מניסיון כי הייתה ברשותי אחת כזאת שנתיים וחצי עם 0 תקלות.

 

נעבור לתמונות

e0c82ef5a9ef8dd032be85730223f5bf.jpgb7908094317fe8ba04e03fd1d050c308.jpg772c55f6f7d4353ab81227cdc2669487.jpg

יום מקסים לכולם.

imprza new age

פורסם

Scirocco-R, תודה!

 

ברשותכם עוד קצת, התמונות מלוזית גרמו לי להעלות עוד קצת תמונות.

 

עם גל ולא מכיר את הכינוי של חגי בלוזית:

d1axtnyonzza.jpg

 

שוב עם חגי ועוד מישהו:

jmlvd2myemz5.jpg

 

הXV בטיול בגוש עציון:

rk5t1gjmzyzd.jpg

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...