Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 268
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בנצי ממתי הקאדילק?!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קצת אוסף מ 9 שנות בעלות - הקשר כבר יותר רגשי ממה שחשבתי

SAXO2.jpgTRACKDAY_AUG2013-001.jpgTRACKDAY_AUG2013-003.jpgDSC_1058.jpgDSC_1059.jpg

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
לא שאני מתכוון "לצאת" נגד חלק מחברי הפורום, אבל בכותרת כתוב "תמונות יפות של הרכבים שלכם". לא מדובר בסתם תמונות שצילמתם ברחוב, להבנתי. אחרת השרשור היה נקרא "שרשור תמונות של הרכבים שלכם".

היופי הוא בעייני המתבונן.

 

אני יכול להבין אותך אבל מצד שני, גם תמונות רגילות יכולות לתרום לדיון הזה - אחרת לא יהיו מספיק

תמונות שאוכל להעביר בעזרתן את הזמן (המת) בעבודה.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
שכחת שלמרות שזה נראה כמו ג'יפ, זה לא באמת ג'יפ :)

 

 

ועם משקל של כמעט שני טון וצמיגים בחתך 35 הדבר האחרון שהוא צריך לראות זה שטח.

אבל יצאנו בשביל כורכר והתחפרנו בביצה שהתייבשה למעלה אחרי הגשם.

נסיונות חילוץ של שני טנדרים ויוד ג'יפ לא הועילו, עד שהגיע טרקטור וחילץ את כולנו.

 

image.jpg image.jpg

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

קשה לבחור, אחרי 10 שנים משותפות עם הרכב.

 

קרדיט של שתי התמונות האחרונות לתומר פדר.

GPOABG_1160.jpg

GPOABG_2724.jpg

GPOABG_7367.jpg

GPOtf-bmw-94.jpg

GPOtf-bmw-146.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
טוב יאללה, שכנעתם אותי.

האיביזה קופרה הקודמת שלי והלאון 1.8TSI שבאה אחריה.

 

[ATTACH=CONFIG]423581[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]423582[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]423583[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]423584[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]423585[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]423586[/ATTACH]

איך עושים את האפקט שבתמונה 1?

TDI POWER

פורסם

למרות שהקרדיט לא מגיע לי אלא למישהו שהיה מגיע למפגשי VAG בזמנו.

מצלמים את הרכב כשהמצלמה על חצובה, פעם עם מכסה מנוע פתוח ופעם עם מכסה מנוע סגור.

אח"כ בפוטושופ משלבים בין שתי התמונות.

פורסם
למרות שהקרדיט לא מגיע לי אלא למישהו שהיה מגיע למפגשי VAG בזמנו.

מצלמים את הרכב כשהמצלמה על חצובה, פעם עם מכסה מנוע פתוח ופעם עם מכסה מנוע סגור.

אח"כ בפוטושופ משלבים בין שתי התמונות.

יפה מאוד

TDI POWER


×
×
  • תוכן חדש...