Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אישית אני לא אוהב את הדגם הזה , הוא כבד והחלוקת משקל שלו לא נוחה .

יש את הסט השני שהעלו פה , הוא אמנם פחות חזק אבל הרבה יותר נוח .

אם אתם לא כל היום עושים דקים מאיפאה אין כמעט הצדקה לסט הזה .

בנוסף לרוב העבודות מברגה רגילה מתאימה יותר .

לא לכל מטרה מתאים אימפקט .

דודי על אזה סט מדובר?

פורסם
רוב הסיכויים שאתם צודקים אבל יש לי בעיה שאני חושב 'תמיד אם כבר אני קונה אני צריך תכלים הטובים ביותר כביכול ואם באמת יותר מידי בשבילי

ואם אתם מכירים מישהו שבונה דקים או פרגולות וגם עבודות גבס שצריך עזרה אני אשמח לעזור וללמוד

 

זה בסדר לקנות כלים טובים, אבל עיצה מניסיון: לא צריך לקנות מרצדס במיליון שקל בשביל לנסוע למכולת במרחק של 100 מטר.

סטים של מברגות אימפקט ורגילות, של מותגים (בוש, מקיטה, דהוולט), שהם גם למקצוענים וגם ל"חובבנים" יש באיזור ה 1200-1300 שח. לפעמים לא צריך להגזים (אני לא יודע איך קנית את הסט הזה ב 1950 שח, כי המחיר שלו נושק לאיזור ה 3000, ואם מסתכלים על סט של 3K או אפילו 2K ביחס לסט של 1.2-1.3K, זה הבדל משמעותי במקרה הטוב, קריטי במקרה הפחות טוב).

באמת, אבל באמת, שאין שום צורך במברגת אימפקט כזו בשביל עבודות גבס - להפך. בעבודות גבס הכי נוח יהיה לעבוד עם אימפקט קטנה של 10.8V וסוללה חזקה של 2-3 אמפר שעה. סה טו.

 

אגב, מחיר השוק של הסט DLX2015X עומד על כ 2400 ש"ח

http://www.tecnik.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=3990

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה על התשובה אבל מצד אחד עם אני רוצה להתקין דקים ופרגולות עדיף משהו קצת יותר חזק מ 10.8?

וכמו שאמרת במחיר הזה זו עסקה טובה

פורסם
המוכר אמר לי שהמברגה כול כך חזקה שאני לא אצטרך ממש את האימפקט אלא רק לאומים קשים

כנראה שהוא לא עבד הרבה במברגות.

 

תודה על התשובה אבל מצד אחד עם אני רוצה להתקין דקים ופרגולות עדיף משהו קצת יותר חזק מ 10.8?

חד משמעית - כן.

 

אם אתה עושה עבודות קלות בבית, אז באמת אין צורך.

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...