אהלן חברים ברשותי פיג'ו 2008 שנת 2016 דגם אוטומט. היום שבאתי להעביר מ D לפארקינג ובחזרה היה לי ממש קשה הרגשתי שאני עוד שנייה שובר את המוט, האוטו עבר טיפול 30000 לפני 3 שבועות בערך. אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי לפני שאני ניגש למוסך. צילמתי לכם סרטון וידאו שממחיש את הבעיה כמה דקות אני אתן לינק אני מעלה אותו ליוטיוב.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk