Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

54f9a0e9ad722.jpg

בתמונה הראשונה:

- פורשה 911 GT3 RS תוצרת WELLY

- ניסאן GTR תוצרת Maisto

- למבורגיני מורצ'לאגו תוצרת Maisto

- מרצדס cl63 amg תוצרת Maisto

- אאודי R8 V8 תוצרת Maisto

 

54f9a0e9925b0.jpg

בתמונה השנייה:

- האמר H2 2003 "סטייל DUB", תוצרת JADA Toys

- ריינג' רובר 2005 גם כן "סטייל DUB", תוצרת JADA Toys

- מוסטנג GT 5.0 1967 של "Pro Mods", תוצרת Maisto

- פורשה קייאן טורבו, תוצרת WELLY. מגיע עם מקל מיוחד לפתיחת הדלתות (מן תופסן לידיות הדלת).

- האמר H3 SUT, תוצרת Hongwell

 

הדגמים במצב טוב. רק להאמר H2 הצהוב מתקלף קצת הגריל מקדימה (אפשר לראות בתמונה).

 

אני לא ממש יודע מה ה"שוק" של הדגמים הללו לכן אשמח שתציעו מחירים הוגנים במקום שאני סתם אזרוק מספרים.

יכולים לפנות אלי גם בפרטי. אוכל לצלם כל דגם בנפרד במידת הצורך.

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מצטער לא מחפש להחליף.

4 דגמים עדיין רלוונטים:

מוסטנג 67 צהובה



אאודי R8 כסופה

למבורגיני מורצ'לאגו צהובה

(תמונות שלהם בהודעה הראשונה)

האמר H1 SUT 1:18 כמו בתמונה למטה רק לבן

36359y.jpg

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...