Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול עסקת אוויס אקספרס (ליסינג), למרות שהובטח שניתן בכל שלב, אוויס בכל זאת מסרבים!


666pluto
שימו לב! השרשור הזה בן 1241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים



אני לא אוהב שזורקים משפטים באוויר. הודעתם לי חד וחלק דרך סוכן מנהל תיק הלקוחות שזו תשובה סופית, ומצידכם שאגיע לבית משפט.

איך אתה יכול לרשום אם כך שאתם ממשיכים לעבוד איתי בעניין כדי לפתור את הבעיה? מבחינתכם, כרגע לא ידוע אפילו מתי כן תאפשרו לי לבטל את העסקה, שזה תלוי לשיקול החברה. אז איפה פה הניסיון לפתור משהו בכלל?

 

 

 

 

 

אני מבטיח להמשיך ולעדכן, ומקווה שהעניין יפתר מחוץ לכותלי בית המשפט, זו המטרה הראשית שלי כרגע! לא לי ולא לחברת אוויס יש אינטרנס להגיע לשם, מבחינתי זה בזבוז זמן ועד שיגיע המשפט אמשיך לשלם חודשית על הרכב, שלא לדבר על הוצאות עורך דין וכו', ומבחינת חברת אוויס זו פגיעה לא קטנה במוניטין החברה, במיוחד במידה ואזכה בתביעה (ועם הנתונים שיש לי, אני די בטוח בעצמי).

 

לבנתיים אין שום ניסיון מטעם חברת אוויס להגיע לפתרון כלשהו, מלבד האמירה שהסכם כתוב זה הסכם, "הם מאוד הוגנים ושקופים" וזה מה שיש!

מצד שני, כל העניין הזה קפץ רק הבוקר, מקווה שסה"כ ברקע הם כן עושים ניסיונות :?.

 

כרגע התחלתי עם פרסום בפורום, אסתפק בזה. אם אראה ששום דבר לא זז כבר אפנה לווינט באמת, ושם אני אספק להם גם את שתי ההקלטות של נציג אוויס שבהם הוא מבטיח ומסביר שביטול עסקה זה אך ורק כרוך בקנס, והקלטה שלישית של הבוקר בה הוא מסביר שזה מה שיש, רשום בהסכם שזה נתון לשיקול דעתה של אוויס, ההסכם תקף וזהו, ושאקח את זה גם למשפט. תהיה כתבה מעניינת...

 

אם אתה צריך עורן דין טוב, תפנה אליי בהודעה פרטית ואבדוק לך (אמא שלי עובדת אצל עורך דין והיא בטוח מכירה כמה כרישים טובים בתחום)...

 

בכל מקרה זאת עוד דוגמה טובה ל"שקיפות והאמינות" של חברת אוויס ונציגה בפורום, גיל מאוויס.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 186
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היהפוך נמר חברבורותיו?!

 

חברים - חברת ליסינג זו חברת ליסינג. סוכן מכירות זה סוכן מכירות.

שקיפות, הגינות, סביבה ירוקה, האכלת ילדים רעבים באפריקה ושאר הבטחות - בסוף סגירת החוזה היא המטרה. לא הסיפוק האישי של הלקוח.

 

טוב שפרסמת מקרה זה למען יראו וישכילו.

אני במקומך הייתי הולך איתם ראש בראש עד הסוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היהפוך נמר חברבורותיו?!

 

חברים - חברת ליסינג זו חברת ליסינג. סוכן מכירות זה סוכן מכירות.

שקיפות, הגינות, סביבה ירוקה, האכלת ילדים רעבים באפריקה ושאר הבטחות - בסוף סגירת החוזה היא המטרה. לא הסיפוק האישי של הלקוח.

 

טוב שפרסמת מקרה זה למען יראו וישכילו.

אני במקומך הייתי הולך איתם ראש בראש עד הסוף.

 

אני לחלוטין מסכים איתך. כאשר חברה נוהגת לא כדין, צריך למצות איתה את הדין, ועדיף בריש גליי. פותח השרשור רוצה דבר ראשון לפתור זאת אל מול החברה בטרם יפנה לבית משפט.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היהפוך נמר חברבורותיו?!

 

חברים - חברת ליסינג זו חברת ליסינג. סוכן מכירות זה סוכן מכירות.

שקיפות, הגינות, סביבה ירוקה, האכלת ילדים רעבים באפריקה ושאר הבטחות - בסוף סגירת החוזה היא המטרה. לא הסיפוק האישי של הלקוח.

 

טוב שפרסמת מקרה זה למען יראו וישכילו.

אני במקומך הייתי הולך איתם ראש בראש עד הסוף.

 

המשפטים הכי נכונים שמישהו יכול היה לרשום.

בסופו של דבר כל התשובות מאוויס אם זה בפורום ואם זה מחוץ לפורום הם תשובות מתחמקות ופוליטיות, בדיוק כמו תשובות של הפוליטיקאים בארץ או של אנשי השלטון למצב הכלכלי והבטחוני {אבל זה כבר לא קשור}.

 

איש מכירות תמיד יהיה איש מכירות, וחברת ליסינג/השכרה תמיד יהיו עם שירות קלוקל. אין סיבה להתקרב למקומות האלה חוץ מאשר בחו"ל להשכיר רכב.

נדיר למצוא סוכן מכירות שבא לקראת הלקוח ויהפוך עולמות בשבילו. ועוד יותר נדיר למצוא סוכן מכירות שאומר "טעיתי, אני אפצה אותך".

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוויס אינה רואה בחומרה מקרה זה.

אנו בהחלט מבינים שלעיתים קיימות אי הבנות לאורך התקופה, ולכן אנו מקפידים לנסח את הסכם ההחכרה שלנו בצורה מאד מפורטת למקרים מסוג זה. כמו כן, אנו מזמינים כל לקוח לקרוא את ההסכם בנוסף לנאמר בע"פ, בכל עסקה ומקפידים לצייד כל לקוח בעותק חתום תמיד.

נמשיך לעמוד מול הלקוח בקשר על מנת לפתור את העניין.



או במילים אחרות: מעניין לנו את הת** שהנציגים שלנו משקרים במצח נחושה כדי לסגור עסקאות ולעמוד ביעדים? אה בעצם הנציג דבק באותה הגרסה גם לפני שבועיים (אחרי שהלקוח כבר התחיל לשלם), אז אולי בעצם הצוותים שלכם לא מכירים את הנהלים?

חברה גדולה צריכה לקחת אחריות על התנהלות הנציגים שלה מול הלקוחות, את הטיפול המשמעתי יש לעשות בתוך החברה ולא לזרוק את התוצאות על הלקוח.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון אחרון מפי אוויס, אני מודה לגיל על הצגת החברה בצורה פוליטית מיופה לחינם! ממש מנסים למצוא פתרון כדי ללכת לקראתי!

כבר התייעצתי עם עורך דין טלפונית, בשבוע הבא גם אקבע פגישה רשמית. כנראה שאין מנוס. אני אמנע מלתת כל ביקורת על חברת אוויס, עד כה תיארתי את הדברים כפי שהם, מחשש לתביעה על פגיעה בשם הטוב או משהו דומה. אני אמשיך לתת רק עובדות.

אעדכן מה יהיה הלאה.

 

*בהמשך גם אפנה לווינט או לאתר אחר. צריך קצת להתפנות פשוט מבחינת עבודה. כל הבוקר הלך לי לחינם גם כך על הנושא הזה, ותיכף מתחיל משמרת כפולה בבית חולים ערב-לילה...

תשובה.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה!

לפי התנהלות החברה מזל שבסוף לא רכשתי דרכם.

 

תעביר את המשמרת בכיף, לפחות יש לך גישה חופשית למשככי כאבים ;-)

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אח בבית חולים פסיכיאטרי, אז יש לי גישה ליותר מזה :-P.

אבל לא נראה לי שזה הפתרון לבעיה פה :wink:.

חבל שאחיות לא מוכנות לשמוע אפילו על השברולט הזאת, מקסימום הייתי משאיר את הרכב לאחת מהן ונמנע מכל הבלאגן שיגיע בחודשים הקרובים! אבל הגיר כל כך גרוע שגם בחינם לא יסכימו לנסוע עליו יומית! סתם ישכב בחנייה ליד הבית ויעלה אבק תמורת 1250 שקלים כל חודש :-/. וכמובן עד שיגיע המשפט, חצי מתקופת ההשכרה הנותרת כבר תיגמר! כיף גדול...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי והבנתי במדינת ישראל הסכם בע"פ הינו הסכם מחייב באותה מידה של הסכם חתום.

במידה ויש ניגוד בין ההסכם בכתב להסכם בע"פ לדעתי במצב כזה לסיכום שנעשה בע"פ יהיה משקל כבד יותר בבית המשפט.

אני לא חושב שיש לך מה לדאוג.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא דואג, כמו שאמרתי בטוח בפרטי המקרה ומאמין שלא תהיה בעיה לניצחון בבית משפט.

מה שכן, הדרך לשם לא ממש קלה, זה כרוך בהוצאות עורך דין להתייעצויות, המשך תשלום על הרכב לתקופה של פסיקת בית המשפט (בממוצע הבנתי שנה +-), הפסד ימי עבודה, עצבים!

אני לא מבין חברה שההוכחות מול הפנים שלה, הנציג מטעמה עשה טעות, אני מוכן להגיע איתם לפשרה שאפילו אשלם על כמה חודשים קדימה העיקר שנגמור את זה מחוץ לבית המשפט, אבל הם ממש שמים פס ושאלך לחפש...לפי הגיון היו צריכים לנסות בכלל להגיע איתי לפשרה, אבל פה לא היה שום נסיון, תוך שעות ספורות מרגע קבלת התשובה הראשונית, קיבלתי תשובה סופית שזהו וינסו אולי, אולי, בעתיד, לא ידוע מתי ואם בכלל, להוציא אותי מרוצה ולבטל עסקה, אבל זה רק אולי!

באמת מוזר...

 

מה שאני יכול לייעץ לחברי הפורום, תזהרו ממילים יפות ודיבור חלק של סוכני מכירות. עד למקרה הזה, אין לי ולא הייתה לי שום תלונה על חברת אוויס, העסקה התאימה לי, השירות שנתנו היה מעולה, עזרו לי בזמנו לפתור תקלה מול חברת UMI יבואנית שברולט, מההתחלה ממש עזרו ותמכו והכל. חבל שזה נגמר בהטעייה כל כך בוטה של מנהל תיק הלקוחות שלהם וחוסר לקיחת אחריות מפחידה ברמות!

 

כל מה שנותר לי לומר הוא אני אפגוש אותם בבית משפט, ועוד שנה, בתקווה פחות, אעדכן אותכם בתוצאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש יותר מדי תלונות על אוויס בזמן האחרון. גם בפורום "ייעוץ ברכישת רכב" היו כמה שרשורים על אנשים שלקחו רכבים לבדיקה, הבטיחו להם שאין פגיעה בשלדה ובבדיקה מטעמם מצאו שיש פגיעה בשלדה.

 

היהפוך נמר חברבורותיו?!

 

חברים - חברת ליסינג זו חברת ליסינג. סוכן מכירות זה סוכן מכירות.

שקיפות, הגינות, סביבה ירוקה, האכלת ילדים רעבים באפריקה ושאר הבטחות - בסוף סגירת החוזה היא המטרה. לא הסיפוק האישי של הלקוח.

 

טוב שפרסמת מקרה זה למען יראו וישכילו.

אני במקומך הייתי הולך איתם ראש בראש עד הסוף.

 

המשפטים הכי נכונים שמישהו יכול היה לרשום.

בסופו של דבר כל התשובות מאוויס אם זה בפורום ואם זה מחוץ לפורום הם תשובות מתחמקות ופוליטיות, בדיוק כמו תשובות של הפוליטיקאים בארץ או של אנשי השלטון למצב הכלכלי והבטחוני {אבל זה כבר לא קשור}.

 

איש מכירות תמיד יהיה איש מכירות, וחברת ליסינג/השכרה תמיד יהיו עם שירות קלוקל. אין סיבה להתקרב למקומות האלה חוץ מאשר בחו"ל להשכיר רכב.

נדיר למצוא סוכן מכירות שבא לקראת הלקוח ויהפוך עולמות בשבילו. ועוד יותר נדיר למצוא סוכן מכירות שאומר "טעיתי, אני אפצה אותך".

 

או במילים אחרות: מעניין לנו את הת** שהנציגים שלנו משקרים במצח נחושה כדי לסגור עסקאות ולעמוד ביעדים? אה בעצם הנציג דבק באותה הגרסה גם לפני שבועיים (אחרי שהלקוח כבר התחיל לשלם), אז אולי בעצם הצוותים שלכם לא מכירים את הנהלים?

חברה גדולה צריכה לקחת אחריות על התנהלות הנציגים שלה מול הלקוחות, את הטיפול המשמעתי יש לעשות בתוך החברה ולא לזרוק את התוצאות על הלקוח.

 

אנחנו עוקבים אחר הדברים שנכתבים כאן בשרשור וברצוני להתייחס לכמה מהדברים שנכתבו כאן.

אמנם אוויס היא חברה וככל חברה מטרתה גם להרוויח, אך במקרה זה לא מדובר בשגיאה שבוצעה אלא באי הבנה מצער, זה גם המקום לציין שלא עודדנו את הלקוח בשום שלב לרכוש רכב חדש במקום העסקה הקיימת ושהנציגים שלנו בהחלט מכירים היטב את הנהלים. תלונות ותקלות יכולות לקרות וקורות בכל חברה וגם בהשכרת רכב בחו"ל, כל מקרה מטופל לגופו ומקבל בדיקה ומענה מלאים ולא משנה באיזה ערוץ הועלה המקרה ולראייה עמוד הפייסבוק שלנו והפורומים השונים.

אנו לומדים מכל פניה כזאת ובודקים אותה בשיא הרצינות, אנו גם מודעים לעובדה שלקוחות מרוצים "מצביעים ברגליים", ופחות מתבטאים בפורומים. נוכח אחוז מחדשי העסקאות הגבוה, יש אחוז ניכר מאלה.

אני משוכנע שכפי שהוזכרו כאן שרשורים פחות מחמיאים לנו- מי שבאמת ירצה יחפש וגם ימצא שרשורים יותר מחמיאים בהם לקוחות פוצו במידה ונגרם להם נזק או התבצעה טעות שדרשה התנצלות\תיקון.

עריכה אחרונה על ידי גיל מאוויס
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה הוא רשם שעודדתם אותו לרכוש רכב אחר? לא הבנתי מה זה קשור.

 

כמו כן איפה בדיוק אי הבנה? נכתב ע"י לקוח בבירור שיש לו הקלטה שנאמר לו שהוא מחויב אך ורק בקנס במקרה שרוצה לסיים את העסקה מוקדם מהתחתם. במקרה וזה נכון, אתם צריכים לקנוס אותו ולשחרר אותו מהרכב, במקרה הפוך הוא משקר ולא מגיע לו כלום. איפה בדיוק האי הבנה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו עוקבים אחר הדברים שנכתבים כאן בשרשור וברצוני להתייחס לכמה מהדברים שנכתבו כאן.

אמנם אוויס היא חברה וככל חברה מטרתה גם להרוויח, אך במקרה זה לא מדובר בשגיאה שבוצעה אלא באי הבנה מצער, זה גם המקום לציין שלא עודדנו את הלקוח בשום שלב לרכוש רכב חדש במקום העסקה הקיימת ושהנציגים שלנו בהחלט מכירים היטב את הנהלים. תלונות ותקלות יכולות לקרות וקורות בכל חברה וגם בהשכרת רכב בחו"ל, כל מקרה מטופל לגופו ומקבל בדיקה ומענה מלאים ולא משנה באיזה ערוץ הועלה המקרה ולראייה עמוד הפייסבוק שלנו והפורומים השונים.

אנו לומדים מכל פניה כזאת ובודקים אותה בשיא הרצינות, אנו גם מודעים לעובדה שלקוחות מרוצים "מצביעים ברגליים", ופחות מתבטאים בפורומים. נוכח אחוז מחדשי העסקאות הגבוה, יש אחוז ניכר מאלה.

אני משוכנע שכפי שהוזכרו כאן שרשורים פחות מחמיאים לנו- מי שבאמת ירצה יחפש וגם ימצא שרשורים יותר מחמיאים בהם לקוחות פוצו במידה ונגרם להם נזק או התבצעה טעות שדרשה התנצלות\תיקון.

גיל, מה הכוונה אי הבנה מצטערת? בוא נדייק כאן במילים, מדובר בהטעייה של סוכן המכירות שליווה אותי לאורך כל הדרך!

כשאני שואל אותה מההתחלה, וגם בהמשך, במה כרוך ביטול עסקה והוא עונה בצורה הכי פשוטה וברורה שזה כרוך אך ורק בקנס במספר האחוזים שצוין, אין פה מה להבין, התשובה שלו לא ניתנת לפירוש! אתם באתם והוספתם ברגע האמת גם את עניין ההסכמה של אוויס! אומנם זה רשום בהסכם, אבל מובן לגמרי שההסכם לא ידידותי במיוחד לאדם מן השורה, במיוחד כשניתנת תשובה חדה וברורה מטעם נציג המכירות לעניין המדובר. אני מודה שלא טרחתי לבדוק את העניין בהסכם בזמנו, וסמכתי על המילה של אותו נציג, כשהוא היה מעודכן לאורך כל השיחה שהוא מוקלט כי הודעתי לו וביקשתי רשות, אז לרגע לא חשבתי שיחסיר פרטים (אם נתאר את זה בצורה יפה)!

 

אז סוכן שלכם טעה, אני טעיתי גם שסמכתי על המילה שלו בלבד, מה הפתרון?

יכולים להיות לכם גם מיליוני לקוחות מרוצים, זה לא משנה את פרטי המקרה, ואם תקרא לאורך כל השרשור תבין שכך גם מחשבות חברי הפורום האחרים כמעט באופן גורף! חברה, תשנו עמדה, אני זה שמנסה להגיע פה לפשרה וזה מוזר לי!

אתם רוצים קנס חצי שנה קדימה? תקבלו, רק בוא נבטל עסקה ונמנע ממשפט, כי תקופה של 22 חודשים קדימה לסיום עסקה אני לא מוכן לקבל בשום פנים ואופן, ומודיע חד משמעית אנחנו נגיע לבית משפט ושם אתם תפסידו!

אז תשקלו שוב בצורה הגיונית את המשך הטיפול שלכם...

 

עדכון לחברי הפורום, קיבלתי כרגע מייל נוסף מאותו סוכן, חברת אוויס תהיה מוכנה לבדוק שוב אפשרות לבטל את העסקה בחודש פברואר. וזה אולי, הם יבדקו, לא בטוח יאושר!

זו עמדה סופית של החברה :-/

אטימות לכל דבר.

 

איפה הוא רשם שעודדתם אותו לרכוש רכב אחר? לא הבנתי מה זה קשור.

 

כמו כן איפה בדיוק אי הבנה? נכתב ע"י לקוח בבירור שיש לו הקלטה שנאמר לו שהוא מחויב אך ורק בקנס במקרה שרוצה לסיים את העסקה מוקדם מהתחתם. במקרה וזה נכון, אתם צריכים לקנוס אותו ולשחרר אותו מהרכב, במקרה הפוך הוא משקר ולא מגיע לו כלום. איפה בדיוק האי הבנה?

 

 

לא יודע למה הכניסו את העניין הזה, כנראה חושבים קדימה שבתביעה אכניס סעיף על נזקים בגלל שבתכלס אחזיק שני רכבים ולא אחד, אז מכינים מראש תגובות (שוב, פרנויה שלי, זאת הסיבה שאני שומר לעצמי את ההקלטות ולא חושף אותם).

מצידם, גם הייתי קונה אופניים, למי אכפת? התלונה שלי היא על חוסר גילוי נאות, הטעייה בוטה של נציג המכירות, אבל הם ממשיכים להתחמק במילים יפות.

עריכה אחרונה על ידי 666pluto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מעט ספקים נותנים בשלב השיווק כל מצג ורוד אפשרי, אך בשלב הביצוע מתחילים לבדוק מה כתוב באותיות הקטנות. אם אכן נציגי החברה הציגו מצגים כה ברורים לפותח השרשור אזי מדובר על הטעיה וניהול מו"מ בחוסר תום לב, המזכים את הלקוח באפשרות לבטל את העסקה ו/או פיצוי כלשהו. יוזכר, כי חוסר תום לב עשוי למנוע מצד לחוזה אפשרות להעלות טענה, אפילו היא כשלעצמה נכונה. נראה לי כי זוהי הדוגמא המובהקת לכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...