Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעונין לשפץ בעצמי את האלטרנטור הנ"ל


ירחמיאל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם. יש לי אלטרנטור מתוצרת מיצובישי אלקטריק (לא עבור מיצובישי, אלא עבור סיטרואן דווקא).

רשום על המדבקה:

9640088080

A003TB26941H

12V CL12 D6 24

יש לי ידע טכני רב וכלי עבודה כולל מחרטה וכו'.

אשמח לשמוע מהמומחים כאן במה כרוכה בדרך כלל עבודת שיפוץ שכזו והכי חשוב - היכן ניתן להשיג את החלקים והכוונה לגשר דיודה אם יש, מיישר זרם וכו' (ולא מסבים וכדומה, אליהם יש לי כמובן גישה בשפע בארץ). אני לא פוסל אגב רכש מהאינטרנט/איביי.

אני מעונין לשפץ אותו באופן כולל ולא לחפף בשום מישור. אם יש ברשת איזשהו תהליך שמפורט - אשמח לקישור.

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה - את זה באמת עשיתי ומצאתי סרטון טוב, רק שלא ברור לי למה הבחור רק התמקד בהחלפת הפחמים; האם אין באלטרנטור הזה גם מווסת זרם? אם כן - היכן הוא ממוקם וכיצד מחליפים אותו? זהו הסרטון:

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מחליפים ווסת מתח וגם דיודות יישור כחלק משיפוץ אלא אם הוא תקול.

הווסת זה החלק עם גוף קירור שהוא החזיק ביד שאליו מלחימים את הפחמים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם. יש לי אלטרנטור מתוצרת מיצובישי אלקטריק (לא עבור מיצובישי, אלא עבור סיטרואן דווקא).

רשום על המדבקה:

9640088080

A003TB26941H

12V CL12 D6 24

יש לי ידע טכני רב וכלי עבודה כולל מחרטה וכו'.

אשמח לשמוע מהמומחים כאן במה כרוכה בדרך כלל עבודת שיפוץ שכזו והכי חשוב - היכן ניתן להשיג את החלקים והכוונה לגשר דיודה אם יש, מיישר זרם וכו' (ולא מסבים וכדומה, אליהם יש לי כמובן גישה בשפע בארץ). אני לא פוסל אגב רכש מהאינטרנט/איביי.

אני מעונין לשפץ אותו באופן כולל ולא לחפף בשום מישור. אם יש ברשת איזשהו תהליך שמפורט - אשמח לקישור.

תודה מראש.

 

איזה מודל הרכב ?

לא זכורים לי אלטרנטורים של מיצובישי בסיטרואנים חדשות יחסית, אבל אולי אני טועה.

אני זוכר שבדגמים ישנים מאוד (ZX וכד') היו מיצובישים.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בסיטרואן C4 משנת 2009 אם איני טועה.

הוא הגיע ממגרש פירוק ונמצא מתאים לפיז'ו שלי. אני מעונין לשפצו בנחת ולהיות מוכן למיקרה ששוב האלט' שאצלי בפיז'ו יצא לגמלאות.

היות ואיני יודע אם הווסת/דיודות התפגרו או לא, אני רוצה להחליף "על עיוור", בהנחה שלא מדובר ברכיבים שעולים מיליארדים כמובן. הענין הוא שבסרטון הוא לא מראה זאת ולא הצלחתי למצוא סרטון שכן (עם אלט' כזה, כאמור). אשמח גם לדעת היכן מומלץ לרכוש אותם, מקורי/איכותי.

נקיונות, החלפת מסבים וכאמור פחמים הם לא בעיה בשבילי, אבל בשאר אני עובד ללא ידע בתחום ולא מעונין לבצע שגיאות.

עריכה אחרונה על ידי ירחמיאל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...