Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
לפחות יצא לך מזה משהו?

 

לבינתיים לא ממש. די חדש בזירה. מה שכן, זו גם יופי של תרפיה לפני השינה ; במקום לספור כבשים, אפשר לספור בחורות.

 

נסו לשחק ב mass effect, החרא הזה ממכר נורא, הראשון לקח לי 26 שעות, השני קרוב ל 36 שעות והשלישי גם איזה 36, לא רצוף אבל במהלך שבוע וקצת ולא משנה לימודים, חברים, חברה, כשבאו אורחים בשבת ישבתי קצת בשולחן ואז הלכתי לשחק בחדר כמו אחרון המכורים.

אחרי שסיימתי כל אחד מהם הרגשתי הקלה עצומה, מחקתי את המשחק וחזרתי למציאות.

 

משחק מדהים, אין ספק. בתור חובב סימולטורי טיסה וחלל (ז'אנר שכבר נכחד בימינו, לדאבוני), היו שני סינגלים שסחפו אותי ברמות - Descent Freespace הראשון והשני. שתי יצירות מופת של Volition ז"ל. פס הקול, העלילה, המשחקיות.. בהמשך לראשון אפילו לקחו את Ronny Cox ו Robert Lugia לצרכי דיבוב.

 

מצ"ב הפתיחון של המשחק הראשון, שהיה כ"כ מדהים שאני זוכר שבחופש הגדול של 1998 כל מה שעשיתי היה להוריד מדי פעם את הכלב ולרוץ לחזור לשחק בדבר הזה, בכל רמות הקושי, פעם אחר פעם. עד היום אני חוזר לשחק בזה מדי פעם.

 

[video=youtube;NJ-xcgBL1mY]

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

אתה יכול להתמכר מחדש.

יש לך את Elite: Dangerous שכבר מפותח יפה ובעתיד את Star Citizen.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

Star Citizen אכן נראה מטמטם. מקווה שהוא יספק את הסחורה ; החבר'ה של Freelancer ו Wing Commander עומדים מאחוריו.

אני פחות מחפש להתמכר למשחקיות אונליין ו MMOים. בשביל זה יש את באטלפילד ש Dice טורחים לקבור אותו עמוק יותר עם כל שחרור בשנים האחרונות.

אני מתגעגע לסינגל מרתק וסוחף כפי שסדרת FS סיפקה. לא רואים השקעה שכזו בכותרים כיום.

פורסם

Freeapace היה מממש אחלה סימולטור חלל, שיחקתי בהם כשהם יצאו ופעם בכמה שנים אני שוב מוצא את עצמי משחק בהם.

 

Edge of chaos גם משחק חביב עם הרפתקאה וגם free roaming.

 

אבל זה כבר עיניים לתרד אחר.

 

 

חצי מהבעיה זה להבין שיש לך התמכרות, להכיר בעובדה שיש בעיה.

אחרי זה נשאר למצוא מנגנון התמודדות/ מנגנון פיצוי חלופי שיהיה פחות מזיק לעצמך וליחסים שלך עם הסביבה.

פורסם

סוג של התמכרות אולי אבל לא בטוח,

אני "מכור" לשינוי.

לא יכול לנהוג יותר מ20 דקות בצורה מונוטונית (100 בכביש מהיר),לא יכול לשבת הרבה זמן וחושב הרבה יותר טוב שאני מסתובב

וזז.

וניסיתי לשבת המון באמת שניסיתי,ולפעמים כשממש צריך אז אני מצליח,אבל אני לא אדם רגוע.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
לא כל דבר דורש גמילה. חלק מהדברים שאני קורא פה (קפה, סוכר, בשר) זה דברים שגם לצרוך ברמה מוגזמת וגם לא לצרוך בכלל זה די דבילי לדעתי.

א---מ---ן

אני חושב שהדבר הכי קיצוני אצלי זה שאני לא צורך שום דבר באופן קיצוני.

אוכל בשר. מת על בשר אדום, הוריה של אשתי דרום אמריקאים, אסאדו זה עניין שבשגרה. מידי פעם, כשמרגיש שאכלתי יותר מידי בשר בתקופה קצרה, מפחית קצת. אוכל יותר דגים ועוף.

כשמרגיש שאכלתי יותר מידי בצקים בזמן האחרון (פיתות, ובורקסים), מפחית- עובר לפריכיות אורז או שסתם מפסיק להשתולל.

קפה- מת על הקפה, 2-3 כוסות ביום זה המקסימום. גם במילואים, כשכולם באינפוזיה, אני משתדל לא להגזים.

אלכוהול, פעם היה גם סיגריות, פעם פעם היה גם דברים "כיפיים", אינטרנט, פורום- הכל בטוב טעם, הכל בכמות סבירה שלא תפריע לי בחיי היומיום הנורמלים ו/או בבריאות.

התמכרות זה אופי, עובדה שלא כל אחד מתמכר לסיגריות והופך למעשן קבוע.

איך אמרו בטירונות? הכל בראש

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...