Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויות מרכישת מונית מרצדס C200 והפיכתה לרכב פרטי


sharkol
שימו לב! השרשור הזה בן 3351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצאתי c200 שנת 2008 צורה חדשה יד 2 מונית 295,000 ק"מ הייתה 4 שנים אצל נכה צהל נהג מונית נמצאת כמעט שנתיים אצל הנהג הנוכחי, נהג אחד, מטופלת במוסך מתמחה ברחובות שמורה חיצונית ופנימית

טסט בספטמבר, מה דעתכם? בכמה להציע לנהג לקנות אותה? אגב באותה שנה עדיין הייתה את הצורה הישנה עם הפנסים העגולים, איך יודעים לזהות במחירים?

עריכה אחרונה על ידי idan10

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה באמת מציאה לפי הק"מ.

רוב המוניות שאני רואה ביד2 עם 500 אלף ק"מ.

נראה לי שהמחיר לצורה החדשה סביב ה60 אלף פלוס מינוס.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-2008 כבר לא היה את הצורה הישנה עם הפנסים העגולים. הדגם הקודם יוצר עד 2007, וייתכן כי היו יחידות בודדות שעלו לכביש כמודל 2008. אתה מדבר על W204 והדגם לפניו היה W203.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי עדיין לא שווה את הכאב ראש, ואז לקבל רכב שעבר 300+ אק"מ וחיים לא קלים, רק כדי שתהיה לך מרצדס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי עדיין לא שווה את הכאב ראש, ואז לקבל רכב שעבר 300+ אק"מ וחיים לא קלים, רק כדי שתהיה לך מרצדס.

 

איזה כאב ראש? חיים לא קלים?

בוא נשאל את זה אחרת, מי מבטיח לך שרכב אחר עם 100K ק"מ לא יעשה לך חיים קשים? כאב ראש?

פה יש לך הזדמנות לקבל מכונית מפנקת יחסית, מאובזרת, חסכונית, ואמינה במחיר מצויין. אז מה אם יש לה 300K-400K ק"מ? זה לא אומר כלום.

לא חסר נהגי מוניות עם מרצדס בארץ וכתוצאה מכך לא חסר ממה לבחור - מהנקייה ביותר ועד המטונפת ביותר, מ-150K ק"מ ועד 700K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לסוע לפני כמה חודשים במונית, ניסאן טידה בנזין (!), הנהג הוא לא בעל הרכב, הוא רק שוכר אותו לכמה שעות ביום.

 

שאלתי אותו מה הרציונל להחזיק מונית פרייבט בנזין פשוטה (שאגב כבר אחרי איזה 200 אלף נשמעת דיזל), הוא אומר שמבחינת בעל הרכב זה כלכלי נטו, שיפוץ מדחס מזגן עולה חצי לעומת מרצדס, שיפוץ גיר שליש ואחרי 3 שנים אתה מוכר את הרכב ב 30 אלף ויוצא שהפסדת עליו איזה 40 אלף בירידת ערך, לעומת מרצדס שאתה קונה ביקר יותר מגם מפסיד עליה יותר.

 

זה החלק הכי בעייתי בעניין, מחיר הקניה הכולל הוא מאד אטרקטיבי וגם עלות האחזקה כנראה לא אקוטית, אבל במקרה של תקלות צריך להכין כליות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שלוש שנים מוכר ב-30K?! הוא היה רוצה לקבל עליה 30K...

מרצדס כזו עולה לנהג מונית 130K ש"ח. טידה עולה חצי.

אחרי 3 שנים אתה מוכר את הטידה ב-30K ומשלם עוד מכס של 20K וקנית טידה בנזין עם קילומטרז' מטורף (לבנזין) ב-50K ש"ח?! נפלת על נהג פטפטן וחרטטן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי c200 שנת 2008 צורה חדשה יד 2 מונית 295,000 ק"מ הייתה 4 שנים אצל נכה צהל נהג מונית נמצאת כמעט שנתיים אצל הנהג הנוכחי, נהג אחד, מטופלת במוסך מתמחה ברחובות שמורה חיצונית ופנימית

טסט בספטמבר, מה דעתכם? בכמה להציע לנהג לקנות אותה? אגב באותה שנה עדיין הייתה את הצורה הישנה עם הפנסים העגולים, איך יודעים לזהות במחירים?

 

במחירון יד 2 יש 2 דגמים C200 עם 122 כ"ס ו-136 כ"ס על מה אני צריך להסתכל?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שמוצאים רכב במצב טוב אין יותר מידי ממה לחשוש.

אלה מנועים שמגיעים בלי יותר מידי בעיה למיליון קילומטר , להבדיל ממנועי בנזין אחרים.

אני יודע שעצם הרעיון לקנות מונית לשעבר נשמע להרבה אנשים כרעיון לא כלכלי ולא כדאי.

וזאת באמת היתה התגובה של רוב החברים והמכרים שלי שסיפרתי להם על הרכישה.

"מה השתגעת?" , "זה טיפולים יקרים" , "חלפים יקרים" , "אתה לא תצא מהמוסך" וכ'ו.. התגובות האלה פשוט נובעות מסטיגמה, שניתן להבין אותה, אבל היא לא כוללת ולא נכונה לגבי כל הרכבים הללו.

אני לא מצטער לרגע על הרכישה שביצעתי, ואני מבטיח לעדכן על טיפולים ותיקונים שיבואו בעתיד.

 

הדגם עם ה 136 כ"ס זו הצורה החדשה יותר.

הצורה החדשה עלתה לכביש בערך באמצע 2008 (מאי-יוני) כמוניות בישראל, יש כמה מוניות שהן 2008 ברישיון שלהן אבל הן צורה ישנה יותר, המוניות תמיד מגיעות מאוחר יותר מהפרייבט, שעלתה לבכיש בסוף 2007.

ניתן גם לראות את זה בדור החדש ביותר, הפרייבט כבר לפני חודשיים בערך עלו על הכביש ומוניות יגיעו רק בדצמבר הקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...