Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהו אופנוע החלומות הפרטי שלך, מהדגמים החדשים ל-2005?  

154 הצבעות

  1. 1. מהו אופנוע החלומות הפרטי שלך, מהדגמים החדשים ל-2005?

    • הונדה CBR600RR
      30
    • קאוואסקי ZX6R
      14
    • ק.ט.מ סופר-דיוק 990
      22
    • בימוטה DB5
      26
    • ק.ט.מ סופרמוטו 950
      17
    • ימאהה MT-01
      17
    • סוזוקי GSX1000R
      28


פוסטים מומלצים

פורסם
נודניקים - יהה עוד סקר ומתוכו יעלו האופנועים המנצחים של 2 הקטגוריות, לגמר.

 

 

סקוטרמן - מה לא יגיע לכביש?

יופי- אז תוסיף שם גם CRF 450 סופרמוטו

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכרוב כתב: DB5 מעומד לאופנוע השנה 2005.

 

הסקוטר כתב: לא ראוי, אפילו לא יעלה על הכביש.

 

ועכשיו הסקוטר שואל ברצינות מה ההצדקה?

נכון שהאופנוע נראה מיליון $ ויותר, נכון שהוא מצוייד באוליהנס, בברמבו, בהזרקה משובחת ושאר תופנים, אבל אוי לבושה מנוע ה992 סמ"ק מקורר האוויר של דוקאטי, 2 שסתומים לצילנדר, נו באמת.

מילא על אופנוע כמו המולטיסטרדה עוד אפשר לקבל מנוע כזה, אבל 92 כ"ס על אופנוע ספורט של המילניום השלישי? מישהו איבד לחלוטין את הפרופרציות.

שלא לדבר על תג המחיר, שאומנם לא פורסם עדיין, אבל הסקוטר מנחש משהו 20,000$ עד 24,000$ לדעתי חסר הצדקה לחלוטין.

 

אבל מילה טובה אחרי העיצובים העצובים של דגמים כמו ה SB8 ה DB5 למרות האקלקטיות שלו מראה כי ההשראה לא נגוזה מרימיני.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
הכרוב כתב: DB5 מעומד לאופנוע השנה 2005.

 

הסקוטר כתב: לא ראוי, אפילו לא יעלה על הכביש.

 

ועכשיו הסקוטר שואל ברצינות מה ההצדקה?

איפושהוא, היכן שהוא, יש קבוצה של ילדי מיליונרים שיירכשו אופנוע שכזה, ולו רק בגלל שהוא נדיר ונושא על גבי מיכל הדלק שלו את השם בימוטה.

 

ז-ו מספיק הצדקה לייצר סידרה מוגבלת שתימכר במחיר אסטרונומי, לא?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
איפושהוא, היכן שהוא, יש קבוצה של ילדי מיליונרים שיירכשו אופנוע שכזה, ולו רק בגלל שהוא נדיר ונושא על גבי מיכל הדלק שלו את השם בימוטה.

 

ז-ו מספיק הצדקה לייצר סידרה מוגבלת שתימכר במחיר אסטרונומי, לא?

כנראה שצריך לדעת גם למי להוולד.

אני חושש שהקבוצה הזו קטנה מידי מכדי להקים פס ייצור, אם אפשר לקרוא להרכבת חלקים של יצרנים שונים פס יצור.

בקיצור לסקוטר תחושה שהאופנוע לא יכנס לייצור, ולא בשנת הדגם 2005 כך שאפשר להוציאו מהסקר.

 

הסקוטר בכלל היה מעדיף לזרוק סכום כזה על אופנוע אטלקי אחר שגם הוא מצוייד במנוע מיושן, ואפילו יותר מיושן ממנוע ה L בו משתמשת בימוטה וגם הוא מצוייד במיטב הרכיבים של היצרנים הטובים בעולם (אוליהנס, ברמבו וכו')

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

ועוד דבר סקוטר - עלה היום ב-MCN:

 

http://www.motorcyclenews.com/nav?page=motorcyclenews.bikes.model&resourceId=708950

 

בימוטה SB8RS שנת 2000-2001 במבחן הזמן...

 

מנוע משודרג של TL1000R, שילדה עשויה בחלקה מקרבון ועיצוב איטלקי עם טעם של פעם....

 

משובח !

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

ראיתי, מחזק את החששות שמעבר לתרגיל בעיצוב אין שום דבר מאחורי האופנוע הזה.

 

אגב הלינק אליו הפנת אותי מסתיים באופן קטוע ופתאומי במילים "וקצת היסטוריה (מתובלת בדיעה אישית):

בימוטה החלה את דרכה בשנת 1972 על ידי המהנדס האגדי מסיו"

דבר איתי על זה טלפונית.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
ועוד דבר סקוטר - עלה היום ב-MCN:

בימוטה SB8RS שנת 2000-2001 במבחן הזמן...

 

מנוע משודרג של TL1000R, שילדה עשויה בחלקה מקרבון ועיצוב איטלקי עם טעם של פעם....

 

משובח !

על טעם וריח אין להתווכח. לדעתי בין 90 ל 96 בימוטה הגיעה לשיאה בכל הקשור לצד האסטטי של עיצב הופנועים (למעט 2 יוצאי דופן) לעומת כלים כמו SB6 או SB7 אם להשוות לסוזוקי או ה YB4/6/8/10 שכל אחד מהם הוא יצירת מופת. ה SB8 הרבה פחות בשל בכל הקשור לעיצוב, הכי פחות מקורי ובכל הקשור למראה מזכיר דגמים משנות ה70 שעיצוב לא היה הצד החזק בהם.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
אגב בימוטה...

 

מישהו מוכן להסביר לי מה בדיוק היה דפוק באופנוע שבערך הכי מרתק אותי בעולם... הV-Due!?

מספר דברים, בעיקר בעיות במערכת הזרקת הדלק.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
על טעם וריח אין להתווכח. לדעתי בין 90 ל 96 בימוטה הגיעה לשיאה בכל הקשור לצד האסטטי של עיצב הופנועים (למעט 2 יוצאי דופן) לעומת כלים כמו SB6 או SB7 אם להשוות לסוזוקי או ה YB4/6/8/10 שכל אחד מהם הוא יצירת מופת. ה SB8 הרבה פחות בשל בכל הקשור לעיצוב, הכי פחות מקורי ובכל הקשור למראה מזכיר דגמים משנות ה70 שעיצוב לא היה הצד החזק בהם.

ה"שיא" הזה כולל את המנטרה?

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
ה"שיא" הזה כולל את המנטרה?

לא, המנטרה שלמרבה ההפתעה נמכר במספרים יפים למדי לא נחשב מעולם להצלחה עיצובית.

מראה מעניין זו המחמאה הכי חיובית שהוא יצליח לסחוט.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.


×
×
  • תוכן חדש...