Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן , קיבלתי את האוטו שאבא שלי הביא לי עם שק הילוכים קרוע ומסגרת שבורה..

 

מכיוון שאת המסגרת אי אפשר להשיג בכל מקום ששאלתי ואפילו ב-ebay לא מצאתי החלטתי שאני יתקן אותה וחיברתי אותה עם דבק 3 שניות שמחזיק דווקא יפה מאוד.

 

השק הילוכים החדש הגיע אליי ולא ידעתי כל כך מה לעשות האם לתפור את זה לתוך העור או עם הדבק שוב חח החלטתי שאני יעשה עם הדבק כי התופרת אמרה שיקח לה שבוע שלם!

 

אז זאת התוצאה.. (אל תתייחסו לפלאפון העפתי אותו היום)

 

y0mjoedwtigm.png

 

ככה היה נראה השק הישן ..

 

izk2ijmtdx3m.jpg

פורסם

כל הכבוד על העבודה אבל לפי מה שאני רואה שאת השק לא חתכת לפי המוט והתפוח כדי שלא ישארו שאריות מהשק ויראה יותר אסתטי וטוב למראה.

פורסם

הייתי חותך או מסדר את השק בקצה העליון,שיהיה אסתטי יותר

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כל הכבוד על העבודה אבל לפי מה שאני רואה שאת השק לא חתכת לפי המוט והתפוח כדי שלא ישארו שאריות מהשק ויראה יותר אסתטי וטוב למראה.

 

הייתי חותך או מסדר את השק בקצה העליון,שיהיה אסתטי יותר

 

את האמת שאני רוצה לסדר את זה אבל אני לא יודע איך כי ברכב הזה צריך להרים עם הכפתור מתחת לתפוח את המוט ואז להזיז שמאלה לרוורס ואם אני יעשה שלא ישארו שאריות מהשק אז אני לא יוכל להרים לרוורס..

פורסם

קנה בנד מתכת.

פרק את המסגרת

הפוך את השק על התפוח. כך שאתה רואה את הבפנים של השק והוא הפוך הכוונה מופנה לשמיים.

בשלב זה הדק את הבנד קרוב לתפוח מתחת לידית המשיכה.

הפוך חזרה את השק והרכב הכל חזרה.

 

כך תסתדר את השק

פורסם

רעיון טוב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
קנה בנד מתכת.

פרק את המסגרת

הפוך את השק על התפוח. כך שאתה רואה את הבפנים של השק והוא הפוך הכוונה מופנה לשמיים.

בשלב זה הדק את הבנד קרוב לתפוח מתחת לידית המשיכה.

הפוך חזרה את השק והרכב הכל חזרה.

 

כך תסתדר את השק

 

גאוני אני יעשה את זה בקרוב תודה רבה על העזרה ואתה מדבר על החלק העליון שנראה לא אסטטי נכון?

×
×
  • תוכן חדש...