Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע ZX ספורט


fastgt
שימו לב! השרשור הזה בן 7757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מישהו מוכן לפרט את ההבדלים בין מנוע 1.9 למנוע 2.0???

 

(אמינות, צריכה, ביצועים וכו...)

 

1.9 120 כ"ס (130 בספרים) ב6000 סל"ד 15.3 קג"מ ב3250 סל"ד

 

2.0 123 כ"ס (123 בספרים) ב5600 סל"ד 17.4 קג"מ ב2750 סל"ד

 

אמינות : ל2.0 גבוהה יותר , בלוק ברזל , פחות רגיש להזנחה.

 

ביצועים : 1.9 , למרות נחיתות על הנייר , בפועל מנוע יותר ספורטיבי עם משיכה מצויינת ורצועת כח רחבה.(בנוסף , גיר שמחייה את הנפש :wink: )

 

צריכת דלק : דומה , עם יתרון של עד 7-10% ל2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו חשבתי לקחת ZX וולקן רגילה ולהשתיל לה מנוע של ZX קופה (150-167 כ"ס).

מה אתם אומרים? אפשרי? יש מנועים כאלה להשיג? מישהו ראה פרוייקט כזה? מחיר וכו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו חשבתי לקחת ZX וולקן רגילה ולהשתיל לה מנוע של ZX קופה (150-167 כ"ס).

מה אתם אומרים? אפשרי? יש מנועים כאלה להשיג? מישהו ראה פרוייקט כזה? מחיר וכו...

 

איזה רכב יש לך עכשיו שאתה שואף לכ"כ הרבה?

אגב לא הגיוני שיש מנוע ZX עם 167 כ"ס (המנוע של ה-GTI306), הוא נמצא כבר בקסארה VTS.

להערכתי אתה מתכוון למנוע ה-16V עם 150 כ"ס מוצהרים לערך, והרבה פחות קיימים.

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע של ZX קופה (150-167 כ"ס).

מה אתם אומרים? אפשרי? יש מנועים כאלה להשיג? מישהו ראה פרוייקט כזה? מחיר וכו...

 

אנחנו אומרים שלפני שאתה מתחיל להשתיל מנועים, כדאי שתדע בכלל מה יש או אין בZX.

דבר ראשון, אין ZX קופה - יש רק האצ'בק עם 3 או 5 דלתות. יש גם סטיישן 5 דלתות.

דבר שני, הZX צויידה במנוע ה155 כ"ס (בתאוריה...) של הS16 בגרסה שנקראה 16v.

מנוע ה167 כ"ס של הGTI-6 הותקן בZX בשווקים מסויימים אבל יש על הדגם הנ"ל מעט מאוד פרטים ואני בספק אם תוכל להרים פרוייקט כזה בפחות מפי שלוש מערך הוולקן במקור (אין מנועי 167 כ"ס בארץ מפירוק, או בכלל למיטב ידיעתי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז איזה מנוע כן יש בארץ במחיר סביר?

כמה כ"ס יש לZX שטענתם שהיא לא 155 כ"ס?

 

תראו בגדול אני מחפש רכב חזק ואני לא אומר שאני רוצה לשים טורבו ושאר מדע בדיוני

(אין כסף מיותר) בסך הכל רכב אטמוספרי עם שלדה נחמדה שחשבתי שאותו גודל מנוע במחיר סביר ארוויח הרבה סוסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התקציב שלך?

 

ZX 16v היא נדירה, אבל זולה יחסית (באזור ה40 אלף שקל).

ל16v יש 155 כ"ס מוצהרים שבפועל הם די הרבה פחות.

 

ZX וולקן 2 ליטר אפשר לקנות ב"גרושים" (פחות מ20 אלף שקל).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני מבין ממך עדיף לקנות וולקן 1.9 (ספורטיבית) אבל פחות אמינה או 2 ליטר ולהסתפק בה מפני שאין מנוע שבאמת יתן לי הבדל גדול בהשקעה לכסף. הבנתי נכון?

 

(ודרך אגב ידוע לי ש1.9 פחות אמינה ממה שכתבו חברי הפורום ,על מה אתה היית הולך וממליץ?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ההשתלה ... יחסית קל למצוא את המנוע 1.9 , בלוק אלומיניום שנמצא גם על 205 GTI 1.9 וגם על הוולקן , להערכתי המנוע יעלה לך כ 3000-4000 ש"ח לא כולל העבודה .

ועם קצת רצון ויכולת תוכל להוציא ממנו המון (תלוי בכסף ... ) עם קצת פורטינג ומשחקים שונים הוא נהייה בהמה קטנה .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ההשתלה ... יחסית קל למצוא את המנוע 1.9 , בלוק אלומיניום שנמצא גם על 205 GTI 1.9 וגם על הוולקן , להערכתי המנוע יעלה לך כ 3000-4000 ש"ח לא כולל העבודה .

ועם קצת רצון ויכולת תוכל להוציא ממנו המון (תלוי בכסף ... ) עם קצת פורטינג ומשחקים שונים הוא נהייה בהמה קטנה .

או על BX GTI 1900

:D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה167 כ"ס של הGTI-6 הותקן בZX בשווקים מסויימים אבל יש על הדגם הנ"ל מעט מאוד פרטים ואני בספק אם תוכל להרים פרוייקט כזה בפחות מפי שלוש מערך הוולקן במקור (אין מנועי 167 כ"ס בארץ מפירוק, או בכלל למיטב ידיעתי).

 

הZX עם המנוע הזה שווקה תחת השם ZX VTS (קראתי על זה פעם באיזה אתר אינטרנט עלום) . הנה קישור לאתר של בחור פיני, שהבטחתי למתן ולאביעד, ובו נזכר שידוך המנוע הזה לZX :

http://koti.mbnet.fi/css/zx/zx16v.html

 

טל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהיתה ZX16V עם 167 כ"ס, אולם היא יוצרה למשך שנה אחת בלבד, ב-96-97, עד הצגת הקסארה.

 

היא נקראת ZX16V Mk2 והיא מצוידת במנוע, תיבת ההילוכים והבלמים של ה-GTI6, יחד עם חישוקי "15 שונים (חמישה חישורים, נראים סטנדרטיים יחסית).

 

עם ההגה של וההיגוי הפאסיבי ה-ZX16V - המכונית הזו צריכה להיות משהו יוצא דופן. לא היה אכפת לי לנסות...

 

אולי בעתיד... (לא - מי קונה את אותה מכונית פעמיים?!)

ברינג און דה סבבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והיא מצוידת במנוע, תיבת ההילוכים והבלמים של ה-GTI6

 

אתה סגור על זה? במבחן שאני ראיתי היו לה רק חמישה הילוכים...

 

עריכה: הנה המבחן - לחץ כאן

 

או בצרפתית, לחץ כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...