Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה באמת אין עוד מד של שעות מנוע?,שהוא לדעתי לא פחות חשוב מקילומטרז' ואולי במיקרים מסויימים אף יותר.

 

נראה לי שלא עושים זאת כי זה רק יוריד את הערך הממוצע של מכוניות משומשות עם ק"מ נמוך כשיגלו שהן לא כזאת מציאה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

ולגבי בדיקה עם חלקים כאלה ואחרים, יש פתרון.שמוסך יזמין חלקים מיוחדים לדיאגנוסטיה שמחשב מסכים לעבוד איתם במשך מרחק 100ק"מ. חוץ מזה, במקום שמוסכניקים יחליפו בלי להבין כלום בשיטת מצליח, הם יצטרכו יותר לחשוב מה להחליף ואיפה.

 

הגבלה לפי VIN זה מעולה.

 

 

אני לאו רואה מצב שמוסך פרטי מזמין 100 מחשבים ולוחות שעונים לדיאגנוסטיקה בלבד עבור 100 דגמים שונים שהוא מטפל בהם. מה ששוב מחזיר את הלקוח למוסך יבואן, ועלויות בהתאם.

 

ושנית, נניח באמת מגיע לוח שעונים יעודי לרכב עם צריבת VIN.

לאחר הרכבה, הלוח הזה צריך להזדהות מול משהו כדי לבצע בדיקת תאימות VIN.

וזה ככל הנראה יהיה מחשב מנוע.

מה מפריע לי להחליף גם מחשב מנוע?

 

הפתרון לסוגיה הזו הוא לצרוב VIN בעוד כמה מקומות, ולבצע זיהוי מול כולם.

 

מה שאולי יפתור את בעיית הזיוף ק"מ אבל יהפוך את התחזוקה השותפת ואיתור תקלות למאוד מסובכים ויקרים.

 

ולדעתי יצרני רכבים לא רוצים להגיע לזה, גם היום יש בעיה למכור דגמים עממיים עם "תווית" (מוצדקת או לא) של תחזוקה יקרה.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...