Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד קונקט


אייל!
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ערב טוב!

 

לאט לאט הברלינגו שלי מתפרקת והחלטתי אחרי ברורים לעבור לפורד קונקט.

התקציב שלי הוא בין 25000-55000 (הלוואה..)

מכיוון שזה רכב עבודה חשוב לי להשקיע גם אם זה יעלה יותר(עם הברלינגו הפסדתי מספיק ימי עבודה במוסך....)

קראתי הרבה בפורום על הקונקט, אני רוצה את הגרסה הקצרה מ2005 ומעלה.

השאלה היא איזה הבדלים יש בין השנתונים?מבחינת מנוע,מקום בתא מטען,מכנית וכ"ו.

אני רוצה מנוע חזק כי אני הולך לחבר לו גם עגלה.

על מה כדאי לי לשים לב בקניה?

אשמח לתגובתכם!

תודה רבה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יכול לעזור ממש עם הקונקנט אבל יכול לתת חוות על הדובלו,שהייתה לי,

מבחינת תא מטען היא ענקית,בקיפול המושבים אתה יכול לקבל נפח של 3 אלף ליטר יותר מהברלינגו,מבחינת הכוח אין מה להשוות את הקנגו והברלינגו לדובלו,זה פשוט רכב מאוד חזק,עם 105 כ"ס,אתה צריך לנסוע בו כדי להבין,כך שעגלה עם משקל לא תהווה בעיה,כמובן תלוי כמה אתה מעמיס.

 

המזגן למרות שהרכב גדול מצליח לקרר טוב וכך גם החימום,חסרה הייתה לי קצת יותר תמיכה צידית במושבים,ההגה קל,מה שמקל מאוד בתימרונים בעיר.

 

צריכת דלק הייתה אצלי 1/16 בכביש הררי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי במשך 3 שנים,פלסטיקה פנימית מתפרקת ואמינות בינונית(אני קיבלתי אותה אחרי החלפת מנוע וגיר) צריכת דלק לזכרוני הייתה טובה(במידה ואתה לא מושך יותר מדי את ההילוכים) לגבי כח,היא חלשה משמעותית מהדובלו אשר הזכיר קודמי (80כ״ס למיטב זכרוני) מבחינת מרווח פנימי היא מצוינת וכסא הנהג זכור לי לטובה.אני זוכר שלפני מספר שנים היו המון על הכביש,היום אני לא זוכה לראות ביום יום כמעט את הרכב הנ״ל.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הברלינגו נוחה יותר בעיקר המושבים,לפחות על הדגם שיצא לי לנסוע 2010,לי דווקא הדובלו הייתה נוחה,אבל הייתה לי גירסה עם משקל עומס של 475, רוב הדובלו עם 615,לא יודע למה זה ככה,בזמנו קראתי במגזין הגה גם על ההבדלים של עומס משקל.

שמע,תנסה אולי היא תהיה לך נוחה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאיש קבע שבטח נסע בחיים שלו על פרטנר או ברלינגו בצבא,

אתה בטח יודע שתא הנוסעים מרגיש מאוד מיושן והרכב מאובזר מאוד בקמצנות, לדעתי הדובלו והקונקט נותנים תחושה נעימה יותר בתא הנוסעים.

אמנם זה רכב מסחרי, וזה לא ייתן תחושה של מרצדס או BMW, אבל בכל זאת יש ויש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הברלינגו באמת מאוד פשוטה,הדובלו לדעתי יותר מעניינת ובטח חזקה לאין שיעור מה1.6 של הברלינגו אצלנו בבסיס היה את ה 1.6 בנזין,פשוט עגלה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קיים בארץ ברלינגו 1.6 בנזין, יש 1.4 בנזין והוא באמת עגלה.

 

1.6 דיזל לעומת זאת נוסע טוב. לא כמו הדובלו אבל בסדר גמור ומספיק לכל מטרה בכל איזור בארץ, כולל ברכב עמוס.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק יודע שהוא לא היה דיזל,אבל המושבים,כזאת תמיכה לא תמצא גם בחלק מהשפחתיות,בוקי לא היו גם ברלינגו טורבו דיזל בשנים הללו?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועים בברלינגו/פרטנר דור ראשון+דור ראשון מתיחת פנים.

 

1997-1998: דיזל 1.9 70 כ"ס ישן.

1997 - 1.4 בנזין 75 כ"ס.

1999-2006 - דיזל 1.9 71 כ"ס פחות ישן.

 

2003-2007- טורבו דיזל 2.0 ליטר 90 כ"ס.

 

2006-2008 טורבו דיזל 1.6 92 כ"ס.

2006-2012 טורבו דיזל 1.6 75 כ"ס.

2009-2011 בנזין 1.4 75 כ"ס.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי שלא הזכירו פה רנו קנגו, דוד שלי משתמש באחת ביום יום כטכנאי ומתקין מזגנים.

הרכב עם 400k ועם משקל שגורם לפגוש האחורי כמעט לגרד את האספלט ועובד פשוט מצויין ללא תקלות.

יש להם כמה קנגו שלפני מתיחת הפנים בחברה שנשחטות ביום יום ומחזיקות יפה מאוד.

אני ממליץ.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הברלינגו באמת מאוד פשוטה,הדובלו לדעתי יותר מעניינת ובטח חזקה לאין שיעור מה1.6 של הברלינגו אצלנו בבסיס היה את ה 1.6 בנזין,פשוט עגלה.

1.4 בנזין עם 75 כ"ס.

למפקד שלי היה כזה לכמה חודשים, הרכב בקושי זז. מאוד חלש.

 

רק בארץ עושים את הקומבינות האלו. מביאים גרסאות שמשמשות באירופה לשימושים עירוניים או בין עירוניים קצרים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...