Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאסאט 1998 סטיישן


avir306
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

עמית מהשמרד מוכר את הרכב שבנדון.

 

יד 2 (יד 1 היה החם שלו) עם 225 אלף ק"מ וטסט עד 02/2015. הרכב 1800 סמ"ק. גיר אוטומט, שעבר שיפוץ גיר לפני כשנה וחצי.

 

עשיתי מבחן נסיעה על הרכב (למעשה הוא אצלי בהשאלה כמה ימים עד שאחליט האם לקנותו)....

 

2 ליקויים שמצאתי ברכב: הראשון לוקח לו מלא זמן עד שהמד חום מגיע ל 90 מעלות (טרמוסטט תפוס על פתוח?) והגיר מחליק בעת העברת הילוכים, בעיקר תחת עומס.

 

בגדול אני לא צריך סטיישן, יש רכב משפחתי בבית לאישה, אני לא בדיוק מת על מכוניות גרמניות, סה"כ אני צריך רכב קטן שיקח אותי לעבודה וחזרה (סה"כ ק"מ יומי - 20) אבל המחיר קורץ לי (בערך 6,500 ש"ח), העובדה שאני קונה ממשהו שאני מכיר ששטח בפני את כל ההיסטוריה של הרכב כולל טיפולים והטסט ארוך (13 חודש) שיש לרכב.

 

ביטוחים (חובה וצד ג') עולה לי 2,000 ש"ח בשנה (לא משנה לאיזה רכב, זה ההסדר של המשרד עם חברת הביטוח שלנו).

 

הלב/ראש שלי אומר לא לעיסקה, תקנה איזה פונטו/מאזדה 121/גאסטי במקום, אבל אשמח לשמוע דעתכם גם.

 

תודה - אבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...