Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנורה הזו שנראית עם ציור של כמו ברז נדלקת קבוע בלוח השעונים גם בזמן הנסיעה.

מדובר ביונדאי אקסנט אוטומט שנת 2000.

בספר הרכב מוסבר כי "אם מנורה זו נדלקת במהלך הנסיעה היא מציינת כי התגלתה בעיה אפשרית במקום מסויים במערכת בקרת פליטה".

אשמח אם מישהו יוכל לתת לי יותר אינפורמציה מה התקלה, וכמובן דרכים לאיתור ופתרון.

1965 MGB

פורסם

כנס למוסך שיש לו מחשב יעודי שיבדוק מהות התקלה. הנורה נדלקת גם על התחממות מנוע , טעינת יתר, וכו.

 

יצחק

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

אלון שלום רב !

חברי יצחקי צודק יש להתחבר עם מחשב יעודי, שיבדוק את מהות התקלה.

בדוק בלי שום קשר מפלס שמן מנוע, ומפלס מי קירור ברדיאטור ולא במיכל העבוי/ עודפים.

מה צבע הנורה שנדלקה צהוב או אדום?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה ויצחק שלום,

ראשית תודה על התייחסותכם.

1. האור הוא בצבע כתום.

2. האוטו לא מתחמם יש שעון חום והכל תקין.

ספר הרכב בפירוש מציין את בקרת מערכת הפליטה - מה זה ואיפה היא נמצאת?

מצ"ב תצלום מהספר

DSC_0015.jpg

1965 MGB

פורסם

אלון שלום רב !

זוהי נורת תקלה כללית, והיא נדלקת לרוב בגלל ממיר קטליטי סתום, ו/או חיישן למדה תקול,ובגלל בעיות נוספות.

שווה להכנס למוסך מורשה יונדאי, או למכון דיאגונסטיקה, ולאבחן את הסיבה להדלקות הנורה.

בנוסף הכנס לקישור של השרשור הבא, וקרא בעיון את כל השרשור והתמקד בתגובה מספר שלוש של יוסי זיסו:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=385847

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אלון שלום רב !

זוהי נורת תקלה כללית, והיא נדלקת לרוב בגלל ממיר קטליטי סתום, ו/או חיישן למדה תקול,ובגלל בעיות נוספות.

שווה להכנס למוסך מורשה יונדאי, או למכון דיאגונסטיקה, ולאבחן את הסיבה להדלקות הנורה.

בנוסף הכנס לקישור של השרשור הבא, וקרא בעיון את כל השרשור והתמקד בתגובה מספר שלוש של יוסי זיסו:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=385847

בברכה

צביקה

צביקה תודה, איפה נמצא חיישן חמצן קדמי? (לפי תשובתו של זיסו)

1965 MGB

פורסם

תודה לשולח התמונה המצורפת יחד עם ההסבר על מיקומו.

החיישן ידוע לשימצה, והוא מוחלף תדירות ברכבי יונדאי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

אני לא ההיתי מספיד כ"כ מהר את חיישן החמצן ביונדאי מפני שלרוב גם באם המחשב מציג גם תקלה עליו הוא לא התקלה אלה תוצאתי למשהו אחר וחבל לפותח השרשור להחליפו סתם ,גם מפני שהוא יקר יחסית (כולל החלופיים המתאימים) וגם מפני שזה לא נכון .

כנס למאבחן \מוסך עם סורק ורשום את התקלה\ות שיכולים לנבוע גם מהגיר וחזור לפורום עם התוצאות .

המנורה היא כלל מערכתית ולא רק של חיישן ספציפי .

רק כך היה אפשר לעזור לך מיקצועית וללא החלפת חלפים מיותרים ויקרים.

בברכה.

חיים יוד.

×
×
  • תוכן חדש...