Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחלה מכשיר, עובד מצוין. רק שים לב שאם יש לך אייפון לא פרוץ, אתה צריך לקנות את גרסת ה WIFI של המכשיר:

 

http://www.ebay.com/itm/ELM327-OBD2-OBDII-WiFi-Car-Diagnostic-Interface-Scanner-Tool-For-iPhone-PC-/390562494002?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5aef56b632

 

אם יש לך אנדרואיד, הכל הולך.

Stay Dirty

פורסם
פיג'ו פרטנר 2008 hdi

וברלינגו 2005 1900 סמ"ק דיזל

 

 

 

עם דגם 2008 זה עובד (באופן חלקי).

אפשר לראות לחץ גדישה, זרימת דלק,מהירות אמיתית, סל"ד, ונתונים מכמה סנסורים שונים. (לחץ אוויר בסעפת, לחץ ברמפת דלק, טמפ' אוויר ביניקה וכו').

 

רוב הפרמטרים האחרים לא זמינים.

 

בדגם 2005 אני לא יודע אם זה יעבוד.

 

 

פורסם
האם כדאי להזמין את הסורק הנ"ל מebay בעלות של 8 דולר?

 

כן. לי יש את הדגם הזה, שהוא קטן יחסית ולכן מתאים גם למכוניות שבהן אין הרבה מקום ליד השקע.

 

עובד היטב גם עם אייפון וגם עם אנדרואיד. חיבור בלוטוס.

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...