Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקפיאים מחירים ברנו-ניסאן


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3915 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביום חמישי האחרון החלה עליית המחירים של יבואני הרכב בעקבות הקיצוץ בהטבות "המיסוי הירוק". קרסו מוטורס יבואנית רנו וניסאן החליטה להקפיא את עליית המחירים עד ל-15.8, עד אז ניתן יהיה לרכוש רכב במחירים ע"פ המחירון הנוכחי.

 

רנו מציעה את כל הדגמים המובילים וביניהם: קליאו, מגאן קופה 1.2 טורבו, פלואנס בנזין, פלואנס דיזל, מגאן האצ'בק, גרנד סניק, לאטיטוד, מגאן אסטייט ועוד במחירים אטרקטיביים. לדוגמא:

רנו קליאו בנזין 1.2 ליטר עם תיבת הילוכים ידנית ב-74,900 ₪

רנו מגאן קופה 1.2 טורבו בנזין ב-109,900 ₪

רנו מגאן סטיישן טורבו דיזל ב-133,900 ₪

רנו פלואנס טורבו דיזל ב-131,900 ₪

 

ניסאן מציעה את כל הדגמים המובילים וביניהם: קשקאי, מייקרה וג'וק ללא שינוי מחירון.

 

לפרטים נוספים - הירשמו בקישור

attachment.php?attachmentid=348706&stc=1&d=1375607178

ניסאן-קשקאי.jpg

רנו-פלואנס.jpg

רנו-קליאו.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפ קטן למי שחושב ללכת על זה - אני התקשרתי, ביררתי מלאי, עשיתי נסיעת מבחן, רק כדי לגלות בסוף שאין את הרכב במלאי, ואין שום כוונה להביא אותו שוב. כלומר, למתאמת המכירות לא אכפת מה ייצא בסוף ואין לה בעיה לומר ללקוח לבוא לנסיעת מבחן גם אם אין כזה בכלל. חוצמזה, המחיר רק לרכבים מהמלאי, שבלאו-הכי המס הירוק החדש לא תקף לגביהם כי הם היו פה ב- 1 באוגוסט.

וגם לא היה תור בכניסה לקרסו 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה רכב ספציפית אתה מדבר?

 

רציתי גרנד-סניק דיזל. נשארו רק שתיים מאובזרות, שזה אומר בתכל'ס גג פנורמי ענק ב- 10 אלפים ש"ח. כנראה שממש לא מצליחים למכור אותן, כי התקשרו אליי פעמיים להציע מחיר נמוך יותר משמעותית רק כדי שאקח את האוטו.

אני מודה שהמחיר האחרון שהציעו היה מצויין, אבל כבר עבר לי החשק. לא אוהב שמשחקים איתי במחיר. וגם התבאסתי מאיכות הייצור - בשני רכבי ההדגמה היו תקלות מהסוג שגורם לך לשרוף ימים במוסך על שטויות - מראה צדית שלא מסוגלת לצודד לאן שצריך, מגש אוכל שמסרב להתקפל חזרה וגג שמסרב להיפתח. וכנראה גם מזגן חלש ו/או תקלה נקודתית - בנסיעת מבחן ארוכה הרכב פשוט לא הצליח להתקרר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...