Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עם בורג


sotka
שימו לב! השרשור הזה בן 7206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הלך לי ראש הבורג, ואין לי אפשרות להגיעה אליו עם צבת או משהו דומה.

אז תמליצו בבקשה על שיטות, או רעיונות ליפתוח אותו, או פשוט להרוס.

תן קצת יותר פרטים כדי שנוכל לעזור לך?

איפה הבורג יושב בדיוק? ממה הוא עשוי? על מה הוא יושב וכו'..?

הגודל שלו גם יכול לעזור..

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבורג הו אחד משלושת הברגים בחלק התחתון של האלטרנטור (פנים האלטרנטור)

ממה הוא עשוי אין לי מושג, אבל כנירא שמחומר די עלוב, כי הוא נישחק בשניה.

 

אמרו לי שאולי אפשר עם מקדחה, מישהו מכיר את השיטה הזאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבורג הו אחד משלושת הברגים בחלק התחתון של האלטרנטור (פנים האלטרנטור)

ממה הוא עשוי אין לי מושג, אבל כנירא שמחומר די עלוב, כי הוא נישחק בשניה.

 

אמרו לי שאולי אפשר עם מקדחה, מישהו מכיר את השיטה הזאת?

 

 

אפשר עם מקדחה , אבל רצוי כמוצא אחרון.

לא הבנתי קודם כל , אם אי אפשר להגיע עם ג'בקה (לא צבת , צבת לא תיתן לך שום אחיזה לפתיחה) , איך אתה רוצה להגיע עם מקדחה ?

מדובר על אלטרנטור שכבר פתחת ? אתה לא מחפש כבר אלטרנטור חדש? קצת החלטיות ?

 

בכל מקרה ,ע"י קדיחה אל תוך הבורג במקדח מתאים אפשר פשוט להעיף את הבורג החוצה. אח"כ יש ליצור הברגה חדשה באותו מקום. לא מומלץ לנסות לבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הלך הראש והבורג תקוע אז צריך לקדוח במרכז הבורג חור קטן, ויש בורג קטן כזה(אפשר להשיג בכל חנות לכלי עבודה) שנכנס בחור שקדחת שהוא עם הברגה הפוכה ,אתה מבריג אותו בכוח לאן שקדחת והבורג נפתח בקלות .

בהצלחה..

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הלך הראש והבורג תקוע אז צריך לקדוח במרכז הבורג חור קטן, ויש בורג קטן כזה(אפשר להשיג בכל חנות לכלי עבודה) שנכנס בחור שקדחת שהוא עם הברגה הפוכה ,אתה מבריג אותו בכוח לאן שקדחת והבורג נפתח בקלות .

בהצלחה..

 

אם הבורג היה נפתח בקלות ראש הבורג לא היה נגזר מלכתחילה... :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ראש הבורג "התעגל" אתה יכול או לתפוס אותו ע"י ג'אפקה (כמו שג'אדאי המליץ) או לקחת משורית ולנסר פס בראש, לקחת מברג ישר ולנסות לפתוח את הבורג. השיטה הכי טובה היא לתפוס את האלטרנטור במלחציים להחזיק את המברג ולנסות לסובב תוך כדי מכות על המברג (עדיף מברג שמיועד לזה), לא לפני שהתזת ספריי לשיחרור ברגים ונתת לו איזה חצי שעה...

 

אם ראש הבורג "הלך" והבורג לא דק מידי אתה יכול לנסות "חולץ ברגים"

רק תזהר, אם הבורג לא יצא וישבר החולץ בפנים אכלת אותה בגדול, את החולץ קשה מאוד לקדוח...

תעיין כאן אתר ג'יפ לוג

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבורג היה נפתח בקלות ראש הבורג לא היה נגזר מלכתחילה... :idea:

גם אם לא נפתח בקלות אפשר לקדוח יותר ולפתוח אותו בכח ,מבלי לפגוע בהברגה !!

רצוי להיעזר בזז קל

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה שיטות.

 

בהנחה שהאלטרנטור אצלך ביד, תפוש על מלחציים (שים משהו רך כמו עץ כדי שלא יפגע בגוף) עם משורית בעדינות צור חריץ למברג שטוח והשתמש במברג הקשה.

דרך נוספת, לרתך פלח ברזל על הצד אם אפשר ולהשתמש בו לפתיחה. זה חייב להעשות ע"י מיקצוען אחרת יהרס כל הגוף.

דרך נוספת, לקדוח במרכז הבורג, בזהירות, חור קטן יותר, ואז לנסות עם ג'בקה. הקידוח במרכז מחליש את הבורג.

דרך נוספת, ישנו כלי, לא יודע את שמו המיקצועי, ידית ובקצה שני חצאי עיגול עם שיניים קטנות שמתלבשים משני צידי ראש הבורג, וככול שמנסים לפתוח יותר חזק ככה השיניים מתהדקות יותר.

בכל מקרה, הרבה זז-קל WD40 ומקות קלות על הבורג.

בסיפרי הטיפולים של היינס, ישנו בסוף הספר תמיד פרק שלם שמסביר איך להתמודד עם תקלות, חילות ברגים ועוד.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה שיטות.

 

בהנחה שהאלטרנטור אצלך ביד, תפוש על מלחציים (שים משהו רך כמו עץ כדי שלא יפגע בגוף) עם משורית בעדינות צור חריץ למברג שטוח והשתמש במברג הקשה.

דרך נוספת, לרתך פלח ברזל על הצד אם אפשר ולהשתמש בו לפתיחה. זה חייב להעשות ע"י מיקצוען אחרת יהרס כל הגוף.

דרך נוספת, לקדוח במרכז הבורג, בזהירות, חור קטן יותר, ואז לנסות עם ג'בקה. הקידוח במרכז מחליש את הבורג.

דרך נוספת, ישנו כלי, לא יודע את שמו המיקצועי, ידית ובקצה שני חצאי עיגול עם שיניים קטנות שמתלבשים משני צידי ראש הבורג, וככול שמנסים לפתוח יותר חזק ככה השיניים מתהדקות יותר.

בכל מקרה, הרבה זז-קל WD40 ומקות קלות על הבורג.

בסיפרי הטיפולים של היינס, ישנו בסוף הספר תמיד פרק שלם שמסביר איך להתמודד עם תקלות, חילות ברגים ועוד.

בהצלחה.

בספרי היינס אתה יכול לשפץ גם מנוע של מטוס בואינג,

במציאות לך לבעל מקצוע .שזה מיומנתו ,ובזה פרנסתו, שלם ו וקבל אלטרנטור,

משופץ חד/חדש באחריות!

את "שכר הלימוד" והנזק שאתה עלול לעשות ברוב המקרים, שלם לבעל המקצוע, ללא דאנות,

עצבים ומורת רוח!

בברכה

וחג שמח

וזהיר בכבישים

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...