Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן עמידה, כשהמנוע דולק, יש רעשי תקתוק מעצבנים מכיוון האגזוז, או מתחת לרכב.

 

הרעשים נמשכים גם לאחר כיבוי המנוע, מס' דקות, למרות שהכמות יורדת לאיטה.

 

זה מזכיר לי תופעה שהייתה בלגאסי של אבא שלי...

 

הרעשים מתרחשים בד"כ אחרי נסיעה ארוכה, טורים קצת יותר גבוהים... אף פעם לא בתחילת נסיעה.

 

מישהו? משהו?

רון

פורסם

נסעת, האגזוז התחמם, עצרת החום יורד בגלל שהוא בפחות מאמץ, כנראה המתכת עושה טיקים של התקררות לאחר נסיעה רק שזה אפילו בזמן עמידה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
נסעת, האגזוז התחמם, עצרת החום יורד בגלל שהוא בפחות מאמץ, כנראה המתכת עושה טיקים של התקררות לאחר נסיעה רק שזה אפילו בזמן עמידה.

וזה טבעי? זה משהו חדש יחסית... :-\

 

זה לא היה תמיד.

רון

פורסם

מתכת שמתקררת משמיעה תיקתוקים, זה טבעי, בהנחה וזאת אכן הבעיה! אם אתה טוען שזה ממתחת לרכב, גש למוסך תעלה את הרכב באויר ותבדוק שהכל שם יושב במקום ולא משוחרר.

 

האם זה קורה בעיקר בנסיעות בלילה או גם ביום?

ביום חם לכן לא מחייב שיהיה תיקתוקים, בלילה קר המתכת מתקררת מהר יותר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מתכת שמתקררת משמיעה תיקתוקים, זה טבעי, בהנחה וזאת אכן הבעיה! אם אתה טוען שזה ממתחת לרכב, גש למוסך תעלה את הרכב באויר ותבדוק שהכל שם יושב במקום ולא משוחרר.

 

האם זה קורה בעיקר בנסיעות בלילה או גם ביום?

ביום חם לכן לא מחייב שיהיה תיקתוקים, בלילה קר המתכת מתקררת מהר יותר.

זה קורה בעיקר בלילה, אחרי שאני חוזר מת"א... נסיעה של 25 דק' במהירות גבוהה...

 

אבל קורה לפעמים גם ביום...

 

זה בהחלט נשמע כמו מתכת מתקררת... אבל כשהמנוע דלוק?! מילא אחרי שמכבים את הרכב...

והמערכות נרגעות... אבל בזמן שהרכב עומד?

 

בנוסף, זה התחיל לאחר שהחליפו לי את הדוד האמצעי... ייתכן שלא חיברו טוב?

רון

פורסם

אתה יכול לחזור לאיפה שהחליפו לך ולהגיד להם שיש רעשים מלמטה ואתה מבקש שיבדקו שהכל תקין.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אתה יכול לחזור לאיפה שהחליפו לך ולהגיד להם שיש רעשים מלמטה ואתה מבקש שיבדקו שהכל תקין.

זה הוחלף במוסך מורשה ברחובות... לפני כמה חודשים, בעקבות ויברוט מעצבן..

רון

פורסם

כן. לזה הכוונה... טוב. נקפוץ מחר למוסך... נראה מה הם אומרים...

 

הם ממש בדרנים שם. פשוט שערוריה.

 

אין באפשרותי להשאר עם הרכב, וזה נוח לי כי זה קרוב... אני עובד ברחובות...

 

אחרת הייתי מזמן עובר ל"מגדלי" בראשון. שמעתי עליהם רק טובות!

רון

×
×
  • תוכן חדש...