Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך חוגגים 3 שנים של זוגיות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למי שעוד לא למד-

 

ctrl + alt + חץ למטה

 

אבל שימו לב שהעכבר אמור ללכת הפוך

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם

 

בעניין: איך חוגגים 3 שנים של זוגיות?

:roll:

 

אני לא רוצה להישמע זקן נרגן, וגם לא רוצה לעשות לך עקירה כירורגית של טיפת הרומנטיקה שכן נשארה בך

 

אבל איך בדיוק אתה זוכר את התאריך? יומולדת - מילא, אבל מהיום עד סוף חייך כל שבועיים אתה צריך להתחיל להתרוצצ?

עזוב אותך, נשים תמיד יחפשו סיבה לחגוג ויותר נכון - סיבה למה אתה תקנה להן פרחים או מתנות ומה לא

 

יום המשפחה, יום האשה, יום האם, חכה ליום נישואים (והוא יגיע) ימי הולדת של הילדים ומה לא. תאמין לי, כמו שזה נראה אתה הולך להישאר עם הגברת הזו עוד הרבה זמן ועוד יהיו לך מלא ימים בכל שנה שבשבילם ממילא תצטרך להתרוצצ ולטרוח. אם מעכשיו אתה מוסיף עוד אירוע שנתי לקלנדר - חבוב אתה לא במצב טוב. אני בן 36 עם 2.5 ילדים, בסביבות 12 שנה עם אותה האישה כולל פרחים בכל שישי ושוקולדים ופינוקים וגחלת וכל הקקמאייקה בתאריכים שמסביב ובכיף. אבל לחגוג הכירות? דכילאק. תחסוך ל PS3 :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

ST - אתה זוכר הרבה יותר מספרי טלפון מאשר תאריכים, ובינינו - האאוטלוק סובל הכל. ניסיתי לספור את התאריכים המשפחתיים שאני זוכר - מדובר ב-13 ימי הולדת, שלושה תאריכי נישואין (לא רק שלי) ויום פגישה ראשונה אחד, שהוא היחיד שאינו רשום באאוטלוק ובטלפון. מצד שני, כפי שכתבתי קודם, אני חוגג אותו. אשתי כנ"ל לגבי הצד שלה, ושם יש איזה 180 בני דודים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ST - אתה זוכר הרבה יותר מספרי טלפון מאשר תאריכים, ובינינו - האאוטלוק סובל הכל. ניסיתי לספור את התאריכים המשפחתיים שאני זוכר - מדובר ב-13 ימי הולדת, שלושה תאריכי נישואין (לא רק שלי) ויום פגישה ראשונה אחד, שהוא היחיד שאינו רשום באאוטלוק ובטלפון. מצד שני, כפי שכתבתי קודם, אני חוגג אותו. אשתי כנ"ל לגבי הצד שלה, ושם יש איזה 180 בני דודים.

 

לא על עצם הזיכרון אני מדבר, בימינו גם כל טאמבל-פון מצויד בלוח שנה גם אם האאוטלוק לא מסונכרן עליו (עזוב שהוא כן), אני מדבר על האירוע שהוא חושב לעשות מזה (הוא או כל שאר המייעצים). אני אומר - כמו שכתבתם מעליי, מקסימום "תציין" ומבחינתי זה לא יותר מאיזה פרח או משהו קטן וזה באמת רק אם מדובר באיזה יום עם תאריך יוצא דופן עם "לוב פרום דה פירסט לוק" שממש זוכרים את היום (למשל הכרתם ביום של גמר גביע האלופות או משהו כזה :lol: ).

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

צריך לחגוג, או לציין, את התאריכים שנראים לך חשובים. אם לפות"ש חשוב יום ההיכרות הראשונה - שיחגוג ויהנה. אתה מציין עם פרח, הוא בארוכה. כל אחד לפי תפיסתו.

מדובר בזוג בתחילת דרכו, עדיין הזכרונות טריים ואין הרבה ימים המצריכים ציון. במהלך השנים כל ימי הציון האלה הופכים פחות חשובים, אבל אסור לשכוח אותם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האמת? אני לא מתלהב גדול מתאריגים.

העניין הוא אחר, אנחנו שנינו לומדים ועובדים בקושי רואים אחד את השניה, כמעט ולא יוצאים לבלות... היא רחוקה מההורים בעוד אני גר נורא קרוב.

אז כשיש תאריך ששווה לציין -אני מבעוד מועד יודע שזה בעיקר עבורה... אז שיהיה מגיע לה.

היו לי די הרבה בנות לפניה, שלא השקעתי יותר מדי בעיקר כי היו בתחלופת אקספרס, מה שנקרא לתת ביטוי לכמה מעריך וזוכר (וגם שכחתי שנה שעברה.... :roll: ר:? )

פורסם
עאלק פורום של גברים. כולם פה לחוצי חתונה כמו חבורת ילדות מסמיקות. :sissies:

 

אני ובעלי התחתנו אחרי 7 שנות זוגיות. תנו לכל אחד להתקדם בקצב שלו. בזוגיות אין נכון ולא נכון. יש רק את מה שנכון בשביל אותו הזוג.

 

בנוגע למתנה, אחרי 3 שנים מצופה שתתן מתנה שגם מתאימה לבת זוגתך מבחינת מה שהיא אוהבת והאישיות שלה. קצת קשה בלי להכיר את הנפשות הפועלות.

אני, למשל, ניסיתי לתת לבעלי רק מתנות שמתאימות לו וקשורות לדברים שהוא אוהב (קורס ראלי, הגה עור, מכונה להכנת בירה..).

 

מה זוגתך אוהבת?

רק לי נראה שבעלך נכנס לך לחשבון ב"קארספורום" ורשם את הרשום לעיל?:lol: .

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

http://www.facebook.com/pages/%D7%9E%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%A2-%D7%91%D7%9B%D7%A4%D7%A8-%D7%A6%D7%99%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/123210501039510

 

הייתי כבר פעמים במרגוע בכפר, פעם בצימר 4(חניה פרטית ודשא פרטי) ופעם בצימר 2 (אקווריום ענק מסביב לג'קוזי). היה אחלה, ולא רחוק מדי ממני(באר שבע), אם אתה מאשדוד אז בשבילך זה בכלל נסיעה של 10 דקות.

משם נסענו לים ולמסעדות במרינה באשקלון, שבטח מוכרות לכם. נסיעה של דקות ספורות.

 

ובלי קשר-הפעם הראשונה שלי שם הייתה בתקופת הצבא, היא עשתה לי הנחת חייל, שזה משהו שלא עשו לי בשום מקום אחר. אז זאת עוד מילה טובה על הצימרים האלה. :arrow:

פורסם

אני עם הבנות - מה יש לכם עם הלחץ הזה לטבעת?

 

חוץ מזה - אם אין לכם זמן לראות אחד את השני - אין שום סיבה לצאת - כי זמן הנסיעה הוא לא ממש זמן איכות.

תאכלו ארוחה נעימה בבית, עם איזה בקבוק (או שניים) של יין (או משקה אלכוהולי אחר), תראו סרט, תדברו על הא ודא, ותציינו את התאריך הזה בצורה נינוחה וכיפית.

 

למה צריך את המירוץ הזה אחרי מתנה או לנסוע לאיזה מקום אם המצב הכלכלי לא מאפשר? פשוט תיהנו אחד מחברתו של השני - בכרבול מול סרט טוב

פורסם
רק לי נראה שבעלך נכנס לך לחשבון ב"קארספורום" ורשם את הרשום לעיל?:lol: .

 

אל תדאג. לבעלי יש חשבון משלו.

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם
אני עם הבנות - מה יש לכם עם הלחץ הזה לטבעת?

 

חוץ מזה - אם אין לכם זמן לראות אחד את השני - אין שום סיבה לצאת - כי זמן הנסיעה הוא לא ממש זמן איכות.

תאכלו ארוחה נעימה בבית, עם איזה בקבוק (או שניים) של יין (או משקה אלכוהולי אחר), תראו סרט, תדברו על הא ודא, ותציינו את התאריך הזה בצורה נינוחה וכיפית.

 

למה צריך את המירוץ הזה אחרי מתנה או לנסוע לאיזה מקום אם המצב הכלכלי לא מאפשר? פשוט תיהנו אחד מחברתו של השני - בכרבול מול סרט טוב

 

אני בטוח לא רץ אחריי הטבעת :lol:

 

כי באמת שכשיש לנו זמן ביחד אנחנו באמת אוכלים ביחד,ומדברים על הא ודא (בעיקר היא מדברת..:lol: ) ונהנים מחברתו של השני.

 

דווקא עכשיו רציתי לנצל תזמן למנוחה קטנה ועל הדרך לציין ולא לחגוג :lol: 3שנים ביחד.


×
×
  • תוכן חדש...