Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב,מצאתי את הקישורים לקומפוננט והמגבר,אולי זה יוכל לתת לכם יותר מידע וכך תגידו לי את דעתכם.

 

 

הקומפ':

 

http://www.cerwin-vega.com/products/mobileaudio/index.html

 

המגבר:

 

http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10063524&CategoryDesc=Punch%20Amplifiers

 

הבנתי שהמגבר הזה הוא דגם חדש (היה את ה-4004 הקודם וזה החליף אותו,מישהו יודע אם יש בינהם הבדלים?).

 

נ.ב

 

הציעו לי גם את הסט קומפוננט הזה,האמת שהוא נראה מרשים בטירוף,השאלה איך הוא באמת אם מישהו מכיר ?

 

http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10063558&CategoryDesc=Punch%20Component%20Systems

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הקומפוננט של סרווין ווגה או של רוקפורד הוא אותו דבר בערך מבחינת מחיר (=זול)...

אם יש לך אפשרות לשמוע ולהגיד מה יותר נשמע לך - הכי טוב.

 

אודי1: רק גירסאת ה-6.5" היא 60 וואט RMS.

ה- ¼5" היא 50 וואט RMS,

וה-4" 40 וואט RMS.

 

edan: בעקרון העיסקה טובה וגם הסאב יכול לעבוד בסדר - אבל רצוי לנסות להחליף למשהו שיתאים לך בדיוק על המגבר.

פורסם

אחי לך על זה אני מבטיח לך שתהנה, אבל רק דבר אחד

 

תחליף קומפוננט (הם מזעזעים לכל אוזן!!!).

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כמו שלסרווין ווגה יש דגמים כך גם לMBQ יש דגמים,חוץ מזה עדיף שתשמע לפני שאתה קונה ותחליט רק לפי הדעה שלך.

פורסם

אני הייתי מעדיף MBQ על הCV אבל אתה זה לא אני ו"כל אחד באוזנו יחיה.." (המצאה שלי)

 

בקיצור תגיד לי בכמה מוכרים לך את הסט ואז אני יגיד לך מה לבקש ממנו...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...