Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעניין לגבי קניית מערכת חדשה,יש לי HU (פיוניר מהסדרות הגבוהות).

 

בגדול אני מחפש סט קומפוננט קדמי,סאב ומגבר שיחזיק את שניהם יחד.

 

נתנו לי את האופציה הבאה:

 

קומפ'-סרווין ווגה דגם MAG (לא זוכר בדיוק איזה מספר).

 

סאב-פיוניר 305 (800W)

 

מגבר-רוקפורד פוסגייט 400.4

 

הסט הזה ב-2500 שקל כולל כל החיווט הדרוש והתקנה.

 

1.איך החלקים האלה מבחינת איכות סאונד (לא מעניין אותי לנסוע בפול ווליום,אלא שאוכל לשמוע צלילים נקיים גם בווליום גבוהה).

2.איך המחיר ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כן,זה כל מה שאני מוכן להשקיע.....2500 (אתה אומר את זה כאילו ביקשתי שתבנה לי בית ב-150 שקל).

 

 

את המחיר קיבלתי מחנות שאני לקוח (מרוצה מאוד) שלה כבר שנים,ודואגים לפנק אותי שם במחירים.

 

וכן המחיר כולל את כל החיווט (כבלים RCA והכל וכן ההתקנה עצמה) וכמובן הסאב והתיבה.

 

הדגם של הקומפ' של סרווין ווגה נקרא MAG משהו (הבנתי שיש דגם אחד של MAG), ומה בקשר למגבר והסאב ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מחיר נחמד ביותר בשביל העסקה הזו...

אבל אני הייתי הולך על סאבוופר אחר - כי לא תנצל את הסאבוופר הזה עד הסוף עם המגבר ויש סאבים של רוקפורד וסרווין ווגה בערך באותו מחיר שיתנו תמורה טובה לכסף ויתאימו בול למגבר.

פורסם

מאיזו סיבה אתה אומר שאני לא אנצל את הסאב עם המגבר הזה,כוונתך שהמגבר הזה חלש מדי להרים כזה סאב עם הקומפ' ?

 

 

ובמידה ואקח סאב של סרווין ווגה או רוקפורד,על איזה דגם כדאי ללכת ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הגבול של הקומפוננט הוא 50 וואט RMS - והמגבר הוא בדיוק 50 וואט RMS לערוץ (על הנייר. בפועל ראינו שהוא נותן הרבה יותר לפעמים!), אז לקומפוננט המגבר יספיק ואפילו תצטרך להנמיך את הגיין יותר מהרגיל.

 

הגבול של הסאבוופר הוא 400 וואט RMS והמגבר שלך נותן (על הנייר) רק 200.

לדעתי הפיוניר נשמע מרוח מדיי וסאבוופרים של רוקפורד או סרווין ווגה יותר מדוייקים, אבל הדעות חלוקות. אם תשאל אותי- בכל זאת עדיף לך למצוא סאבוופר בגבול ה-300 וואט RMS.

 

איזה דגם? יש איזהשהו דגם של רוקפורד ב-450 ש"ח בלי תיבה - אם המתקין שלך עובד עם רוקפורד, אני בטוח שהוא יתן לך את הסאב הזה באותה עיסקה של 2500 ש"ח במקום הפיוניר 305.

 

*** עידכון:- הסאב שדיברתי עליו הוא רק 150 וואט RMS, אז נעזוב אותו. אבל תשאל את המתקין שלך לגבי סאב עם יכולת של 200-300 וואט RMS, ותעדכן אותנו לגבי האפשרויות...

פורסם

אני מסכים שהסאב הזה לא מתאים.

אני לא מבין איך הרבה קונים אותו, שמעתי ולא קצת סאבים יותר טובים ממנו בסכום כסף דומה.

בכול מקרה עצתי: תחליף סאב.

 

בקשר למגבר:

הוא טיפה חלש אתה לא חושב?

50 רמס * 4 אם אני לא טועה?

לא כדאי ללכת על משהוא טיפה יותר חזק?

 

והקומפוננט אותו דבר, 50 רמס? זה כלום.

תלך על משהוא יותר חזק.

 

אם אין לך תקציב גדול עצתי שתחכה או תקנה פרה פרה

יש לך רדיו דיסק טוב, חבל להתפשר אחר כך להתאכזב תחכה עוד קצת ויהיה לך משהוא מספק לטווח ארוך ללא צורך להחליף או להשתרג בעתיד.

 

בהצלחה!

פורסם

50 וואט RMS זה לא כלום.

 

והמגבר לא חלש (4x50/2x200 RMS @ 4Ohm מה רע?)

לשדרג תמיד אפשר וגם המגבר הזה יכול להיות טוב להחזיק קומפוננט של מורל עם יכולת לקבל 160 וואט RMS ולהוסיף עוד מונובלוק עם סאב מפלצתי / לקנות סאב בעל סליל כפול ולחבר אותו ל4004 ולהוסיף עוד קומפוננט איכותיים יותר עם מגבר 2 ערוצים שיחזיק אותם.

 

בקיצור- תבדוק לגבי הסאב ותחזור אלינו - אולי יש אפשרויות יותר טובות...

פורסם

משהו שלא אמרתי,ויוכל לתת לכם יותר כיוון-המערכת אמורה לשרת אותי כ-4-5 חודשים (עד מכירת הרכב).

 

 

זו הסיבה שאני לא מחפש משהו בשמיים,אלא לשמוע טוב,לא מחפש לנסוע ושיישמעו אותי בכל הארץ.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

המחיר שקיבלת הוא מחיר סבבה לחלקים,במקומך במקום לשאול פה איך כל חלק (הכוונה לסאב והקומפוננט) הייתי שומע כמה קומפוננטים באותו טווח מחירים ואז מחליט מה מתאים לי וככה גם לגבי הסאב

זה הבדיקה הכי טובה

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
המחיר שקיבלת הוא מחיר סבבה לחלקים,במקומך במקום לשאול פה איך כל חלק (הכוונה לסאב והקומפוננט) הייתי שומע כמה קומפוננטים באותו טווח מחירים ואז מחליט מה מתאים לי וככה גם לגבי הסאב

זה הבדיקה הכי טובה

אתה לא חושב שזה קצת בעיה? מילא סאב אפשר לנסות 2-3 גג אבל להתחיל להתקין ולפרק קומפוננט?

מי יסכים לזה?

פורסם

תיקון.ההספק של הקומפוננט הוא 60 וואט rms,ולגבי היכולת של המגבר הרי היא תספק ללא ספק הן את הקומפוננט,והן את הסאב של הפיוניר.לגבי התוצאות כמו שכבר אמרו לך סאב-וופר יותר איכותי ייתן לך תוצאה טובה יותר,(אם כי תדרוש התקנה איכותית,שלה יש השפעה ישירה לגבי התוצאה הסופית).לגבי המחיר נראה לי זול כדאי לבקש אחריות היבואן המקומי,על מנת להיות רגוע ושקט במקרה של...

×
×
  • תוכן חדש...