Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות Beading - Auto Finesse Tough Coat


שימו לב! השרשור הזה בן 4152 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הנה, אגב, תמונה מהיום. Opti-Seal בן כחודש וחצי אם אני לא טועה.

484793_332187593565727_689404742_n.jpg

533847_332188100232343_54496826_n.jpg

הרכב נקי, וזה מי גשמים. התמונה האחרונה נראית כך בגלל הפלאש. :roll:

 

אני לא חס וחלילה מפקפק במסקנותיו של אלון, אך אני בהחלט אשמח לדעת איך זה שיש הבדל ברור עם וקס ובלעדיו בהתנהגות המים.

למה כשלא היה לי על היונדאי אוטם צבע לא קיבלתי תמונה כזו, ועכשיו כן, על אף שהרכב נקי באותה מידה.

למה כל העולם נפל ל"שטות" הזו של התנהגות המים בהשפעה ישירה של הוקס ורק אנחנו מוצאים שאין כל שחר לדבר ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

alonjp- כמו ששי ביקש ממך קודם, גם אני מצטרף לבקשה. האם תוכל לתת לנו הסבר קצר בונגע לפיזור הטיפות על גבי צבע הרכב?

 

ומדוע חומרים שונים מבצעים זאת בצורה שונה? עד שאפילו ישנם חומרים שגורמים לכל המים לרדת מהרכב כמעט ללא היווצרות טיפות.

 

ומדוע, למשל, במבחן הווקסים והאוטמים הגדול בדיטיילינג וורלד היה הבדל משמעותי ונראה לעין בין התנהגות המים על המשטחים השונים שרק גדלו כעבור חודשים? ומדוע כשמיישמים ווקס בחצי מכסה מנוע למשל, כל עוד היישום נכון, יש הבדל גדול בהתנהגות המים גם חודשים אחר כך?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, לפי מיטב הבנתי [המקצועית] אין שום דרך.

 

ההדגשה שלי.

 

alonjp - אני זוכר התבטאויות שלך בעבר בהן הסתמכת על המקצועיות שלך (חומר על צמיגים...).

אם איני טועה אתה מהנדס כימיה או משהו דומה.

אין ספק שאם יש לך הכשרה מסוג זה, נקודת הפתיחה שלך ביכולת לסנן מידע טובה משל מרביתנו.

יחד עם זאת, לא מעט בעלי מקצוע עם השכלה פורמלית מתמחים בתחומים צרים ולא דווקא בכל ספקטרום הידע המיוחס לתחום.

אני משער שמרבית השורצים בפורום הזה רוצים ללמוד ולא דווקא להתנשא או להשוויץ.

בוא עזור לנו בבקשה ותן את הפן המקצועי.

הטענה המצוטטת מעלה פשוט לא יכולה לעבור כך בלי פירוט. במיוחד שמדובר במקצוען.

האם כל תעשיית חומרי המגן וטענות היצרנים על משך העמידות הן שרלטנות מוחלטת?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משך העמידות, והסימנים לה. האם כל טענות היצרנים לתופעת ה"Beading" הינה שרלטנות מוחלטת ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונות של היום בבוקר אחרי הטל של הלילה ללא שום וקס

(טוב נו קארפלאן אוטופיניש לפני 3 וחצי חודשים)

 

יש למישהו הסבר?

 

הרכב נקי?!

שוטף עם שמפו הכולל וקס?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה אחד הרכבים שלי בדיוק באותו מצב כמו שלך.

קארפלן לפני כ 3 חודשים אולי 3 וחצי.

פעם אחרונה נשטף (פעם ראשונה) עם דר מרקוס טיטיניום.

לשמפו הזה יש וקס.

אני חושב שהוקס הזה מחזיק כמה ימים בודדים ולכן התופעה שאתה מתאר.

זה כמובן כפוף לפני שטח נקיים.

גם אצלי ברכב זה יש בידינג. יחד עם זאת, אצלי הטיפות יותר גדולות ופחות צפופות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנזרנה הורס. כנראה שזאת הרכישה הבאה שלי.

נראה שמנזרנה יוצר זוית הרטבה חריגה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בעבורי זו תהיה הרכישה הבאה, עם כי ראיתי כבר בידינגס עם טיפות אחידות ועגולות הרבה יותר. יש שיאמרו שהבידינג "לא משהו".

מה שיצא לKenworth בשרשור המזגן - היה מדהים, אחיד ועגול.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, מה שKenworth העלה היה אחד מרגעי השיא של הפורום...בהיבט הויזואלי.

תגיד שלא הרטבת בגלל "זוית ההרטבה"...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה זווית ההרטבה הייתה פשוט מעולה. אין כל הסבר אחר.

ואו, זוויות הרטבה מנזרניות.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההדגשה שלי.

 

alonjp - אני זוכר התבטאויות שלך בעבר בהן הסתמכת על המקצועיות שלך (חומר על צמיגים...).

אם איני טועה אתה מהנדס כימיה או משהו דומה. תואר שני בפולימרים

אין ספק שאם יש לך הכשרה מסוג זה, נקודת הפתיחה שלך ביכולת לסנן מידע טובה משל מרביתנו.

יחד עם זאת, לא מעט בעלי מקצוע עם השכלה פורמלית מתמחים בתחומים צרים ולא דווקא בכל ספקטרום הידע המיוחס לתחום.

אני משער שמרבית השורצים בפורום הזה רוצים ללמוד ולא דווקא להתנשא או להשוויץ.

בוא עזור לנו בבקשה ותן את הפן המקצועי.

הטענה המצוטטת מעלה פשוט לא יכולה לעבור כך בלי פירוט. במיוחד שמדובר במקצוען.

האם כל תעשיית חומרי המגן וטענות היצרנים על משך העמידות הן שרלטנות מוחלטת?

 

היי,

לא טענתי שהם שרלטנים.

לדעתי לא ניתן לזהות בוודאות המצאות של וקס על פי היווצרות הטיפות.

נתתי דוגמא לגמרי אישית בה עלההרכב האישי שלי נוצרו טיפות (עם פיזור טוב יותר או פחות זה לא ממש משנה) וזה על רכב שלא עבר כבר יותר משנה וקס.

אז מה זה אומר?

אם תקראו טוב את החומר אשר צרפתי תזהו כי צבע הרכב עצמו (אם הוא נקי) יכול ליצור תנאים להיווצרות טיפות (הצורה תלויה בעיקר בסוג הצבע וסוג הצביעה).

אז איך נבדיל בין הטיפות אשר נוצרו עקב שימוש בוקס לבין אלו שנוצרו באופן טבעי על הרכב.

אולי ניתן לנקות את הרכב טוב טוב מכל שאריות הוקס ואז להרטיב אותו (חשוב מאוד בשיטה מבוקרת ולא ע״י גשם או טל) ולצלם את תמונת הווצרות הטיפות כאשר תמונה זו תשמש כדוגמת ייחוס.

אולי..

 

בכל מקרה, למיטב ידיעתי, המצאות וקס אני יכול למדוד ע״י בדיקות אנליטיות בלבד, GCMS יעשה את העבודה.

 

אגב, במקום עבודתי אנו מיצרים גם מספר וקסים כגון פוליאתילן וקס, קרוסין וקס, פראפין וקס...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4152 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...