Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 2007


dudialbo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני מחפש רכב כבר קרוב לחודש לבסוף החלטתי ללכת על הונדה סיוויק (שנת 2007 בהתאם לתקציב)

 

החיפוש לוקח זמן למרות שהאוטו די מבוקש בגלל שאני מחפש ק"מ נמוך ויד ראשונה.

 

יש לי התלבטות לגבי 3 אופציות כולם 2007 (מחירון 69K)

 

1. יד ראשונה עם 70K ק"מ - הבעיה שדורשים ממני עליה מעל המחירון

2. יד שניה עם 50K - דורש מחירון

3. היברידית עם 50K

 

כמה אני אמור לשלם רכב באיזור הזה? משמעותי יד ראשונה/שניה? ואם בכלל כדאי ללכת על היברידית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבעלים של הרכב הם פרטיים בלבד, אין משמעות אם זה יד ראשונה או שנייה כי כאשר תרצה למכור גם ככה האוטו כבר לא יהיה יד ראשונה ולכן זה משהו לא משמעותי.

לגבי קילומטרז', ברור שהפרש של 20K הוא משמעותי, בטח כאשר המחיר של הרכב הוא גם נמוך יותר.

היברידית - בשום אופן לא! אתה מתקרב לגיל הרכב שבו המערכת תצטרך החלפות של סוללות וזה עסק יקר.

תבדוק טוב טוב שהידיים של הסיוויק באפשרות השנייה הם באמת פרטיות (לא ליסינג נהג יחיד ולא שום קומבינה אחרת) ולדעתי הרכב השני שציינת (יד שנייה, 50K, מחירון) הוא האפשרות הטובה ביותר מבין השלושה.

בהצלחה,

פולקסוואגן חיפושית - איכות גרמנית בהישג ידך :lol:

CAR4 - פשוט לבחור את הרכב הבא שלך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היברידית - בשום אופן לא! אתה מתקרב לגיל הרכב שבו המערכת תצטרך החלפות של סוללות וזה עסק יקר.

,

 

בארה״ב בדקו ונמצאא טויוטות פריוס בנות 10 שנים, בעלי סוללות מקוריות וללא ירידה בתפוקתן.

 

עלות סוללות בטיוטה פריוס היא כ- 6,000 ש״ח בלבד.

 

בשני המקרים נראה שהמצב דומה גם בהונדה סיביק הייבריד ואם כבר עלות הסוללות בהונדה אולי זולה יותר משום שהמערכת ההיברידית שלה צנועה יותר וכפועל יוצא מכך סביר להניח שגם הסוללות קטנות יותר.

 

סיבה אחרת לא לרכוש את הסיבים הייבריד ולצורך העניין גם דגמים היברידיים אחרים של הונדה, היא רמת קרינה גבוהה. כנס למשרד להגנת הסביבה, הם ערכו בדיקות קרינה ושם נמצאו הממצאים הללו. לשם הידיעה, בבדיקות הללו הפריוס יצאה בעלת קרינה נמוכה ודומה לרכב רגיל, שגם בו יש כידוע קרינה.

 

מלבד זאת הביצועים בסיביק הייבריד חלשים וההיא לא חסכונית ברמה המצופה.

 

כשרכשתי רכבים משומשים, תמיד חיפשתי יד ראשונה, לא בגלל שבהכרח הרכב יהיה טוב יותר, אלא משום שאני אוהב לראות מיהו בעל הרכב שנסע ברכב, העדפתי אדם מבוגר ללא ילדים שלו שנהגו ברכב. ברכב יד שנייה לא ניתן לדעת מי הבעלים הראשון והוא יכול להיות גם צעיר ערס שקרע את הרכב ודי במבט קצר בו כדי לפסול את הרכב.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היברידית - בשום אופן לא! אתה מתקרב לגיל הרכב שבו המערכת תצטרך החלפות של סוללות וזה עסק יקר.

,

 

בארה״ב בדקו ונמצאא טויוטות פריוס בנות 10 שנים, בעלי סוללות מקוריות וללא ירידה בתפוקתן.

 

עלות סוללות בטיוטה פריוס היא כ- 6,000 ש״ח בלבד.

 

בשני המקרים נראה שהמצב דומה גם בהונדה סיביק הייבריד ואם כבר עלות הסוללות בהונדה אולי זולה יותר משום שהמערכת ההיברידית שלה צנועה יותר וכפועל יוצא למכך סביר להניח שגם הסוללות קטנות יותר.

 

סיבה אחרת לא לרכוש את הסיבים הייבריד ולצורך העניין גם דגמים היברידיים אחרים של הונדה, היא רמת קרינה גבוהה. כנס למשרד להגנת הסביבה, הם ערכו בדיקות קרינה ושם נמצאו הממצאים הללו. לשם הידיעה, בבדיקות הללו הפריוס יצאה בעלת קרינה נמוכה ודומה לרכב רגיל, שגם בו יש כידוע קרינה.

 

מלבד זאת הביצועים בסיביק הייבריד חלשים וההיא לא חסכונית ברמה המצופה.

 

כרכשתי רכבים משומשים, תמיד חיפשתי יד ראשונה, לא בגלל שבהכרח הרכב יהיה טוב יותר, אלא משום שאני אוהב לראות מיהו בעל הרכב שנסע ברכב, העדפתי אדם מבוגר ללא ילדים שלו שנהגו ברכב. ברכב יד שנייה לא ניתן לדעת מי הבעלים הראשון והוא יכול להיות גם צעיר ערס שקרע את הרכב ודי במבט קצר בו כדי לפסול את הרכב.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי חברה. תודה שעזרתם לי לצמצם את האפשרויות וכמו שהרגשתי בהתחלה - העניין של ההיברידית מורכב מדי בשבילי.

 

ההתלבטות היא כרגע בין ה-2 העליונות כשהיד ראשונה מוכן לקבל מחירון והק"מ באיזור 70 אלף

והיד שניה מוכן לרדת טיפה מהמחירון והוא עשה 50 אלף.

 

על פניו מפתה יותר ללכת על אוטו שעשה פחות בסופו של דבר אבל קצת מטריד העניין שאני אהיה יד 3 וכשאבוא למכור אותו יתכן שזה יהווה בעיה גם מבחינת הערך של האוטו וגם מבחינת הביקוש (שכן מי שיצטרך לקנות אותו כבר יהיה יד רביעית). השאלה אם זה משהו שאני צריך לקחת בחשבון בהתחשב בעבודה שבעוד כשנתיים - שלוש ארצה להחליף את הרכב.

 

עוד נושא שמטריד, שלצד היתרונות של הסיוויק, שמעתי שהאחזקה שלה מבחינת טיפולים/בלאי/ביטוח יקרה מהמשפחתיות האחרות שיש בשוק. השאלה אם העניין הזה הוא משמעותי ומה ההפרשים בערך בינה לבין מאזדה3/קורולה וכד'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...