Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא ספרינט - קיט זנדר


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
שימו לב! השרשור הזה בן 4144 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עודף מכוניות שגורמות להכנסה פחותה מההוצאה. זו הסיבה למכירה.

 

אלפא ספרינט שנת 1988.

 

אין תאונות שלדה.

 

אלו שרשורים קודמים של השיפוץ:

השיפוץ אצל הבעלים הקודם

 

 

 

 

אז מה יש ברכב?

 

חיצוני:

 

אין חלודות, אין מכות.

צבע שחור.

קיט זנדר (פגוש קדמי ואחורי שונים, כולל חצאיות צד).

כנף אחורית של ספרינט 1.7 (יפה יותר מכנף של זנדר ולכן היא על המכונית).

פנסי חזית אנג'ל אייז של ב.מ.וו E30, מותאמים למכונית.

 

 

גלגלים:

 

חישוקים 17 אינץ' של לנסו, מתאימים ויזואלית למכונית בעקבות סגנון שנות ה-80.

צמיגים R888 במידה 205/40R17.

הכל כמובן, חוקי ומופיע ברישיון המכונית.

 

 

תא הנוסעים:

 

דשבורד חדש(!) של ספרינט 1.7, בצבע אפור.

ריפוד גג חדש עם כיתוב "אלפא רומיאו באנגלית".

שטיח רצפה חדש.

מושבים אחוריים שופצו מחדש.

מושבים קדמיים של הונדה סיוויק שנת 92-95 בעלי משענת ראש בעלת זרוע אחת. זה נראה מדהים וזה צר והיחידים שמתאימים לתא הנוסעים. חיסרון, תנוחת נהיגה גבוהה מדי.

ריפוד זהה למושבים הקדמיים, האחוריים, לדיפונים הקדמיים, לדיפונים האחוריים, לידית ההילוכים, ולידית בלם היד. צבע קאמל. נראה מדהים.

הגה וידית הילוכים עץ. מתאים לשילוב הצבעים הקלאסי של שחור בחוץ וקאמל בתא הנוסעים.

הרצפה + קיר אש + דלתות, עם יריעות אקוסטיות של דיינמיט. לא, לא חיקוי שלהם, אלא המקור. צריך לתת מכה לדלת בשביל להבין מה זה עושה...

 

 

תא מטען:

 

אין מה להכביר במילים, הכל נבנה ברמה הגבוהה ביותר. יש תא מחולק, עם מגבר ורמקולים 6X9 מובנים בפנים.

 

 

בלמים:

 

דיסקים מאווררים מחורצים של לנצ'יה תמה טורבו, גודל 285 מ"מ לערך.

קאליפרים של אלפא 164 בנפח 3 ליטר.

ואם זה לא מובן - זה עוצר לא רע בלל. חיסרון, מהלך דוושה מעט ארוך וספוגי.

 

 

מתלים:

 

בולמי קוני צהובים, סגורים עד הסוף.

קפיצי OMP.

מוט מייצב של 1.7 16V.

בושינגים - סט מלא כל הרכב - פאוורפלקס (סגולים).

יתרון, מכונית מסלול. חיסרון, תשכחו מנוחות. היו לי לא מעט מכוניות וזו קוטפת את התואר הנכסף "הכי נוקשה מכולן".

 

 

מערכת פליטה:

 

צנרת 2 ורבע לכל האורך. מנירוסטה!

יש דוד מרכזי.

דוד אחורי מנירוסטה, של ראמוס האוסטרית. מצורף אישור כמובן.

 

 

תא מנוע:

 

הכל במצב מעולה.

לא אוכל שמן, לא מאבד מים, עובד כמו שעון. לא מתחמם.

סט-אפ למסלול. מומנט סביר בלבד בסל"ד נמוך ובינוני. מ-6,000 סל"ד עד 7,500 סל"ד שיא ההספק. משוער 150-155 סוסים.

תיבת הילוכים של אלפא 145, משמע לא חורקת בהעלאות הילוכים ולא בהורדות(!), אפילו להילוך ראשון.

מצמד חדש של 1.7 16V, גדול יותר.

קולר שמן חדש.

10W-60 זה הצמיגות שמתאימה. בכל זאת, המנוע רץ לסל"ד גבוה.

 

 

מיגון:

 

גארד 635.

 

 

מערכת שמע:

 

רדיו דיסק קנווד.

קומפוננטים קדמיים מורל.

6X9 שאני באמת לא זוכר של מי.

מגבר של לייטנינג אודיו.

ושוב, יריעות זפת דיינמט.

שומעים טוב. אפילו טוב מאוד. אפילו יותר טוב מזה. מנגד, הזדקנתי, השמיעה שלי כבר לא במיטבה.

 

 

 

מחיר:

 

40 אלף שקלים.

 

המכונית מושקעת אצל הבעלים הקודם במעל 100 אלף שקלים. אני השקעתי עוד הרבה אלפים. ולא נדבר על זמן העבודה שגזל ממני לא מעט שבתות בכדי לחבר הכל למשהו שעובד כמו שצריך, אם בהספק, אם בכיול המתלים, ובאמינות כמובן.

 

מראש - היד גבוהה. ואין לי מושג אם אחת מהן הייתה של רופא. למחפשים יד ראשונה ומדוקטור אף-אוזן-גרון, חפשו פורד מונדיאו. או ביואיק לה-סייבר.

562616_3060280112810_1437648437_32104938_1205891103_n.jpg

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...