Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוחרי הגומי -2-


אייל
שימו לב! השרשור הזה בן 7903 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חוצמזה אני לא הייתי חוזר לפנ'צריה כזאת בחיים ומעכשיו גם אמליץ לאחרים לא לחזור לאור הזילזול של אנטון בלקוחות.

 

זלזול בלקוחות? אני החלפתי כבר פעמיים צמיגים אצל אנטון, וחוץ ממחיר שבשום פנצ'רייה בארץ לא היו יורקים עליך בשבילו, גם קיבלתי יחס טוב וההתקנה לשביעות רצוני המלאה...

 

מה שכן, אפילו העובדה שההתקנה בוצעה בשעה מאוחרת לא ממש מתרצת את הסיפור של אייל - וחבל.

 

ודבר אחרון - מה החשיבות של איזה חישוק נמצא איפה בפולו, הרי מדובר בחישוקים זהים כל הארבעה... :roll: ?

האר את עיני אייל.

 

לא אמרתי שיש חשיבות.

אמרתי שזה השינוי הראשון שראיתי בעיניים....

הג'אנטים שהיו קדמיים איבדו את המשקולות שלהם , זה היה כל הקטע.

אנטון לא טרח לנקות את הג'אנט לפני שהדביק את מדבקת המשקולת....

ואלו שהיו קדמיים באופן טבעי הרבה יותר מלוכלכים מהאחוריים (תופים מאחורה)

 

בלי קשר , אם היה להם טוב מקדימה למה לשים אותם מאחורה?

למה שלא יעשה עבודה מסודרת ויפרק גלגל, ישים צמיג חדש ויחזיר למקום?....

ראיתי שכל הגלגלים הראו OK במכונה.

אבל אחרי סיבוב של 10 דקות שניים מתוכם כבר הראו סטיות ברמה של 26 לכל צד.

שזה הרבה אם 0 זה תקין.

 

לירון זורע , לא חיפשתי צמיגים חסכוניים. חיפשתי צמיגים סבירים לאוטו.

אם תשים יוקו AVS על ברנדה 1300 זה לא ישפר אותה אפילו באחוז 1.

לא צריך להתלהב יותר מדי....

 

אצלי הצמיגים הם H כלומר 210 קמ"ש.

בקשר לשאר הנתונים , כשאני אהיה ליד האוטו אני אערוך את ההודעה הזאת.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מיקום הג'נטים חשוב מאוד :!: אני דיי דקדקן ...מה שזה אומר שכאשר אני מחליף צמיגים ( כמו עם היוקו האחרונים ! ) אני דואג שקודם כל יפרקו את כל הצמיגים מהג'נטים ! וזאת על מנת שהפאנצ'ר מאכר יבדוק אותם אחד אחד על המכונה ויראה מה מהג'נטים טוב יותר בשביל שהוא יעביר אותו קדימה :!: ושאף אחד לא יגיד שכל הג'נטים זהים כי הם מאותו סוג ( הרי גם הצמיגים מאותו סוג ....אז למה צריך לעשות להם איזון ?) ואחר כך יסמן את הג'נטים שצריכים להיות קדימה ורק אחר כך ירכיב את הצמיגים כולל פיה חדשה ( או איך שתקראו לזה ) , ינפח את לחץ האויר המתאים ורק אז !!!!!!! יעשה איזון :!: וכמובן שאחר כך אני עושה נסיעת מבחן ! ולא , אני לא מתעלל בהם , אני רק דואג שאני מקבל את הטיפול הטוב ביותר ( טוב , הרכב...) בסך הכל הם מקבלים כסף בשביל זה .... ואני יודע שאני נודניק ואני מוכן שכל העולם יישנא אותי ........אבל הבטיחות היא מעל הכל :!: ( זה הקשר הישיר לכביש ! ) חוץ מזה מהניסיון שלי על פאלקן ....זה לא התפשרות ולא בלבול ביצים ( תסלחו לי ) מהניסיון שלי , סתם דוגמא , פירלי !!!!!! זה הרי באותה רמה עם מישלין ! ואני מדבר על ה P6000 ....צמיג מעאפן ! ופאלקן שלי ( שהיו...) הם פי מיליון יותר טובים מהפירלי שלא עברו רבע מההתעללות שהפאלקן עברו ...והם עברו ! ( בוולקן ) בקשר ליוקו ....לדעתי הם טובים יותר מהפאלקן ...אבל אני צריך עוד קצת זמן לגבש דעה מוצקה יותר ......( יותר נכון ...עוד קצת סיבובים....) טוב אני צריך להמשיך לעבוד......

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיקום הג'נטים חשוב מאוד :!: אני דיי דקדקן ...מה שזה אומר שכאשר אני מחליף צמיגים ( כמו עם היוקו האחרונים ! ) אני דואג שקודם כל יפרקו את כל הצמיגים מהג'נטים ! וזאת על מנת שהפאנצ'ר מאכר יבדוק אותם אחד אחד על המכונה ויראה מה מהג'נטים טוב יותר בשביל שהוא יעביר אותו קדימה :!: ושאף אחד לא יגיד שכל הג'נטים זהים כי הם מאותו סוג ( הרי גם הצמיגים מאותו סוג ....אז למה צריך לעשות להם איזון ?)

 

אין ש-ו-ם חשיבות פרט להיותם של האחוריים נקיים יותר לאיזה חישוק לשים איפה. בניגוד לצמיג שיש לו כיוון, או לצמיגים שחוקים שיש להם מקום אחד ולצמיגים חדשים מקום אחר - לחישוקים אין שום חשיבות דינמית, בטיחותית או כל שהיא אחרת למיקומם על הסרנים, ואתה יכול כל שני וחמישי להחליף את הסדר שלהם בין הצירים בהצלבה או בכל צורה אחרת. כל עוד הצמיגים נותרים זהים על כל סרן (זוג זהה בכל סרן, עם כיוון הנסיעה קדימה אם יש) אין שום חשיבות לאיזה חישוק נמצא איפה.

 

לגבי מישלן ופירלי - הP6000 לא מתחרים ברמה של המישלן פיילוט ספורט, ומתקשים לעמוד גם כנגד הפיילוט אקזאלטו.

 

השוואת מישלן לקומו, מינרווה, מינטרוקס ושאר ירקות משעשעת כשהיא באה מחובב רכב, ולא מחובב צרכנות.

קנייה של צמיגים כאלו באמתלה שהם גם זולים וגם ספורטיביים היא מצחיקה - במקרה הטוב הם זולים וההפרש מתקזז למי שרוצה לנסות לעשות את "burning rubber" במהדורה עברית ורוצה משהו בזול שישרף מהר ויהיה אפשר להחליף במשהו זול אחר.

למרות שזה לא "כיף" כמו להשקיע במכלולי טורבו\ניטרו\בולמי קוני\גדישה\יניקה ופליטה, לצמיגים יש חשיבות רבה בהרבה ודווקא עליהם חוסכים. נו שווייין, כמו שאומר בני :roll:

 

הידעתם? צוקרמן ביידיש זה מישלן ;-)

 

:2gunfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני דברים -

 

קודם כל לאדי על הצמיגים של הקליאו - הצמיגים ב MK2 , אפילו שיש להם שטח מגע גדול יותר די מזופתים ולדעתי דורשים החלפה. לעומת זאת הצמיגים שהגיעו על הקליאו שלי (Pilot SX GT) פשוט מעולים מהרגע שהם מתחממים וחוץ מאחיזה מעולה מספקים גם נוחות סבירה יחסיתץ

 

לי אישית היה ניסיון לא מוצלח עם פירלי P6000 הישנים שהותקנו על ה 106 שהייתה לי - פוצצתי בבורות כ 3 צמיגים עד שהבנתי את הקטע. עברתי ליוקו A539 (זמנים עברו, הייתי בין הראשונים בארץ) והייתי די מרוצה , למרות שהדפנות היו רכות מדי לטעמי.

 

לגבי מתקיני צמיגים , יש לי אחד על יד העבודה שדיברתי איתו היום - הוא לא בטוח שהוא יכול להתחרות במחירים של אנטון עד הסוף אבל בקצת יותר הוא מבטיח איזון מעולה.

 

חוץ מזה אני לא בטוח כמה אתם מקפידים על בדיקת תאריך ייצור (4 ספרות על הצמיג), ידוע שחלק מהמחירים הזולים של אנטון נובעים מצמיגים ישנים יחסית שאסור בעיקרון למכור.

 

מאוד חשוב לשים לב לפריט זה , על כל צמיג מופיע מספר בן 4 ספרות - השתיים הראשונות הן מספר השבוע בשנה והשתיים האחרונות מסמלות את השנה , כך לדוגמא צמיג עם מספר 0501 יוצר בשבוע הראשון של פברואר בשנת 2001.

 

לא לקנות בשום אופן צמיג בן יותר משנה - לגומי כמובן נטייה להתייבש באופן טבעי, גם אם לא משתמשים בו.

Leon Cupra 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרועי306GTI ..... אם אתה לא יודע אל תדבר זה לא חכמה רק לרשום :!: כל ג'אנט עם הזמן מקבל קצת מכות ( אין מה לעשות ) או שיפשופים ....ולכן הוא כבר לא הכי "עגול" למרות שהוא נראה כך ( אלא אם יש לך עיניים שאין לאף אחד כאן ...) ולכן צריך לבדוק מה הג'אנטים הכי טובים ולהעביר אותם קדימה........... :!: ולפני שתשאל , אז כן , מניסיון ! ולא רק על רכב אחד ( לצערי ) ואני אתן לך דוגמא............כשקניתי את רכב ההגה רעד לי וכמו כל בן אדם שפוי הלכתי לעשות איזון ....הגעתי לפנצ'ריית O.K. בחדרה ומתברר שזה לא עזר....הגעתי לפנצ'ריית שאול...... ונחש.....נכון, גם לא עזר ..... התחלתי כבר לדמיין אותי נוסע עם רעידות כל החיים........לא סיפרתי שכל הפנצ'ריות אמרו שהצמיגים לא טובים ומי יודע אולי זה הפרונט.... כמובן שעבדכם הנאמן הלך לעשות פרונט .....ורועי .....נחש מה.....שוב נכון....זה לא עזר ......התכוונתי לקנות צמיגים.( אין מה לעשות ...אני לא אחד שחוסך......) אז הלכתי לאיזור תל אביב וכמו ש EYAL16V וכל מי שקרא את מה שרשמתי במקום אחר בפורום....עשיתי סקר קטן בשביל לקנות צמיגים ....עד שהגעתי לפנצ'ריית ברדה ( רחוב קיבוץ גלויות 2 ...למפקפקים...) הוא הסתכל עלי בהלם וכמעט הוריד לי איזה משהו לראש :shock: הוא אמר לי ש 2 צמיגים בכלל חדשים ו 2 במצב סביר + .... ( לקח לו הרבה זמן לשכנע אותי לא לקנות צמיגים....אתם קולטים מה הולך פה....) הוא פירק את הג'אנטים ובדק אותם אחד אחד בעוד שהוא אומר שצריך להחליף את הג'אנטים האחוריים עם הקידמיים :!: והוא עשה איזון ו..........הפלא ופלא .....האוטו נוסע בלי רעידות .... האם ברדה קוסם.....מכשף.......לא , לא נראה לי . מה שכן הוא אחד שעבר הרבה בחיים הוא פאנצ'ר מאכר כבר משנות ה-50 והוא בין היחידים שעברו קורסים להסמכת פאנצ'ר מאכרים אחרים .....מה אני רוצה לומר....שכדאי לפני שמעבירים ביקורת לבדוק קודם , וכן ייתכן שאתם טועים :!:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובתי קצרה וממצה: אם יש לך חישוק שגורם לרעידות כי איננו עגול - הגיע הזמן להחליף אותו בחדש.

 

ולגבי תאריך הצמיגים אצל אנטון - אני לא יודע לגבי אחרים - אבל הצמיגים שהותקנו אצלי היו בני כשלושה חודשים ביאריס, פחות מחצי שנה במגאן... ועדיין זולים...

 

המחיר אצל אנטון באמת זול בצורה מחשידה, אני מקווה שזה רק חשדות ולא אמיתות :mad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על צמיגי הקונטיננטל שרכשתי אצל אנטון מוטבע 2702 כלומר השבוע ה-27

של שנת 2002.... מבחינתי זה אחלה.

 

בקשר לג'אנטים , סיפורו של יאשה (והפצפוצים) זהה לסיפור שלי.

עשיתי פרונט, עשיתי איזון כלום לא עזר.

התחלתי להחליף בין הגלגלים עד שהכל היה בסדר וההגה כמעט לא רעד.

ולכן החשיבות אצלי לקדמיים/אחוריים.

 

הג'אנטים הוחלפו באותו היום שקניתי את הפולו.

קבלו תמונה של הישנים (המכוערים)

 

P1010105.JPG

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוצמזה אני לא הייתי חוזר לפנ'צריה כזאת בחיים ומעכשיו גם אמליץ לאחרים לא לחזור לאור הזילזול של אנטון בלקוחות.

 

זלזול בלקוחות? אני החלפתי כבר פעמיים צמיגים אצל אנטון, וחוץ ממחיר שבשום פנצ'רייה בארץ לא היו יורקים עליך בשבילו, גם קיבלתי יחס טוב וההתקנה לשביעות רצוני המלאה...

 

מה שכן, אפילו העובדה שההתקנה בוצעה בשעה מאוחרת לא ממש מתרצת את הסיפור של אייל - וחבל.

 

ודבר אחרון - מה החשיבות של איזה חישוק נמצא איפה בפולו, הרי מדובר בחישוקים זהים כל הארבעה... :roll: ?

האר את עיני אייל.

 

 

 

לירון זורע , לא חיפשתי צמיגים חסכוניים. חיפשתי צמיגים סבירים לאוטו.

אם תשים יוקו AVS על ברנדה 1300 זה לא ישפר אותה אפילו באחוז 1.

לא צריך להתלהב יותר מדי....

 

מה הקשר? חוצמזה שאם הייתי משאיר את האוטו שלי 1300 לא הייתי טורח לעשות את כל השינויים שעשיתי עד עכשיו (והיד עדיין נטויה אבל עקרונית הרכב מוכן לקבל כבר 1800. ) .

אגב הצמיגים שלי מהשבוע ה21 של שנת 2002 .

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאמרת שפספסתי את הנקודה של הפולו 16V....

 

ולכן אני חושב שאתה פספסת את הנקודה של הברנדה...

 

 

בידידות, אייל.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את פשר הזלזול ביוקו / פאלקן ושות'

 

אני נוסע על יוקו A539 כבר סט שני (שלישי קדמי, אבל מי סופר), לוקח אותם בכל יום נתון על הגומי המשפחתי שנקרא P6000.

 

יש לי הרגשה שהם פחות עמידים מהפירלי, אבל זה בגדר הרגשה, לגבי רמות אחיזה אין מה להשוות בכלל היוקו פשוט בליגה אחרת.

 

לפאלקן אני לא אכנס כי לא נהגתי על רכב עם צמיגים כאלה, אבל ג'רמי ועוד נוסעים על כאלה צמיגים עם דעה מאוד חיובית.

 

סה"כ אלה חברות מוכרות בשטח המירוצים העולמי, עם נסיון רב ומוכח, יוקו פאלקן ושות' מריצים קבוצות שלמות עם הצמיגים שלהם, אני לא אהיה זה שיפסול אותם בגלל דעה קדומה.

 

לא מישלין :?: לא נורא :!:

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאמרת שפספסתי את הנקודה של הפולו 16V....

 

ולכן אני חושב שאתה פספסת את הנקודה של הברנדה...

 

 

בידידות, אייל.

תאמין לי אייל, (וגם תענה בהזדמנות להודעה האישית ששלחתי לך...) שאם היה פה RS2000, או 1600 או רכב אחר שיכלתי לקנות בגיל 17.5 ע"מ להנות ממנו כמו שאני אוהב, נגיד כמו קיטראהם 7 (שלהבדיל מהלוטוס המקבילה לא נמכרת במחירים של בתים בצפון ת"א) משנות ה70 המוקדמות הייתי קונה.

לצערי לא מכרו פה את מה שאני רוצה ויכול, ולכן אני עושה את זה לבד. וזה גם חלק מהחוויה, תשאל את תומר 106 ראלי, או את יובל (משה והרפורמים).

 

אני כבר יודע. יש כאלה שמבינים אותי ואני אותם, יש כאלה שאף-פעם לא.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את פשר הזלזול ביוקו / פאלקן ושות'

 

אני נוסע על יוקו A539 כבר סט שני (שלישי קדמי, אבל מי סופר), לוקח אותם בכל יום נתון על הגומי המשפחתי שנקרא P6000.

 

יש לי הרגשה שהם פחות עמידים מהפירלי, אבל זה בגדר הרגשה, לגבי רמות אחיזה אין מה להשוות בכלל היוקו פשוט בליגה אחרת.

 

לפאלקן אני לא אכנס כי לא נהגתי על רכב עם צמיגים כאלה, אבל ג'רמי ועוד נוסעים על כאלה צמיגים עם דעה מאוד חיובית.

 

סה"כ אלה חברות מוכרות בשטח המירוצים העולמי, עם נסיון רב ומוכח, יוקו פאלקן ושות' מריצים קבוצות שלמות עם הצמיגים שלהם, אני לא אהיה זה שיפסול אותם בגלל דעה קדומה.

 

לא מישלין :?: לא נורא :!:

 

צודק ערן! אפילו חברה כמו AVON היתה ספקית הצמיגים הרשמית של פורשה בלה-מאן!

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירוק זורח...

אני לא נוהג נהיגה ספורטיבית כמו ערן. אין לי צורך בצמיגים כמו יוקו.

אני לא שורף צמיגים פעמיים בשנה, חשובה לי הנוחות של האוטו שבקונטיננטל פחות נוקשה..

באשתאול אתה לא תמצא אותי כל שני וחמישי.

 

סה"כ זה פורום, מותר לי להביע את הדעה שלי ולא לקבל מטר של תגובות נזעמות.

קונטיננטל גם היא חברה מצויינת וגם היא מריצה קבוצות של מרוצים.

מענין שחוץ מהפורום אף אחד לא מדבר על פאלקן באף מקום.

כנראה שפאלקן לא מספיק הוכיח את עצמו וחדר לתודעה.

בתור סטודנט , אין לי כסף מיותר לנסיונות....

 

בקשר לברנדה, כל אחד קונה מה שמתאים לו.

מה שאתה עשית זה קנית גוף של רכב מיושן והשתלת בו הכל חדש.

לא עדיף כבר לקנות משהו יותר חדש באותו הכסף?

ושלא צריך כל הרבה עבודה?

בגלל זה אני חיכיתי לגיל 21 לאוטו הראשון ולא התפשרתי על משהו

שיוצר עוד לפני שההורים שלי עשו אותי. :wink:

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המחירים באנטון, אז אני לא חושב שזה בגלל צמיגים ישנים או פגומים.

מי שהיה אצל אנטון יכול לראות שהוא מוכר כמויות אדירות של צמיגים.

מי שמוכר כמות כזו מקבל לרוב מחירים טובים יותר מהספקים, וגם יכול להרשות לעצמו להתפשר קצת על המחיר, כי יש כמות גדולה שנמכרת.

לצערינו בגלל הכמות הזו קשה לו לפעמים לתת שירות טוב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7903 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...