Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השוואה בין רכבי מנהלים.. אשמח לקבל ייעוץ


elroi
שימו לב! השרשור הזה בן 4412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

 

אני מתלבט בין מספר דגמי מכוניות מנהלים ברמות הגימור הבסיסיות

 

המתחרות העיקריות אצלי הן: טויוטה אוונסיס, יונדאי i40, סקודה סופרב

 

לגבי היונדאי ממש אין לי מידע כי הוא רכב חדש מאוד.

 

אשמח לדעת מה עדיף וגם מה יש בכל אחד מהרכבים הנ"ל שאין במתחרות

 

תודה :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא יכול לפרט לגבי היונדאי כי עוד לא נהגתי עליה.

אבל הטויוטה הרגישה לי יותר טובה ואני לא יכול לשים את האצבע על משהו ספציפי [אולי זה אישי אבל העיצוב החיצוני של הטויוטה מדבר אלי יותר ,אבל העיצוב הפנימי קצת משעמם ,גם המנוע משום מה הרגיש לי יותר עגול וזורם].

 

שוב כדאי לך לבקש נסיעת מבחן משום שלא מעט אנשים בוחרים דווקא בסקודה .

 

אגב אני מדבר על דגמי 2012 ואם הדגם שונה אז תפרט.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא כמובן - איזה דגם של I40, הבסיסי או המאובזר?

 

איזה דגם של סופרב - בסיסי או מאובזר?

 

האוונסיס, אני לא בטוח אם היא מגיעה בכמה רמות אבזור.

 

 

לאוונסיס יש שבעה יחסי העברה עד כמה שזכור לי וצריכת דלק טובה מאוד, מרווח פנים מעולה אבל אפורה ומשעממת מבפנים לעומת השתים האחרות.

 

הI40 אני חושב שהיא הגדולה מבין כולן ולדגם המאובזר יש לא מעט כוח וגם האבזור הוא מאוד תחרותי כולל מערכת אייווקס אם אני זוכר נכון. ככלל הסונטה של יונדאי זה דגם שמיועד לשוק הרכב האמריקאי - אני מאמין שהיא תהיה מאוד נוחה.

 

הסופרב לדעתי היא הטובה בחבורה הזו - פתח תא מטען שהוא גם סדאן וגם חמש דלתות, תאוצה מאפס למאה הכי טובה, נוחות גבוהה יותר מהשתיים האחרות לדעתי גם איכות בניה וחומרים טובה יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית אוהב את המראה של הטויוטה מאשר של הסקודה מבחינה חיצונית

 

אך השאלה אם היא מאובזרת ותמורתה למחיר היא טובה ביחס לאחרות הן מבחינת נוחות נסיעה, אבזור,איכות חומרים וביצועים

 

ואכן אני מדבר על רכבי 2012

 

לגבי השאלה מדוע הגבלתי עצמי לשלושה דגמים אלו

 

פשוט האחרות נפלו כל אחת בתחום אחר: מאזדה 6- לא מתלהב ממאזדה ובנוסף לכך היא די יקרה ביחס לתמורה

 

מונדאו- מוסכי רכב ששאלתי אמרו שהיא חברה מאוד טובה שלהם והם פוגשים אותה לעיתים קרובות יותר מהאחרות

 

פג'ו 508- עד כמה שאני יודע פג'ו הם טובים אך תוחלת החיים שלהם לא מציאה והחלפים בה הם יקרים

 

יש לך משהו שמתעלה על הרכבים שבחרתי באותו מחיר? אשמח לשמוע

 

וכן דיברתי על רמות הגימור הבסיסיות ועל מכוניות הסאדן שברמת גימור זו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתך על B4 החדשה?

מאוד נוחה יש מספיק מקום לכולם איבזור עשיר כמעט ולא מגיע לליסינג חשוב טיפולים סבירים אמינות ללא דופי. אחיזת כביש מצויינת.AWD

תצרוכת 1-10,11

 

הטויוטה נחמדה מאוד אבל משעממת בנהיגה אחיזת כביש בינונית תצרוכת 1-13.14

 

הסקודה רכב הכי טוב אבל אמינות לא 100 % ירידת ערך מטורפת ועלות חלפים גבוהה אחראיות שנתיים בלבד

 

I40 מאוד טובה אין בעיות אמינות נוסעת נוח יציבות בינונית פנים הרכב הכי יפה בקטגוריה

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על B4 אתה ממליץ? דווקא היה נראה לי שהוא לא מציאה(לא בדקתי)

 

והB4 לא בעייתית עם מוסכים?

 

כן אני אעשה אבל עדיין כדאי לשמוע גם מאנשים שנסעו כדי שייסבו את תשומת ליבי לפרטים ולקבל מידע נוסף זה תמיד טוב:)

 

ותודה אגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הB4 החדשה שונה מאוד לעומת הB4 הישנה.

היא אמנם פחות מתנהגת אבל הושקעה מחשבה בתכנון פנימי(ביחד לישנה).

הרכב מרווח מבפנים ולדעתי נראה טוב ויש בו כמה צבעים גם.

מבחוץ זה עניין של טעם-אני אישית אהבתי.

המנוע טוב אבל לדעתי ה2500 ירגיש הרבה יותר טוב.

מוסכים-רכב חדש אז ב3 שנים הקרובות אין לך למה לצפות.

וזו אחת הסיבות שהמשכנו לסובארו-אמינות-היו לנו עוד 3 סובארו וכולן עברו ק"מ רבים בלי מוסך.

בהצלחה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בוחר בסקודה. מנוע חזק, גמיש ובעל פעולה חלקה, תיבת הילוכים מצויינת, רכב מרווח מאד ובנוי בצורה איכותית מאד.

אל תסתנוור מהסמל בחרטום..לא שטויוטה זה איזה סמל סטטוס מרשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה בארץ טוענים שטויוטה היא לא סמל מרשים ואין ממה להתלהב אבל בכל זאת היא עדיין מקום ראשון במכירות בעולם

 

וגם היא מכרה ב2011 באירופה 150K יחידות

 

לגבי הסוברו אני אשקול למרות שמבחינה חיצונית בעייני היא פחות מרשימה..

 

סופרב נשמעת מעניינת אך שאלה זה שהיא נכנסת למוסך בתכיפות והחלפים והטיפולים בה יקרים לא מרתיע?

 

זו גם הסיבה שהמונדיאו מלחיצה אותי קצת למרות שמבחינת נתונים הוא תמורה יפה למחיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איני יודע מה גילך אך לדעתי הישיבה באבנסיס אינה מן הנוחות.

לגבי סקודה - היא ממשפחת VAG ותלוי איך אתה מתייחס לאמינות החדשנית שלהם ( מנוע+גיר).

B4 מאד נוחה ומפנקת אך המראה המנופח שלה קצת מרתיע.

איני מבין מדוע פסלת את מאזדה 6?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד חשבתי שסקודה סופרב היא הטובה בקטגוריה (עוד לפני שקיבלתי כזו).

באופן אישי אני לא אוהב את מתיחת הפנים האחרונה של האוונסיס.. היא פתאום נראית פחות סולידית, פנסים פלסטיקיים מצועצעים.. זאת התחושה שלי. אם כבר אז קאמרי, אבל אני מניח שהיא לא בתקציב?

גם את הלוק של ה-B4 החדשה לא אהבתי.. הקודמת נראתה טובה בעייני, אבל גיליתי שהיא פשוט רכב גדול, ללא פינוקים מיוחדים.

אני מוכרח להודות שבמקרה שלי איבזור ונוחות מעניינים אותי יותר מביצועים. כן, להנאה מנהיגה יש חשיבות, אבל כמה סוסים אקסטרה חשובים לי פחות.

הפורד מונדאו אגב נכנסה אצלי לאותה קטגוריה.. זה הרגיש לי כמו פוקוס גדולה, מבחינת איכות חומרים וכד'.

במקרה שלי מדובר בליסינג כך שאני לא צריך להתמודד עם בעיות מכניות או טיפולים יקרים. מהסיבה הזו אני יכול בקלות לשקול גם רכבים תוצרת קונצרן PSA (ה-C5 וה-508 נראות מדהים בעיניי).

גם אופל אינסוגניה נראית לי אפשרות מאוניינת ושמתי לב שאתה לא בוחן אותה...

בסופרב ברמת גימור הבסיסית לא יצא לי לשבת. ברמת הגימור הבכירה מדובר ברכב מעולה לדעתי, שקט, נוח, מאובזר, חומרים איכותיים ונראה כי חשבו כמעט על כל פרט (קיפול המראות לדעתי קצת מעצבן, בטויוטה אפשר באמצעות בורר לקבוע שכל פעם שאתה עוצר הם מתקפלים וכשאתה מניע הם חוזרים למקומם. ייתכן כי קיים גם בסופרב אבל אני עוד לא מצאתי).

הרכב גדול, מרווח, הטענה באמצעות ה-TWIN DOOR פשוט תענוג, שקעים 12V בכל חור, אורות עוקבי פניה נתגלו כיעילים והמראות שהחשיכו עצמן (הפכו ירוקות) כשסינוורו אותי מאחור הפתיעו לטובה. הרכב מרגיש הרבה יותר מ"סקודה".

בעניין ה-I40, נראה כי היא עדיפה בכמה פרמטרים, גם אבוזר וגם כח (מדובר על מנוע 2 ל', אני מניח שללא מגדש, למרות ש-2 TSI יש גם בסקודה היום ואני בטוח שהיא תיקח עם תוספת 200 סמ"ק אלו).

אני באופן אישי לא אוהב את הרכבים של יונדאי, אלו שנהגתי בהם מאוד איכזבו אותי (GETZ בכל הוריאציות, כמה דורות של ACCENT וכו'). אני יודע שהם משתפרים וגם ה-VELOSTER נראית לי רכב מעניין שיכול להעפיל אצלי על הסמל בחזית, אבל עוד לא השתכנעתי ולכן רק נסיעת מבחן תעזור להכריע. זה תמיד נדרש, אני מדבר מניסיון.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשישבתי באוונסיס 2011 דווקא היה לי די נוח לא יודע אם הם ירדו ברמה ב2012 לאחר מתיחת הפנים

 

לגבי המאזדה 6 אני פשוט לא אוהב את העיצוב הפנימי הרבה כפתורים והכל דחוס בלי עיצוב מעניין במיוחד בנוסף לכך שמבחינת צריכת דלק עד כמה שאני יודע מאזדה לא מציאה

 

לגבי הB4 הסתכלתי עליה והיא נראית בובסטית כזו מנופחת פחות מושך אותי הסגנון הזה

לגבי הצרפתיות אני כאמור חושש מבעיות האמינות למרות שה508 דווקא נראית מעניינת

 

לגבי הסופרב שאתה מדבר עליה אתה מדבר על רמת הגימור הגבוהה שהיא לא בתקציב שלי השאלה היא אם ברמה הבסיסית הסופרב מנצחת את מתחרותיה

במונדיאו איכות החומרים לא מציאה?

 

לגבי אופל אינסיגניה לא בדקתי למרות שהוא רכב שנראה מרשים כיוון שהוא ב15K יותר יקר מהאחרות שבתקציב שלי

אתה מדבר על GETZ ואקסנט אך לפי המכירות שלהם יונדאי אכן השתפרו אם הם הגיעו ב2011 למקום רביעי בעולם

 

באוונסיס יש בכלל קיפול מראות אוטומטי?כשקראתי את האבזור שיש באוונסיס לא הוזכר פרט זה

 

וכמובן שאעשה נסיעת מבחן אך אני רוצה לבדוק כך שבמקום ללכת ל10 רכבים אני אסנן מראש כמה ואלך על 5-6 לנסיעת מבחן

כי מה שצורך הרבה דלק ורואה מוסך לעיתים קרובות אצלי נפסל די מהר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיום הסופרב מוצעת עם גיר אוטומטי - לדעתי פוטר אותך ממרבית הדאגות הקשורות באמינות הלקויה הכרוכה בגיר ה-dsg.

מכל שאר הבחינות (להוציא עיצוב) הסופרב מעולה, ורק המונדאו נותנת לה פייט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...