Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חב'רה ככה חשבתי איזה מערכת לקנות לאוטו ובחרתי כמה חלקים רציתי שתגידו לי עם זה בחירה נבונה HU פיוניר 4650 (לא פרימייר) רמקולים אחוריים 300-330w פיוניר מהדגמים החדשים רמקולים קדמיים kenwood 120w 3way (כבר מותקנים באוטו) טוויטרים 120w (אולי בעתיד נוציא אותם!) מגבר לאנזר דגם HTG-424, וסאב אין בזמן הקרוב!

 

 

מה אתם אומרים? העם הבחירה של המערכת הזו תיתן לי צליל איכותי ויפה באוטו?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

למה לא שמת קומפוננט?? זה מוריד בהרבה את הרמה של הסאונד.

דבר שני תלוי מה אתה מחשיב צליל יפה ואיכותי כל אחד והטעם שלו יש כאלה שזה מספיק להם ויש כאלה שלא.

פורסם

במקומך הייתי מעביר את הרמקולים הקידמיים לאחור, מעיף את האחוריים, ומקדימה שם קומפוננט, כך היתה מתקבלת לך מערכת הרבה יותר איכותית.

פורסם

אבל אני רוצה שהמערכת תשמי ע חזק! לכן אני רוצה מגבר!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

מה הקשר מגבר?, דיברנו הרי על הרמקולים, שעדיף קומפוננט על 6X9 מאחור, כדי שהבמה תיהיה מקדימה, מגבר תרכוש וחבר את הקומפוננט אליו.

פורסם

punto - שכחת לציין שהתמורה שהוא יקבל מהרמקולים מאחורה תהייה גדולה יותר מהתמורה שהוא יקבל מהרמקולים מקדימה (ביחס שווה לתקציב)

 

matrix במילים אחרות, אם איכפת לך שהסאונד יבוא מקדימה, התמורה שתקבל מקומפיננט זול תהייה נחותה מתמורה שתקבל מ6 על 9 מאחורה, (בתנאי ששניהם מוגברים כמובן)

 

אז השאלה פה אם אתה מוכן להתפשר על במת צליל אחורית, ולהנות מקצת יותר סאונד.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
במקומך הייתי מעביר את הרמקולים הקידמיים לאחור, מעיף את האחוריים, ומקדימה שם קומפוננט, כך היתה מתקבלת לך מערכת הרבה יותר איכותית.

 

לאאאא...הגזמת מה הוא יעשה עם רמקולים של 20 וואט נקי מאחורה?? ומה הוא יעשה עם האחוריים שהם לא רעים בכלל??

אני חושב שמאחורה תשאיר את ה6X9 ומקדימה פשוט שים קומפוננט..

אבל דבר ראשון תקנה מגבר טוב 4 יציאות (נאמר 50 וואט כל יציאה) תחבר 2 מהם לאחוריים ואת הקדמיים לרדיו דיסק.

וב-2 יציאות הנשארות אתה יכול לשים סאב..

אם ובמקרה לא תאהב את הסאונד במצב הזה ותרצה לשפר אותו מה שתוכל לעשות זה לקנות קומפוננט מקדימה לחבר אליו את כל ה-4 יציאות בגישור, מה שייתן לך 100 נקי לכל רמקול( לא יודע אם זה העוצמה המדויקת אבל נגיד..) שזה יפה מאד.

ואז לקנות עוד מגבר 2 יציאות חזק לחבר לסאב ויש לך מערכת קלאסה (הכל תלוי כמובן בתקציב שאמור לגדול על מנת לאפשר את השיפור הנ"ל) ודרך אגב יש מצב שתצטרך קבל אז לקחת בחשבון..

תעשה את השיקול שלך.

 

בהצלחה!

פורסם

מה זאת אומרת לקנות מגבר 50 וואט??? עכשיו הרדיו דיסק שיש לי באוטו מחלק 50X4 בשביל מה עוד מגבר? ואת הקופסה הזאת של הקומפוננט איפה להחביא אחרי שאני מחבר אליה את החיבורים?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
מה זאת אומרת לקנות מגבר 50 וואט??? עכשיו הרדיו דיסק שיש לי באוטו מחלק 50X4 בשביל מה עוד מגבר? ואת הקופסה הזאת של הקומפוננט איפה להחביא אחרי שאני מחבר אליה את החיבורים?

 

הרדיו שלך מוציא 50W MAX ו-22W RMS, המגבר שהוא רוצה שתקנה הוא 50W RMS.

יחי ההבדל הקטן.

 

הלנזר 424 הוא 125W RMS לכל ערוץ. (סה"כ 600W RMS).

אתה צריך לחפש רמקולים רציניים שיעמדו בהספק הזה.

פורסם

אז כמה rms יש ברמקול 330-300 וואט?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

שייקה אתה לא חושב שאתה קצת מדוייק בתשובה שלך ?

איזה חישוב נתן את התשובה 80 אר אמ אס ?

 

matrix נתון הוואט מקס ברמקול, אינו אומר דבר וחצי דבר, (אולי עוזר למצוא דגם, לא יותר מזה)

בכל אופן, לכל רמקול בנפרד יש נתוני אר אמ אס משלו,

היחס ששווה לשאלה שלך מתבטא ככה: כמה כוחות סוס יש למנוע 2 ליטר.

כמובן וכמובן שאין תשובה לשאלה זו, בידיוק כמו שאין תשובה לשאלה שלך,תברר על דגם רמקול מסויים בשביל נתונים מסוג זה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
שייקה אתה לא חושב שאתה קצת מדוייק בתשובה שלך ?

איזה חישוב נתן את התשובה 80 אר אמ אס ?

 

matrix נתון הוואט מקס ברמקול, אינו אומר דבר וחצי דבר, (אולי עוזר למצוא דגם, לא יותר מזה)

בכל אופן, לכל רמקול בנפרד יש נתוני אר אמ אס משלו,

היחס ששווה לשאלה שלך מתבטא ככה: כמה כוחות סוס יש למנוע 2 ליטר.

כמובן וכמובן שאין תשובה לשאלה זו, בידיוק כמו שאין תשובה לשאלה שלך,תברר על דגם רמקול מסויים בשביל נתונים מסוג זה.

 

חשבתי שהוא דיבר על רמקולים של פיוניר,בשביל מה כל הנאום? :lol:

8)
פורסם

מה זאת אומרת בשביל מה?

זה אחד הכללים הכי חזקים והכי קשים ב"סאונד הישראלי", אנשים שומעים דרך ה"וואטים"

אם אני אשמיע למישהו רמקול דרך הפאנל, ואכתוב על הרמקול 1000 וואט

הוא ישמע ממש ממש חזק ועוד יבקש ממני להנמיך,

אך אם אני אראה לו רמקול של 100 וואט אר אמ אס, ואתן לו בראש, הוא באמת בתת מודע יאמין שהרמקול הקודם היה חזק יותר.

(דוגמא קיצונית, באתי להמחיש את המוח הישראלי החסר ידע- שומעים דרך העיניים)

 

במילים אחרות, אין לנתון ה"וואט מקס" שום אינדקציה לכוח של הרמקול עצמו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...