Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוסיתא קוביה 10 1961 - שיפוץ שמתחיל עכשיו


הסוסיתא של סבא
שימו לב! השרשור הזה בן 2095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תמונה ישנה שמצתי

יש מצב שזאת זאת כמה יחידות יוצרו עם זוג דלתות

 

תמונה מעולה! זאת באמת יכולה להיות הסוסיתא שלי, לך תדע...בכל מקרה זה מקבץ רכבים מעניין במיוחד עם הקוביה הנוספת שפונה שמאלה.

רותם

 

And in the end, the Love you take is equal to the Love you make"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יפה מאוד. ממליץ שתשמור כמה שיותר על מקוריות במיוחד כשמדובר ברכב כה נדיר, וישראלי. הוא נראה שלם ומועמד טוב לשיפוץ.

 

מצרף תמונה של SABRA WAGON שיוצאה לארה"ב ונמכרה באיביי לפני מספר שנים (ככה בשביל השראה).

61-SussitaSabraWagon-01.jpg

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד. ממליץ שתשמור כמה שיותר על מקוריות במיוחד כשמדובר ברכב כה נדיר, וישראלי. הוא נראה שלם ומועמד טוב לשיפוץ.

 

מצטרף!

 

ובהצלחה!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מעניין שאף אחד עוד לא קפץ עם הכינוי שהוצמד לדגם הזה "סוסיתא אפריקה" - זה מפני שלהוכחת אמינות הרכב, נשלח אחד כזה בנסיבות שבני הספל יפרט, אני מקווה, למסע מפרך באפריקה!

 

 

אכן דגם נדיר לכל הדעות, שווה כל השקעה, וכמו שציינו קודמי, חשוב מאוד מאוד לשמור על המקוריות כמה שיותר!

 

 

בהצלחה,

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים אני ממשיך לנקות ולפרק, מיכל הדלק הוסר היום ומצבו טוב ומעודד.

חוץ מהעבודה המכנית המקיפה, צפויה לי עבודת "פחחות" לא פשוטה, חלקה נובע מהתיישנות החומר וחלקה מתאונות קלות שהיו בזמנם לסבי ולא בדיוק תוקנו כראוי. ישנם חלקים בגוף הפיברגלס שאני אאלץ ממש לפסל או להעתיק בשבלונה מקוביה אחרת, ויש גם כל מיני חלקי מסגרת מברזל שהוטבעו/ נבנו בתוך הפיבר ומצבם דורש בדיקה מעמיקה ואולי ייצור מחדש.

יהיה כיף!:-D

1.jpg

25.jpg

28.jpg

33.jpg

35.jpg

39.jpg

42.jpg

רותם

 

And in the end, the Love you take is equal to the Love you make"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים אני ממשיך לנקות ולפרק, מיכל הדלק הוסר היום ומצבו טוב ומעודד.

חוץ מהעבודה המכנית המקיפה, צפויה לי עבודת "פחחות" לא פשוטה, חלקה נובע מהתיישנות החומר וחלקה מתאונות קלות שהיו בזמנם לסבי ולא בדיוק תוקנו כראוי. ישנם חלקים בגוף הפיברגלס שאני אאלץ ממש לפסל או להעתיק בשבלונה מקוביה אחרת, ויש גם כל מיני חלקי מסגרת מברזל שהוטבעו/ נבנו בתוך הפיבר ומצבם דורש בדיקה מעמיקה ואולי ייצור מחדש.

יהיה כיף!:-D

 

בטוח שיהיה כיף.. רק למה הK300 :lol:???

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רותם שלום

האם בדקת את מיכל הדלק מבפנים,כי אם יש חלודה וכנראה שכן כי הרכב עמד הרבה זמן וזה יכול לעשות הרבה בעיות בעתיד,אני הייתי מייצר מיכל חדש וגם בגלל העובדה שמבנהו עגול וקל לבנייה.

לגבי הפיבר אין בעיה לשחזר עם סיבים,פוליאסטר ומקשה ואח"כ חומר פחחים ,בדיוק עבדתי עם חומרים אלו בסוף השבוע.

בהצלחה אריק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
רותם שלום

האם בדקת את מיכל הדלק מבפנים,כי אם יש חלודה וכנראה שכן כי הרכב עמד הרבה זמן וזה יכול לעשות הרבה בעיות בעתיד,אני הייתי מייצר מיכל חדש וגם בגלל העובדה שמבנהו עגול וקל לבנייה.

לגבי הפיבר אין בעיה לשחזר עם סיבים,פוליאסטר ומקשה ואח"כ חומר פחחים ,בדיוק עבדתי עם חומרים אלו בסוף השבוע.

בהצלחה אריק

 

בדקתי את מיכל הדלק גם מבפנים וניקיתי ביסודיות.

שלחתי את מצוף לבדיקה ו/או שיפוץ ומחר אאסוף אותו.

בינתיים אני עוד לא נוגע בפיבר עקב חוסר כלים ונסיון אבל אני מבשיל אט אט.

 

משהו שמעניין בנוגע לסמלי החישוק האובלים עם הכיתוב "סוסיתא" - יש לי אחד מקורי לדוגמא אבל הוא יותר קטן מהחישוקים והחורים שיש לי ברכב.

יש למישהו מידע על סוגי הסמלים שהותקנו ושנות הייצור שבהם הם הוחלפו?

רותם

 

And in the end, the Love you take is equal to the Love you make"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצפת העץ נמדדה ופורקה ועכשיו יש מקום לעבוד ולבצע ניתוחים פנימיים.

כמו כן אני עובד (כרגע על מערכת הבלמים מתלים וכדו') עם חיים המכונאי שהומלץ ע"י יורם מקובר.

תודה לך יורם.

Sussita4.jpg

Susita1.jpg

Sussita5.jpg

Sussita3.jpg

רותם

 

And in the end, the Love you take is equal to the Love you make"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמח שיש התקדמות ,

בהצלחה בהמשך ,

אל תוותר לפרטים הקטנים .

עשה אותה מושלמת !! :-)

 

יופי של סוסיתא .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 2095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...