Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם, ברצוני לעדכן לגבי הבעיה שהייתה לי. אז כמו שאמרתי, פניתי למכון ספידומטרים בחולון שהחליף לי את חיישן מד המהירות והתקלה לא נפתרה.

היום בבוקר פניתי למוסך "אוו" ברחוב בית אלפא בת"א, קיבל אותי עובד בשם משה ויש לציין שהיה אדיב ושירותי.

משה לא מיהר להחליף לי מחשב , בדק את הרכב ואמר שפעם היה באוטו פזומט ושלח אותי לנתק אותו עם הצמה בטענה שזה יכול להיות מקור הבעיה.

לאחר שהוציאו את הפזומט וראיתי שזה לא פותר את הבעיה חזרתי אליו והוא עדיין לא מיהר לומר שזה דורש החלפת מחשב.

משה עשה דבר פשוט מאוד- הוא החליף לי שוב את חיישן מד המהירות וראו זה פלא- הבעיה נפתרה!!!!:-) :-) :-)

מסתבר שבמכון הספידומטרים בחולון שמו לי חיישן תקול:evil: !!!!!!!! ועוד רצו שאני אשלם על זה!!!!!!!! ולאחר שזה לא עזר הם פשוט קבעו שצריך להחליף מחשב, כי הרי לא יכול להיות שהבעיה היא בחלפים שלהם.... כן בטח... ועל זה נאמר "פראיירים לא מתים...":evil:

אני רוצה להודות למוסך אוו בת"א ולהמליץ עליהם בחום!!!! מסתבר שיש במקצוע הזה עוד כמה צדיקים:-P

פורסם

בכל מקום יש צדיקים.

 

אם אתה יכול, תגיד לאלה בחולון שמוסך אחר עשה לך את אותה עבודה ואצלו זה נפתר, תחזור ותגיד מה התגובה שלהם הייתה.

 

לגבי מצוף דלק, גם ב406 שלי השעון דלק לפעמים משחק (רק בפול הוא מדוייק), אבל אני סובל את הבעיה הזאת, בעמידה ממושכת הוא מראה את המפלס האמיתי ככה שאני יודע מתי לתדלק.

×
×
  • תוכן חדש...