Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Simota

 

 

ואני יגיד לך מה ההרגשה הכי מורגשת אם אפשר להגיד את זה ככה בין פתוח לאינבוקס אצלי ברכב, שבשביל להאיץ את האוטו כמו שצריך אתה חייב ללחוץ על הדוושה כמעט עד הסוף ואז האוטו מתעורר ורואים את ההיתרון של הפתוח , באינבוקס יאיץ לך יפה גם מלחיצה עדינה אבל לא באותה עוצמה כמו עם הפתוח

 

 

שוב אנחנו מדברים פה על עיניינים פסיכולוגים ולא משהו שנבדק במעבדה !

פורסם
Simota

 

 

ואני יגיד לך מה ההרגשה הכי מורגשת אם אפשר להגיד את זה ככה בין פתוח לאינבוקס אצלי ברכב, שבשביל להאיץ את האוטו כמו שצריך אתה חייב ללחוץ על הדוושה כמעט עד הסוף ואז האוטו מתעורר ורואים את ההיתרון של הפתוח , באינבוקס יאיץ לך יפה גם מלחיצה עדינה אבל לא באותה עוצמה כמו עם הפתוח

 

 

שוב אנחנו מדברים פה על עיניינים פסיכולוגים ולא משהו שנבדק במעבדה !

 

הבנתי ..

תודה רבה על ההסבר .. אכן אני עם פתוח ומעוניין להחליף את הקיים שלי גם ב סימוטה ...

השאלה שלי אם הוא מספיק טוב ..? (300שקל פילטר..) מספיק איכותי ?

ועוד שאלה .. זה פילטר משומן או יבש ?

פורסם

לפי דעתי הכל אותו ח*א , מיוצרים באותו מקום , אני בספק אם באמת יש הבדל בין הפילטר של סימוטה לזה של k&n לגבי האיביזה טורבו ששאל פה , אז כבר אצלך זה מקרה אחר , בגלל שיש פה טורבו ונפח מנוע גדול יחסית 1.8 ולא איזה 1.6 או 1.4 , אני כבר הייתי מוציא קצת יותר ג'ובות והולך על קיט שלם של יניקת אוויר קר , זה יותר בריא לכל המערכת וגם יתן ביצועים יותר טובים

 

 

המלצה שלי חד משמעית ואני אומר - פילטר אינבוקס !

נ.ב

ואם אלון רואה את זה אז אלון תזמין כבר את הפילטר של FK

פורסם

היה בעבר אינבוקס של K&N ,היום של קונוס גדול של סימוטה ,בסימוטה אני מרגיש יותר זמינות ללחיצות. החל מגדישה נמוכה ועד 1.5BAR.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

חברות "גדולות" בחול הן K&N ו-AEM.

 

רצוי מאוד שהפילטר עצמו יהיה ממוקם כך שיאפשר שאיבת אוויר קר ולא חם - אחרת זה מוריד את הביצועים.

ולא, פחית דקיקה שחוצצת בין הפילטר לבין המנוע זה לא בידוד מספק.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

עם קיט יעודי , כמו קארבון וכאלה שבעצם זה כמו אינבוקס רק שהפילטר עצמו הוא פתוח והוא לא בצורה של הפילטר המקורי , תחשוב על פילטר פתוח קונוס שמוחבא בתוך תיבה שסוגרת עליו ונותנת לו לינוק אוויר רק מבחוץ ולא מחלל המנוע

פורסם
היה בעבר אינבוקס של K&N ,היום של קונוס גדול של סימוטה ,בסימוטה אני מרגיש יותר זמינות

ללחיצות. החל מגדישה נמוכה ועד 1.5BAR.

 

אתה עם קיט יניקה קומפלט או רק פילטר פתוח על החיישן עצמו?

ומה עשית עם הנשם שמתחבר לקופסא?שמת גם עליו פילטר קטן?

הרכבתי לניסיון פילטר פתוח ישירות על החיישן אוויר ואת הנשם השארתי באוויר רק בשביל הבדיקה,האוטו נסע גרוע מאוד.

פורסם
איך מספקים בידוד מספק?

 

לדעתי אין מנוס מלהוציא אותו מחוץ לתא מנוע.

להשאיר אותו בתוך מנוע ולתת לו לשאב אוויר של 60 מעלות זה לא עסק.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

פילטר של חברת UNI מחיר 600 שקלים

מצויין וניתן לניקוי +מגיע עם עוד 3 ספוגים נוספים לדרגות סינון שונות

ו3 קטרים של בסיס שורה תחתונה קנייה קצת יקרה אבל משתלמת מאד .

הפילטר איתי כבר 89 אלף קילומטר.

וגם מקבלים 2 בקבוקונים של 80 מ"ל כל אחד של שמן פילטרים .אחד אדום ואחד כחול.

ניקנה מחנות אופנועים שאני לא זוכר את שמה כרגע ברחוב שוקן ב ת"א

פורסם

אים כבר מדברים על הנושא הזה ונראה לי שיש פה כאלה שמבינים אני גם רוצה המלצה לפילתר פתוח (משהו אכותי שיוסיף ביצועים)

לגולף V5 אוטומט 2300 הקריטריונים הם

1)מה המחיר לפילתר כזה אכותי?

2)מה האיתרונות ומה החסרונות?

3)כמה זמן/קילומטר יחזיק דבר כזה (לפי נהיגה ממוצעת+)

4)(הכי חשוב) כמה ביצועים זה באמת יוסיף (לפי כוח סוס)

אשמח לקבל תשובה למספר השאלות ששאלתי ואולי המלצה איפה אפשר לעשות דבר כזה(והאים כדאי)

תודה רבה לכל מי שעזר עד עכשיו ולמי שיעזור בעתיד:wink:

×
×
  • תוכן חדש...