Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לקנות רכב נוסף למשפחה

נהג יחיד ,נסיעות בתוך העיר,נתניה

חשוב מאוד שיהיה רכב אמין (ראיתי את הI10 והוא קטן לי)

פורסם

הסיריון מתאימה לדרישות שלך ולדעתי היא חסכונית יותר מה-I20 מבחינת הדלק. הדגם החדש של הסיריון (מאמצע 2006) נחשב לדגם מאוד מוצלח ואין לו בעיות אמינות מיוחדות.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם

הבעיה היחידה עם הסיריון הוא שאין לו ESP, וכל המכוניות שנמכרות עכשיו זה "סטוק" שהיבואן הביא לפני 2011, כי הוא ידע שבינואר נכנס חוק שלא מאפשר להכניס יותר רכבים ללא ESP. יש לכך שני חסרונות:

1. חסרון בטיחותי. אם אני לא טועה, הסיריון הוא הרכב היחידי שאתה יכול לקנות בארץ כחדש ללא ESP

2. הרכב שאתה קונה הוא בעצם שנת 2010 בייצור שלו. זה יכול להיות נכון גם לכל רכב אחר, אבל ככל שהזמן מתקדם ככה הסיריון שאתה קונה (דגם שעומד לפני החלפה קרובה, דרך אגב) מתיישנת לעומת האלטרנטיבות.

למה אתה מתלבט דווקא בין שני אלה, דרך אגב?

פורסם
הסיריון מתאימה לדרישות שלך ולדעתי היא חסכונית יותר מה-I20 מבחינת הדלק. הדגם החדש של הסיריון (מאמצע 2006) נחשב לדגם מאוד מוצלח ואין לו בעיות אמינות מיוחדות.

הסיריון לא חסכונית יותר מה I20, ובכל שאר הפרמטרים היונדאי עדיפה בהרבה.

היא מרווחת יותר, תא המטען גדול בהרבה, איבזור הבטיחות מלא ומקיף ולפי הניסיון שהצטבר עד עתה ה I20 מפגינה אמינות ברמה גבוהה מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הבעיה היחידה עם הסיריון הוא שאין לו ESP, וכל המכוניות שנמכרות עכשיו זה "סטוק" שהיבואן הביא לפני 2011, כי הוא ידע שבינואר נכנס חוק שלא מאפשר להכניס יותר רכבים ללא ESP. יש לכך שני חסרונות:

1. חסרון בטיחותי. אם אני לא טועה, הסיריון הוא הרכב היחידי שאתה יכול לקנות בארץ כחדש ללא ESP

2. הרכב שאתה קונה הוא בעצם שנת 2010 בייצור שלו. זה יכול להיות נכון גם לכל רכב אחר, אבל ככל שהזמן מתקדם ככה הסיריון שאתה קונה (דגם שעומד לפני החלפה קרובה, דרך אגב) מתיישנת לעומת האלטרנטיבות.

למה אתה מתלבט דווקא בין שני אלה, דרך אגב?

 

טעות בידיך ידידי, לסיריון החל משנת הדגם 2010 יש ESP כסטנדרט כיוון שיבואני הרכב בארץ חויבו בזאת על יד חוק, הפסקת הייבוא של הסיריון נובעת מכך שהמנוע שלה אינו עומד בתקן יורו 5 שאסור לייבוא על ידי חוק בישראל החל מ2011.

פורסם

אוקיי קיבלתי תודה

עדיין לא הייתי רוצה להזמין רכב שעומד להיות מוחלף, ושממתין לי (לפחות) מאז דצמבר 2010. יש לי (או יותר נכון - לו) כסף לרכב חדש, למה לבחור דווקא בזה שמוחלף עוד יומיים והגרסה הישנה שלו כ"כ עתיקה עד שכבר לא ניתן להיא אותה לארץ? חסרות אופציות לרכבים?

פורסם

למה? אין ממש סיבה.

 

אנחנו בתקופת ביניים עכשיו.

 

בקרוב מאוד אמורות להגיע סוויפט חדשה, ואולי גם סיריון חדשה (לא בטוח, טויוטה רוצה להוציא את דייהטסו מהשוק האירופאי ולא משקיע בהתאמת המנוע ליורו 5).

 

בכל מקרה, ה-I20 רכב טוב, ומאובזר מאוד.

יש לו רשת שירות ענקית וזולה.

ובקיצור - למה לא?

פורסם

לספלאש יש תא מטען בגודל של התא כפפות ברכב שלי ואני לא מבין איך אפשר למכור בשנת 2011 רכב ב-90 אלף ש"ח שמגיע עם אבזור כזה עלוב.

 

למיצובישי לנסר שנת 92 היה כבר יותר אבזור.

 

דייהטסו רוצים על הסיריון היום 98,500 וזה כולל חבילת אבזור עם כל מיני שטויות כמו מגנזיום, פנסי ערפל וכו'.

זה ממש לא שווה את זה.

מדובר במלאי שיושב ומחכה לפראיירים שיבואו.

פורסם

הייתי בדיוק באותו סרט לפני חודש.

אחרי נסיעת מבחן על שלושתן בחרתי בספלאש.

I20 היא הרבה יותר אוטו אבל עצלנית וממש לא חסכונית.

ספלאש הרבה יותר זריזה וחוץ מחלונות מנואלה מאחורה, שהם באמת בזיון, לא ראיתי שהיא נחותה מיונדאי.

×
×
  • תוכן חדש...