Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

קניתי את המאזדה 6 פרימיום מנוע 2.3 לפני חודש וחסר קצת שמן ועדיין לא עשיתי לה שמן,

רק אני רוצה לדעת איזה שמן מומלץ למנוע הזה?

ואיזה יצרן הכי טוב? והאם צריך סנטיתי מלא?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

צור קשר עם " שירות הלקוחות " דלק מוטורס " טל' 08-9139999 - יעוץ טכני , הסבר להם את הבעיה ,

תן להם את דגם הרכב + מס' רישוי . ותקבל תשובות מוסמכות .

 

בגדול - שמן סינטטי או חצי סינטטי בדרוג SL בצמיגות 5W-30 גם 5W-40 אפשרי ,וגם 10W-40 .

של חברות טובות .

 

קבל דיונים קודמים בנושא ,תואם לדרישת היצרן למנוע שלך.

 

1.http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=269322&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94

 

2.http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=245882&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94

 

3.http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=332528&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94

4.http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=326633&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חברים,

אתמול עשיתי טיפול למאזדה במוסך מורשה ושמו שמן מנוע 5W30 סינטטי של "דלק" מיכל בצבע אפור כזה,

מה דעתכם על השמן הזה?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

בסדר - זה שמן תיקני העומד בדרישות היצרן.

 

גם אצלי ברכב , מילאו את השמן הנ"ל - בטיפול במוסך מורשה ( לא היה לי כוח להביא שמן אחר - ומאחר והוא עומד בתקן , יאללה בסדר )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

גם אני לא היה לי זמן לקנות או להזמין שמן אחר אז קפצתי במהירות לפני החג למוסך כי היה חסר לי הרבה שמן במנוע ולא יכול לחכות לאחרי החג.

ילא חג שמח.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

paz energy עם תקן פורד בנזין ודיזל

ולא סינטטי מלא

אף פעם לא משתמש בו, ויש זולים כפליים של יצרנים יותר אמינים

אפרופו אמינים ו"תקן": כאשר השמן הזה יצא לשוק לפני כמה שני "דלק מוטורס" לא אישרו שימוש בו. כמעט הגעתי למשפט נגד מוסך שרות ו"דלק מוטורס".

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...