Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רום כרמל טנדר - הגשמת חלום - יומן מסע ושיפוץ


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 1417 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התכוונתי למכסה של מיכל הדלק מניקל.

 

כמו זה שמורכב אצלי כעת? אם כן, מוכר אחד מהשניים שאצלך?

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני שומר אותם לשיפוץ המקיף שאעשה לקורטינה/קפרי שלי,

לא טרחתי באמת לבדוק אם החיבור למיכל תואם לשלי, אבדוק ביום שישי, אצלם ואעדכן.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא טרחתי באמת לבדוק אם החיבור למיכל תואם לשלי, אבדוק ביום שישי, אצלם ואעדכן.

 

לא ממש הבנתי: מכסה הדלק הנ״ל מתאים בוודאות לפורד, או שאתה חושב שהוא אמור מתאים?

בכל מקרה, אל תרגיש מחויב. חשבתי שהשניים שברשותך הם חלופיים ולא ידעתי שיש להם ייעוד. בהצלחה בשיפוץ. מאחל לך שתזדקק למכסים הללו מהר ככל שאפשר...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די מהר, בנסיעות הראשונות, הבנתי שמד המהירות בטנדר אופטימי. היום קל לזהות זיוף. יש GPS... שתי סיבות אפשריות לזיוף הזה: יחס העברה נמוך יותר בסרן האחורי וכן צמיגים בקוטר שונה. בנוסף, החיווי של נורות האיתות ובמיוחד האור הגבוה היו כמעט בלתי נראות. זאת ועוד: מד החום הראה במצב נורמלי חיווי כמעט עד סוף הסקלה. באשר לחום המנוע עצמו - ידעתי שהוא תקין, כי יש טרמוסטט וכן כי הנקודה האמורה הייתה קבועה בכל נסיעה.

מאחר וכך, החלטתי לסור לא.וו ספידומטרים, על מנת לכייל את שני המדים ולבדוק את סוגית נורות הבקרה.

 

סיגל קיבלה אותי בסבר פנים, וחיש מהר ניגשנו לעבודה, שכרגיל, נלווה אותה עם תמונות:

 

1. לוח המחוונים של הרום.

2. פירוק מד המהירות קל ומהיר, וצ'יק צ'ק סיגל מתפנה לפרק אותו, על מנת לבדוק את הבעיות.

3. כאן ניתן לראות מתי הבאתי את המד הזה, לראשונה, לתיקון. לפני כשנתיים וחצי...

4. בעיית נראות נורות הביקורות מתגלה כפלסטיק שהתפורר ואטם את מעבר האור בתעלות לכיוון הפלסטיקים הצבעוניים. תיקון קליל ואפשר להמשיך.

5. המכשיר העתיק והישן הזה - הפיל לי את הלסת. משה, העובד של סיגל, שאל אותי מה הזיוף שקיים במד. חיבר את המד למכשיר והתאים את המהירות לזיוף הקיים ואז, באמצעות השראה מגנטית, כייל את המד לערך הנכון. כמה פשוט - ככה עובד! אז נכון שמונה הקילומטרים עדיין יזייף קצת, אבל זה פחות חשוב ואני יודע לעשות את החישוב.

6. עכשיו מחברים את המד בחזרה ובודקים ניראות החיווי של האיתות והאור הגבוה. עובד!

7. ממשיכים למד הטמפרטורה. סיגל הימרה שהבעיה היא ביוניט עצמו. הכי פשוט וקל להחליף אותו. בדיקה מהירה מגלה שאכן היוניט הקיים לא תקין.

8. חיבור מחודש של היוניט ושל החוט המוביל ובדיקת מד חום מגלה שהבעיה הסתדרה. עכשיו מצב תקין הוא באמצע המד ולא בסופו.

 

איזה יופי. נהיגת מבחן ובדיקת מד המהירות כנגד נתוני GPS אישרה שכיול המד הצליח וכעת נתון המהירות מדויק.

 

תודה, סיגל, על השירות והמקצועיות! אפשר להמשיך הלאה.

מאי 3 015.jpg

מאי 3 011.jpg

מאי 3 012.jpg

מאי 3 014.jpg

מאי 3 013.jpg

מאי 3 018.jpg

מאי 3 016.jpg

מאי 3 017.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רום כרמל לא הייתה מעולם מכונית שהיא סמל לעידון, בידוד רעשים ורעידות בתא הנוסעים. "כולה" רכב עבודה הכי פשוט ובסיסי, ללא כל מחשבה או התעמקות בנושאים "השוליים" האלו. לפיכך, אין על הרצפה, או בכל מקום אחר חומר בידוד כלשהו. תגידו תודה שיש שטיח גומי פשוט ובסיסי שמכסה את רצפת הפיברגלס...

בשלבים די מוקדמים של השיפוץ, החלטתי שאני רוצה לשפר כמה נקודות במכונית, על מנת להפוך את השימוש בה למשהו סביל יותר ושכיח יותר. שהרי, אם המדובר במכונית שהיא רועשת, פולטת חום, לא נעימה לנהיגה - מה יהיה גורלה? לנהוג בה פעם בשבוע למפגש? וגם זה רק בין החודשים מרץ-יוני (כי אחרי זה נהיה חם) ואוקטובר (כי אחרי זה נהיה קר. וגשם...). לא. אם כבר, ננסה לשפר את הנקודה הזו. נשפר את בידוד הרעשים וחדירת חום, שכמובן הולכים טוב עם הוספת המזגן...

בשלב הראשון, כוסה תא הנוסעים ביריעות "סקנד-סקין". בשלב השני, הקפדתי שכל אותם מעברים בקיר האש יהיו אטומים כהלכה. השלב הבא (שעוד לא קרה) הוא כיסוי הרצפה בספוג ייעודי שמטרתו גם לבודד ואז יגיע השלב האחרון: ריפודים. מאחר ויש עוד ריג'קטים שצריך לתקן, אני דוחה את שלב הריפודים ומרוויח גם את האפשרות לאתר ולתקן את הדרוש תיקון, מבלי כאב הלב של פגיעה בריפודים החדשים, אם וכאשר.

האמת היא שמה שסיקרן אותי יותר מכל, היה ההפחתה ברמת הרעש שתהיה בזכות יריעות הבידוד שכבר הונחו. וכגודל הציפיות - כך גם גודל האכזבה. תא הנוסעים הקטן של הטנדר התגלה כרועש. רועש ברמה שצריך להגביר את עוצמת הרדיו בנהיגה מחוץ לעיר ולהחליש אותה ברמזורים, כי היא חזקה מדי. מה כאן הבעיה? לא היה צריך הרבה בכדי לזהות את החשוד העיקרי: המשקוף של קורת A בדלת הנהג, אשר עליו מולבש גומי האטימה בין הקורה לדלת - נראה מעוות. כל כך מעוות עד כי ניתן להכניס אצבע ברווח שבין הדלת לגומיה שעל המשקוף. ואני מתכוון רווח שנמצא שם כאשר הדלת סגורה, כן? במוחי כבר רצו דרכי פעולה אפשריות, בהן חיתוך של המשקוף המעוות ובניה מחודשת שלו (פיברגלס, אחרי הכל...). כאשר שיתפתי את שעיה הפחח ברעיון שלי, הוא דחה אותו לסוף הרשימה. "יש עוד כמה דברים שניתן לעשות. תביא את האוטו ונראה.

 

אז הבאתי. ובואו נראה:

 

1. המשקוף המעוות. מסומן בעיגול. חדי העין יבחינו ברווח בין הגומיה שעל המשקוף, לדלת.

2. האפשרות הראשונה: להחליף את הגומיה שעל המשקוף. הגומיה הזו היא הגומיה המקורית והזמנית שהותקנה, אז יעבור שלב הריפודים.

3. שעיה המליץ לנסות גומיה בעלת "פטריה" שמנה יותר. למזלי, לאיציק, חבר פיברקלאב הייתה גומיה כזו באורך הנדרש, כך שיכולתי לבצע את הניסוי.

4. כאן ניתן לראות את ההבדל בעובי בין הגומיה המקורית לחדשה/תחלופית.

5. הגומיה הותקנה, הדלת נסגרה ו... עדיין היה רווח בין הדלת לגומיה שעל המשקוף.

6. כאן נכנס שעיה לתמונה ובעזרת פאן תעשייתי וכלי משחית אחרים, הוא ריכך את האזור ויישר קצת את הפיבר הסורר.

7. המרווח בין המשקוף לדלת הצטמצם באופן משמעותי. עדיין קיים בקטנה, ואולי צריך לעשות מקצה שיפורים, אבל קודם צריך לעשות נסיעת מבחן.

8. מאחר ששמים גומיה חדשה, אפשר גם לחתוך אותה במידה הנכונה, כמו שצריך.

 

נו? איך? ובכן, נהיגת מבחן גילתה שיפור מהותי מאוד וירידה ניכרת ברמת הרעש. זו עדיין מכונית רועשת, אבל לא באופן חריג לאחיותיה לפיבר. אבל אני עדיין לא שלם עם התוצאה ובקרוב אנסה לבצע מקצה שיפורים.

מבטיח לעדכן.

אפריל 5 018.jpg

אפריל 5 016.jpg

אפריל 5 015.jpg

אפריל 5 017.jpg

אפריל 5 013.jpg

אפריל 5 029.jpg

אפריל 5 019.jpg

אפריל 5 014.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבל המצמד אותו הרכבתי הינו אותו כבל אשר ירד מהאוטו בזמן הפירוק. הוא היה נראה תקין, ללא חיכוך גבוה ולפני ההרכבה שימנתי אותו היטב והוא גם פעל היטב. אבל לאחרונה, החלו בעיות. ראשית, נקודת ההפרדה ירדה כלפי מטה ושילוב ההילוכים נהפך לחלק פחות. תחילה חשבתי שמדובר בבעיית מצמד, אבל חיש מהר הבנתי שצריך למתוח את כבל המצמד. אז מתחתי. ולתקופה זה הרגיש בסדר, אבל לא עבר זמן ושוב פעולת המצמד נהייתה כבדה ומעורפלת יותר. כאילו לא מדובר בכבל קשיח, אלא כבל גמיש. בירור קצר במחסן החלקים של פיברקלאב העלה שיש כזה במלאי. אז הטרחתי עצמי לחדרה ולקחתי כבל. משומש, אבל במצב טוב.

פירוק הכבל מהאוטו קל מאוד וחיש מהר היו לי שני הכבלים האחד לצד השני. לא צריך להיות גאון גדול בכדי לזהות את הבעיה. הכבל המקורי תקוע בתוך השרוול שלו ומהצד האחד ניתן לראות שחלק מהגידים קרועים.

החלפת הכבל וכיוון מחדש של זרוע המצמד פתרו את הבעיה ובכך חשבתי שנפתרה הבעיה. אלא שהכבל חשב אחרת. שילוב ההילוכים החל שוב להיות פחות חלק והפעם החלטתי לשים לזה סוף. מסתבר שכבל המצמד של הרום נלקח בעסקת החבילה עם יחידת הכוח של הילמן אוונג'ר וזה אומר שעדיין ניתן למצוא כאלו כבלים חדשים באי.בי. אז אחד הוזמן, אבל עד שיגיע, צריך פיתרון. החלטתי לפנות ל-"אחים סמי". עסק ותיק בתחום הכבלים ואחד שגם הוכיח את עצמו עבורי בשיפוץ הלוטוס. הזמנתי כבל חדש לפי מידה וכאשר באתי לאסוף אותו אחרי מספר ימים, העובד המבוגר שעושה את הכבלים במיומנות שכנראה תעבור מהעולם אומר לי: "זה כבל של רום 1301". יפה! עניתי. סחטיין על הזיהוי. "קח", הוא אומר לי ומושיט לי כבל שנראה ישן, אבל הוא חדש לגמרי. "ראיתי את הכבל הזה ונזכרתי שיש לי עדיין סטוק של כבלים כאלו, מהימים ההם". המחיר היה הוגן, אפילו מול האופציה של אי.בי. בינתיים לקחתי אחד, אבל אם איכות הכבל טובה, נעשה איתו עסקת חבילה עבור שאר בעלי 1301.

 

והנה כמה תמונות של התהליך:

 

1. ישן מול חדש. הכבל החלופי הוא העתק של המקורי.

2. הכבל התחתון, הוא המקורי. ניתן לראות את העיוות של השרוול החיצוני.

3. כאן ניתן לראות את הגידים הקרועים.

4. עבור הכבל החדש, הישראלי, צריך להעביר מהכבל הישן את הפין שמעגן את הכבל לדוושה.

 

כאמור, ההרכבה פשוטה ומהירה, כמו גם הכיוון מחדש וחיש מהר היה הטנדר מוכן לנסיעת מבחן. ההבדל תהומי. ראשית, הלחיצה על דוושת המצמד רכה ונעימה. שנית, נקודת ההפרדה ברורה וקבועה וכמובן שגם החלפת ההילוכים קלה ונוחה.

 

נראה שהבעיה נפתרה ואפשר להמשיך הלאה. אני מסתכל על הרשימה והיא הולכת ומצטמצמת. כמה דברים מהותיים, אבל הרוב הם דברים הנוגעים להשלמת ההרכבות ואותם עושים "בתנועה".

 

המשך יבוא...

מאי 1 009.jpg

מאי 1 010.jpg

מאי 1 011.jpg

מאי 5 026.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשנה פלוס עברה מאז הושלמה התקנת מערכת המיזוג, והיא מולאה בגז ונבדקה. כמעט שלושה חודשים מאז החלו הנסיעות הרשמיות עם הטנדר ולקראת הקיץ, החלטתי לבצע בדיקת תקינות למערכת המיזוג. אני חושד שמשהו לא תקין. אחרי נהיגה ארוכה, נראה כאילו מיסב המזגן מעט מרעיש וגם יש סימני רטיבות של שמן/גז סביב הפולי. ינון, החשמלאי/איש המיזוג של דרך השטח, לא היה מרוצה למשמע ההבחנה וסימני הנזילות והחליט לבצע בדיקה.

 

כרגיל, נלווה את הבדיקה עם תמונות:

1. רעש המזוהה כמיסב מדחס המזגן נשמע רק אחרי נהיגה ארוכה.

2. בנוסף, נראים סימני רטיבות באזור הפולי של המדחס. לא סימנים מעודדים...

3. ינון מתחיל בחיבור המכשיר, על מנת לבדוק לחצים.

4. צינור הלחץ האחד מחובר.

5. וכעת גם השני.

6. עכשיו אפשר להניע את המנוע, לחבר את המזגן ולהתחיל לבחון את הממצאים. הממצאים הם כדלקמן: הלחצים תקינים, המיזוג מקרר מעולה (במצב מניפה המהיר: 10.2 מעלות). גם לא נשמע כל רעש חריג מאזור המדחס.

 

אז החלטנו להמשיך את הבדיקה אחרי נהיגה ארוכה ולהמשיך משם. עוד נבצע אז בדיקת דליפות. בינתיים נמשיך ליהנות מהמזגן המקפיא... :wink:

מאי 5 021.jpg

מאי 5 022.jpg

מאי 5 020.jpg

מאי 5 023.jpg

מאי 5 025.jpg

מאי 5 024.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און יש לי מספר שאלות אליך והם:

1) איזה מדחס מורכב בטינה האם אוניברסלי או מרכב אחר?

2) איזה גז יש במערכת כרגע (גז חדש או ישן)?

3) איך המנוע מסתדר עם המזגן שהוא דלוק (מבחינת סחיבה ותאוצה)? 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און יש לי מספר שאלות אליך והם:

1) איזה מדחס מורכב בטינה האם אוניברסלי או מרכב אחר?

2) איזה גז יש במערכת כרגע (גז חדש או ישן)?

3) איך המנוע מסתדר עם המזגן שהוא דלוק (מבחינת סחיבה ותאוצה)? 

 

להלן התשובות:

1. המדחס נתרם מדייהטסו טריוס 2009 שנפחה את נשמתה. יתרונו במימדיו הצנועים. חשוב ביותר במקרה של הרום כי סביבת המנוע שם לא תוכננה להתקנת מדחס.

2. מאחר והמדובר במדחס מסוג חדש, אז גם הגז בו נעשה שימוש הוא מהסוג החדש. אגב, בוולוו בה מותקנת מערכת מהסוג הישן, נעשתה הסבה והתאמת המערכת לגז החדש.

3. עדיין אין לי מגבר סל״ד, אז נפילת הסל״ד מורגשת בעת הפעלת המדחס. ובעת נסיעה ״ממוזגת״, נפילת הכוח גם היא מורגשת. בשנים עברו היו מתקינים מפסק עומס, שהיה מנתק את הפעלת המדחס בעת ההאצה חזקה. בתיאוריה אפשר להתקין מפסק כזה גם ברום, אבל לא נראה לי שאעשה כן. למה? כמה פעמים מזנקים במכונית אספנות שכזו במצערת מלאה? במספר הפעמים בהם הרגשתי צורך במספר הסוסים שנגזלו מהמנוע בגלל המזגן, פשוט לחצתי על כפתור המיזוג וניתקתי אותו לכמה שניות. לא סיפור מסובך במיוחד.

 

אגב, למרות ״החסרונות״, יתרונותיו של המזגן עולים בהרבה והשימוש באוטו היה פוחת מהותית בהיעדרו.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת הבעיות המהותיות בטנדר הפתוח היא ש... אין בו שום תא איכסון! ואני לא מדבר על תא כפפות, או על המגש הקטן בתחתית הקונסולה המרכזית, בו אפשר להניח צרור מפתחות או את הטלפון הנייד (ראו את העתיד ברום כרמל בשנות השבעים... :wink:), אני מדבר על מקום לאכסן את המגבה של האוטו, ערכת כלים, אולי גלון שמן ונוזל קירור - על כל צרה שלא תבוא. בטנדר בגרסתו הסגורה, אפשר היה להניח ארגז קטן מאחור ולקבע אותו למקומו. כאן, כאשר הארגז פתוח וחשוף לכל - אין מצב. נכון, מאחורי צמד המושבים יש גם מספיק מקום לאכסן קצת דברים, אבל בכל זאת - זה לא מצב אידיאלי.

כזכור, במסגרת התאמת יחידת המזגן, נאלץ המצבר לעבור דירה לדופן האחורית של הארגז. לשם כך חתכתי את הבטנה המקורית שסוגרת את הדופן והתאמתי מכסה קטן רק עבור התא הקדמי שנוצר עבור המצבר. במהלך העבודה, הבליחה במוחי המחשבה: למה לא לעשות את אותו הדבר בדופן השניה? כך ארוויח שני דברים: אשמור על סימטריה בתצורה של הבטנות בשני הצדדים; ארוויח מקום איכסון יקר ערך, בהתחשב במצב. וכך אכן היה.

עכשיו הגיע הזמן לאכסן בתא הזה מספר פריטים. המחשבה המקורית שלי הייתה לקדוח ולהרכיב על רצפת התא מספר אוזניים, על מנת לעגן את הראוי עיגון, אבל לעת עתה זנחתי את הרעיון. הפריטים המאוכסנים שם לא הולכים לשום מקום...

 

והנה, ככה זה נראה:

 

1. "תא האיכסון" שנוצר מחיתוך הבטנה בדופן השמאלית. אפשר לראות בצד השמאלי של התמונה את הקצה של החלק המקורי של הבטנה. אגב, זווית האלומיניום שמחוברת מצד ימין מטרתה נקודת עיגון לבטנה בחלק הקדמי והיא מחליפה את חתיכת העץ בה השתמשו ברום כרמל במקור...

2. והנה הסידור הנוכחי של הדברים בתא: מגבה, שמן מנוע, נוזל לניקוי שמשות. בנוסף, ישנו עוד די מקום על מנת לאכסן כאן ערכת כלים בסיסיים הנדרשת.

3. מצא את ההבדלים. במקור, קיבעו את הבטנות לדופנות באמצעות ברגים קודחים. הבעיה עם הברגים הללו שכאשר החור מתרחב, צריך להגדיל גם את גודל הבורג ואין לזה סוף. החלטתי לשנות גישה ומלכתחילה הגדלתי את החורים ושתלתי בהם מעין דיבלים. כעת ניתן להשתמש בבורג מגודל מסוים, ואם הדיבל נשחק או מתבלה, פשוט להחליף אותו בחדש. כאן בתמונה: הבורג הראשון בו השתמשתי (השמאלי), שהינו גדל ממדים וגס למראה. ניר התעקש שאחליף את הברגים למשהו עדין יותר והנה ההבדל. החדש מימין.

4. כאן ניתן לראות את ההבדל בין השניים, כאשר הם מורכבים למקומם.

5. והנה המכסה של התא, במלוא הדרו, עם הברגים הנכונים כמובן...

 

 

יופי! עוד סימן של V לרשימת המטלות המתקצרת להפליא.

 

המשך יבוא...

אפריל 1 014.jpg

אפריל 1 015.jpg

אפריל 1 016.jpg

אפריל 1 018.jpg

אפריל 1 017.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו נשאלת שאלת "חד-גדיא"::lol:

 

כיון ש"תא המטען" שלך סגור עם ברגים (וכנראה ש"ארגז הכלים" שלך אמור להיות בתוכו...), איפה אתה מחזיק את המפתח לפתיחתם?

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הדרך הנכונה היא להשתמש ב budget locks ובמפתח T, כמו ברובר? (אחרי הכל גם הסוסיתא היא מכונית אנגלית במוצאה). פרטים נוספים כאן:

http://lulisml.wordpress.com/2011/11/25/26-453-%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%9F-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%A8/

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו נשאלת שאלת "חד-גדיא"::lol:

 

כיון ש"תא המטען" שלך סגור עם ברגים (וכנראה ש"ארגז הכלים" שלך אמור להיות בתוכו...), איפה אתה מחזיק את המפתח לפתיחתם?

 

האמת היא שאחרי ששמתי את הכלים בתא האיכסון וסגרתי את התא והייתי מאוד מרוצה מעצמי, נזכרתי שסגרתי את התא עם מברג הפיליפס בפנים... :wink: צחוק בצד - מבין כל הכלים ששמתי בתא, בחרתי להשאיר מתחת לכיסא הנוסע, מברג פיליפס, בדיוק למטרה זו.

 

און, לא עדיף ליצור דלת עם ציר ומנעול?

או לפחות להשתמש בברגים מהירים עם אינטרלוק?

 

חשבתי על זה בתחילת הדרך. אלא שאתה יודע, דלת עם ציר ומנעול מזמינה עינים סקרניות... אותו כנ"ל לגבי הברגים המהירים.

 

אולי הדרך הנכונה היא להשתמש ב budget locks ובמפתח T, כמו ברובר? (אחרי הכל גם הסוסיתא היא מכונית אנגלית במוצאה). פרטים נוספים כאן:

 

אכן, סוסיתא היא מכונית אנגלית במוצאה, אבל רום כרמל מצד שני... כן, גם מבוססת ברובה על מכללים אנגלים. אבל לא רק. בכל מקרה, אין המדובר בתא איכסון אותו יהיה עלי לפתוח דחופות ומסיבה זו ומהסיבה המוזכרת למעלה, העדפתי להשתמש בברגים הרגילים. אחרי הכל, כאשר האוטו במוסך - יש לי גישה חופשית לכלים, כמו גם למגבה רגיל. גם בבית יש לי סט כלים, אם וכאשר. והיה ואצטרך לפתוח את התא במקרה של תקלה בדרך? אז אשקיע דקותיים ולהבריג כמה ברגים. לא סיפור.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1417 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...