Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב-15 לנובמבר המכה הגדולה! הפגנה בכל הכוח!


Smi1ey
שימו לב! השרשור הזה בן 5277 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל הכבוד

תעשו פקקים

תשתקו את המדינה

האופן בו מתייחסים בארץ לאופנועים הוא מחפיר ולצערי כדי להעביר מסר במדינה הזו צריך להפעיל כוח.

 

 

 

לא אכפת לי לפספס יום עבודה - ולו בלבד שהמסר יעבור.

בהצלחה !

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 218
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בואו נבהיר מספר דברים:

 

אף נהג מכונית לא מממן את הרוכבים, לא היום וגם לא לאחר ירידת מחירים אפילו דרסטית, נכון להיום חברות הביטוח מרוויחות כל כך הרבה מהנהגים שהם יכולים להרשות לעצמם להפסיד לכאורה על האפנועים.

כל המהומה שהקימו הרוכבים היא נגד הניסיון להעשיר עוד יותר את חברות הביטוח, אין לנהגי המכוניות שום קשר לעניין אף אחד לא צריך את התמיכה שלכם ולא שום דבר אחר, אנחנו הרוכבים בניגוד לנהגי המכוניות בישראל הצלחנו להתאגד ולהשיב מלחמה כנגד הניסיון הנבזי של הממונה על הביטוח לסדר לעצמו גו'ב בטוח באחת מחברות הביטוח.

אם בכל העולם ניתן לשלם בממוצע 300 דולר ביטוח חובה, גם כאן במדינתנו זה אפשרי.

הבעיה היא שהעם הישראלי הוא עם דפוק שרגיל שדופקים אותו ועד שמישהו קם ומעז זה נראה להם כמו ניסיון למרוד במלכות

אתם מתנהגים בדיוק כמו אשה מוכה שמכים אותה שוב ושוב אבל בגלל שהיא כל כך מפחדת ממציאות אחרת היא מעדיפה לחטוף מכות ולהשאר במקומה.

במקום שנהגי המכוניות היו מצטרפים אלינו וביחד היינו עושים שביתה ענקית, כזאת שהמדינה הזאת לא ראתה מימיה, ולא נוסעים ברכבים ולא קונים דלק ולא מבטחים את הרכבים אז אולי היינו יכולים להחזיר את הכח לידי העם ולא היו מחרבנים עלינו.

במקום זה יושבים אנשים בפורום ומתבכיינים שהם יגיעו לעבודה חצי שעה יותר מאוחר כי לחבורה של מופרעים נמאס שדורכים עליה במשך עשרות שנים והם חוסמים את הכבישים.

 

הממונה על הביטוח עובד בשיטה העתיקה בעולם ,הפרד ומשול, וכל אדם שקופץ עם תגובה מתלהמת של "ראיתי אותם בכביש הם כמו חיות ולכן לא איכפת לי שידפקו אותם" היא מטומטמת ובמיוחד מאנשים בפורום הזה ציפתי להרבה פחות דעות קדומות מבפורום אמהות פולניות.

כל מילה נכונה, אין צורך להוסיף!

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נבהיר מספר דברים:

במקום שנהגי המכוניות היו מצטרפים אלינו וביחד היינו עושים שביתה ענקית, כזאת שהמדינה הזאת לא ראתה מימיה, ולא נוסעים ברכבים ולא קונים דלק ולא מבטחים את הרכבים אז אולי היינו יכולים להחזיר את הכח לידי העם ולא היו מחרבנים עלינו.

.

 

אני לא יודע איפה אתה חי, אבל אני לא מכיר הרבה אנשים עובדים (בעצם אף אחד) שהיה מסוגל לזה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שכתבת פה, על מנת להמנע מהפקק יש לסוע דרך גהה ולצאת ב6 וחצי בבוקר, תודה :roll:

ד"א, זה לא שאני לא תומך בכם, הייתי שמח להצטרף אם זו הייתה מחאה על מחירי הדלק השערורייתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להפגין, לחסום, כמה שיותר.

 

אני בעדכם ! הגיע הזמן להראות שהעם לא טיפש, ושנמאס לו שדופקים אותו כל הזמן. מאז שביבי נכנס לשלטון, כמות המיסים שמשרד האוצר הטיל עלינו, היא לא הגיונית, על כל שטות הם מטילים מיסים, גמרו לנו כבר את ההכנסה.

 

חברה, שיהיה לכם המון בהצלחה,

 

אני איתכם !

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראיתי את פותח השרשור מגיב פה לטענות ולשאלות שהעלינו.

אגב, אם הוא אכן בן 20 כפי שהוא מצהיר על עצמו, אני די מבין למה הוא חושב שזה מגניב ואחלה ומעביר את הזמן, ולא רואה את הצדדים השליליים של השבתת הכבישים ביום א'. מה שכן, אם ימסור את פרטיו המלאים אשמח לבקש ממנו את עלות הזמן והדלק האבודים.

כמו-כן, אשמח אם מישהו יוכל לפרט פה קצת מחירים ותנאים - לטוסטוסים ולביטוחים ועל מי הם חלים (כי אני מבין שלחלק מהרוכבים מצאו פיתרונות) - כי אני רק שומע התלהמות ולא ראיתי שום פרטים. בכלל, אם מדובר רק באלה שחברות אחרות לא מסכימות לבטח, אז אני בכלל לא מבין מה כל השאר עושים - משועממים אז מצטרפים לחגיגה כי זה כיף?

 

בוקר טוב אליהו, נשמע כאילו רק עכשיו אתה שומע על כל המאבק הזה... פתחתי אין ספור שירשורים והיו כאן דיונים מעמיקים למה מעלים את הביטוח וזה לא בהכרח בגלל פציעות וכאלה, המפקח פשוט משרת את האינטרסים של חברות הביטוח.

בכל מקרה, אני סטודנט לתעשייה וניהול, אני חיי על חשבון ההורים לצערי בגלל אילוצי עומס מהלימודים (במיוחד בתקופה הזאת) וגם ההורים שלי ממנים לי את הביטוח.

איך סטודנט שצריך להוציא כסף על אלף ואחת דברים יכול להכניס למסגרת האשראי שלו 4,000 ש"ח?! סליחה! הפעם זה לא 4K זה 5,000 ש"ח במקרה שלי ועוד של רבים, נמאס לנו! במיוחד לסטודנטים שוואלק רוצים סה"כ להתקדם בחיים אבל בדרך זולה בגלל מצבם הכלכלי.

נראה לך הגיוני שסטודנט שרק התחיל את החיים שלו ורוצה להתקדם וקנה קטנוע במיוחד בשביל עלויות אחזקה זולות יישלם עלות ביטוח כל כך גבוהה?

 

קשה לי לתאר שאתה כמו נהגי הליסינג שעושים "ספאם" על כביש איילון חושבים שהם דוהרים ב-8 וחצי בבוקר על 130 קמ"ש על כביש ריק. מה אכפת לך שנעשה חסימה פעם ב...? הרי גם ככה אתה מאחר לעבודה! זה משנה כל כך?

 

למי שיש טעם במכוניות יכול להבין שדו"ג יכול להיות פיתרון נפלא להרבה בעיות עומס תחבורתיות במדינה.

 

א-י-ר-ו-פ-ה כבר אמרנו?

 

Piaggio_MP3_ac4mz.jpg

 

piaggio_mp3_lt_250_2009_01.jpg

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מי אמר שאין כסף? לכולם יש כסף... כל העניין זה פרופורציה!!

אם באוטו אתה משלם 2 אחוז ביטוח מערך האוטו באופנוע וקטנוע זה יכול להגיע ל50 אחוז!

 

אתה רציני? הרכב שלי שווה 73K ואני משלם סה"כ ביטוח 5K (יקר אבל אין מה לעשות,הכי זול שמצאתי)

 

לדעתי זה יותר מ2אחוז...:roll:

 

אם הייתי במרכז הייתי מצטרף,באיזור שלי למזלי אין לי פקקים :)

 

בהצלחה לציבור הדו"ג 8)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איפה אתה חי, אבל אני לא מכיר הרבה אנשים עובדים (בעצם אף אחד) שהיה מסוגל לזה.

 

נעים מאוד אנחנו הרוכבים גם עובדים, אבל אני מוכן להקריב שעתיים מהעבודה ומהמשכרות בכל הפגנה כי אני יודע שאם אני אצא להפגין אני אחסוך לעצמי אלפי שקלים בשנה.

תאר לך מצב שאתה יורד מהרכב שלך למשך חודש ומבטל את הביטוח עליו, משתמש בכל תחליף אחר מלבד מכוניתך כדי להגיע למקום העבודה שלך/ בילוי, תאר לך שעוד מיליון איש יעשו את זה, האם יקרה לך משהו במשך החודש הזה? אולי, אולי יהיה לך קר בבוקר בזמן שאתה מחכה לאוטובוס, אולי יהיה לך לא נח ללכת קצת ברגל/ אופניים, אולי תאחר קצת לעבודה בבוקר

אבל מה שבטוח למנכ''לים של חברות הביטוח שהרוויחו השנה 7 מליארד שקל מהכיס שלי ושלך יהיה הרבה פחות נח ונעים.

רק כך יהיה ניתן להחזיר את השליטה לידי העם אחרת בעוד כמה שנים לא נוכל לחיות פה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bar, רצית מספרים - בבקשה:

 

במקרה קניתי את הקטנוע שאנו רואים בתמונות בהודעה מעלי (ה MP3).

למה דווקא כזה? כי חשובה לי הבטיחות.

 

מבחינת משרד האוצר אני אובר (uber) חוטא! למה? כי בקטנוע שלי יש מנוע בנפח מטורף של 400 סמ"ק.

אני בן 27, עם שנתיים רשיון נהיגה לאופנוע (ו 10 שנים לרכב). ללא תאונות (טפו טפו) ו/או שלילות ב 3 שנים האחרונות.

מוכן למספר? קבל: 5,300 ש"ח. וזה הסכום שבלא שאני מפקיד אותו בידיה של חב' ביטוח כלשהי אני אסור לי לעלות על הכלי.

(+ 4.5K מקיף, אבל מי סופר).

 

bar, ניסית פעם לרכב על קטנוע במהירות 80-90 קמ"ש בכביש מהיר? (וזו המהירות של קטנוע 125. רוצה יותר - שלם יותר, כמוני).

אני אספר לך בשתי מילים איך זה מרגיש "פחד אלוהים".

 

ועכשיו תגיד לי, אייל (bar), האם לדעתך נכון שאני בתור תושב ת"א, שמסתובב בגוש דן ועושה 20~ אלף ק"מ בשנה, אעשה את זה עם אוטו? (אגב, ה 20 זה רק בגוש דן. עוד 7K זה טיולים בארץ).

כל מדינה עם טיפת הגיון היתה מזמן מעודדת אותי לעבור לקטנוע (תחבורה ציבורים ראויה הרי אין, ואתה יודע את זה)

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנאדם, עדיף שתלך ברגל אם אתה מעודד הגדלת פקקים, אתה לא חושב כך?

 

באירופה מעודדים דו"ג, באירופה יש את החוק הספורט המוטורי, באירופה אין מיסוי אגרסיבי על כלי רכב, באירופה הכבישים משובחים כמו יין, ולנו מה יש?

סליחה... התכוונתי מה אין... אאהה נזכרתי, אין לנו שכל, או יותר נכון לממשלה ולאנשים כמוך שעושים את ההפך.

 

הממשלה החליטה שאסור לרכב בלי ביטוח חובה, מצד שני הם מעלים את התעריפים. זה כמו שמישהו ייפיל אותך במדרגות ואז ייאמר לך "איך נפלת?".

 

אתה גרת באירופה שאתה יודע מה מעודדים שם? כי שם מעודדים בכלל אופניים.

אין מיסוי אגרסיבי? הצחקת את האיטלקים והגרמנים(ולא רק אותם), שהממשלות שלהם הכריחו אותם לעבור מאלפות ו מרצדסים לפיאטים ו פורד פיאסטה.

ובקשר לכבישים,אתה נשמע כמו פופוליסט זול שאין לו מושג על מה הוא מדבר! היית באירופה המערבית? כי לי יש תחושה שלא,אחרת היית יודע שאיכות הכבישים בארץ ברמה גבוה וזה שאין כבישים מהירים כמו שם,אז מה לעשות שיש לנו מדינה קטנה.

אז לפני שאתה קופץ תלמד קצת חומר רקע, או איך אמרו חכמים:"סייג לחכמה...".

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רציני? הרכב שלי שווה 73K ואני משלם סה"כ ביטוח 5K (יקר אבל אין מה לעשות,הכי זול שמצאתי)

 

לדעתי זה יותר מ2אחוז...:roll:

 

אם הייתי במרכז הייתי מצטרף,באיזור שלי למזלי אין לי פקקים :)

 

בהצלחה לציבור הדו"ג 8)

 

כדי לבאר לך את הממצאים, אתה משלם 5 אלף ש"ח עבור ביטוח חובה, צד ג' ומקיף, שסביר להניח שהוא מלא וכולל שמשות וגרירה.

 

כשמדברים על דו-גלגלי במונחי ביטוח, אז 5 אלף זה רק לביטוח חובה, לפני כל היתר.

 

כדי לסבר עוד קצת את האוזן.

היום חידשתי ביטוח חובה במחיר "הישן" 4,400 חובה בלבד לפני צד ג' ומקיף בעבור קטנוע בנפח 500 סמ"ק ששוויו 30,000 ש"ח.

אם הייתי מחדש ביום שני הבא, לאחר הנפקת התעודות החדשת, הייתי משלם 6000 ש"ח תמורת אותו מוצר חובה על פי חוק כפי שהוא חובה לך.

אם תפשפש בתעודת ביטוח החובה שלך אז תשים לכך שמחירו נמצא בין 1300 ועד 1700 שקלים בערך לכל נהג מעל גיל 24.

 

הביטוח שלי הוא לנהג יחיד, כבר ציינתי?

 

ועוד דבר:

 

"במרכז העתירה, ומעבר לעניין הנזקים, עומדת הטענה כי היות ומטרת הפול היא לבטח בתעריפים שווים לכל נפש גם כלי רכב מסוכנים, הרי שמעצם הגדרתו מדובר בגוף גרעוני שאת מצבו הכספי יש לבחון לא כשלעצמו אלא במסגרת מצבן הכללי של חברות הביטוח שהרוויחו בארבע השנים האחרונות סכום דמיוני של קרוב ל-3 מיליארד ש"ח. יתרה מזאת, מהעתירה עולה שגם הפסדי החברות בשנת 2008 נובעים - לטענת המפקח על הביטוח - מ"המשבר הכלכלי עולמי" - שם קוד להשקעות פזיזות, ספקולטיביות וחסרות אחריות של כספי הפרמיות, אותן השקעות שהניבו לחברות הביטוח רווחים עצומים בעבר והן אלה שהביאו להפסדים הכבדים בשנה האחרונה."

 

מתוך העתירה.

 

לא ראיתי את פותח השרשור מגיב פה לטענות ולשאלות שהעלינו.

אגב, אם הוא אכן בן 20 כפי שהוא מצהיר על עצמו, אני די מבין למה הוא חושב שזה מגניב ואחלה ומעביר את הזמן, ולא רואה את הצדדים השליליים של השבתת הכבישים ביום א'. מה שכן, אם ימסור את פרטיו המלאים אשמח לבקש ממנו את עלות הזמן והדלק האבודים.

כמו-כן, אשמח אם מישהו יוכל לפרט פה קצת מחירים ותנאים - לטוסטוסים ולביטוחים ועל מי הם חלים (כי אני מבין שלחלק מהרוכבים מצאו פיתרונות) - כי אני רק שומע התלהמות ולא ראיתי שום פרטים. בכלל, אם מדובר רק באלה שחברות אחרות לא מסכימות לבטח, אז אני בכלל לא מבין מה כל השאר עושים - משועממים אז מצטרפים לחגיגה כי זה כיף?

 

OK, מההתחלה כלומר?

כנראה שהיית בחו"ל בשלושה חודשים האחרונים.

אז אנסה לדייק.

 

בממוצע העלאת התעריפים תעמוד על 12% ממחיר שהוא שערורייתי כבר היום.

נהג צעיר יספוג את הנזק החמור ביותר וזו עליה של 25% ככה באופן שרירותי.

הסיבה שלנהג צעיר יעלה המחיר הכי הרבה היא כוון שאין לו וותק, שכן איך יהיה לו וותק אם הוא צעיר?

לאחר מכן כחמישה אחוזים נוספים על עבירות תנועה שביגינן שלילה או תביעת ביטוח אחת במהלך השלוש שנים האחרונות.

 

לאחר מכן לנהג לא צעיר יעלה התעריף בכ-12% וכחמישה אחוזים נוספים על עבירות תנועה שביגינן שלילה או תביעת ביטוח את במהלך השלוש שנים האחרונות.

 

בא המפקח ואמר שהוא יגמול את המבוגרים. רוכב מעל גיל 50 ללא עבר ביטוחי יזכה להנחה של (לא זוכר בידיוק כמה, מלא את החסר) ויזכה בתור רוכב שלא מסוכן ביטוחית ל-50% הנחה לעומת הרוב שמשלם הכי הרבה, אוי כמה נחמד המפקח הפופוליסטי.

רק שבפופוליזים הנ"ל הוא חושב שעדת טיפשים יושבים מולו, בין היום לבין שבוע הבא אותו נהג מבוגר יזכה להנחה מגוחכת של 30 שקלים בלבד!

 

כיוון שכל ההנחות העצומות של המפקח הנדיב שמציל את החברה מעיוותים (אעלק) מחושבות לאחר עליית התריפים.

 

היום ישבתי עם סוכן הביטוח של הפול וזה אומר לי, "תראה תרגיל, אני מכניס קטנוע 300 סמ"ק (מחיר הכי יקר לכל דו-גלגלי מעל 250) ועושה את זה ביטוח עיסקי, נניח עורך דין בת"א.

היום הוא צריך לשלם 7500 ש"ח, החל מיום שני הוא צריך לשלם טא-טא-דאאאם! 10,043 ש"ח!!! "

חובה בלבד!

לפני צד ג'!

לפני מקיף!

ללא זכות מיקוח!

בעוד שחוק הפלת"ד נוצר על מנת ליצר שיוויון בחברה!!!

 

שיווין בתחת שלי.

 

בוא עוד קצת, כיוון שעכשיו חזרת מחו"ל, הדו"חות הכלכליים של חברות הביטוח נחשפו, אז בוא תראה קצת מספרים על חברות הביטוח המסכנות שמפסידות עלינו ושאותנו אתם "מסבסדים" (אעלק).

 

בין 98 לבין 2001 אירע תהליך סגירת מאגר הביטוח אבנר שאליו התנקזו כל הביטוחי חובה של כל הנהגים.

מאז 2001 ועד היום ריווחי חברות הביטוח עומדים על שישה מיליארד ש"ח.

 

התרגיל שעשה טל שביט בוועדת הכספים היה מדהים.

הוא אמר: "בוא נשאיר את המצב כמו שהוא, אותם תאונות, אותם תביעות, אותה הכמות של כלי הרכב.

בהנחה ונתת לכל הדו-גלגלי ליסוע בחינם ולא לשלם ביטוח חובה כל השנים האלה, הרווח של חברות הביטוח היה עומד על טא-טא-דאאאאאם! (המצגת מתחלפת ואז רואים) 4.5 מיליארד ש"ח!

אז היכן ההפסד?

רווח נקי של 4.5 מיליארד ש"ח לאחר פיצויים ולאחר הכל, רווח נטו! מתנה מותנת בחוק הביטוח הישראלי, אין לך אופציה לבחור לשלם לחברת הביטוח או שלא לשלם, אתה לקוח שבוי.

 

זה כמו לפתוח חברת קש ואת כל דו"חות התנועה להעביר לריווחיות שלה- זה בדיוק(!) אותו הדבר.

בגין החוק, המס הזה הולך לידיים פרטיות ובריווחי עתק של מיליארדים!

 

עוד דבר, תשאר איתי שניה ואל תברח:

גיורא נדל, היועץ הביטוחי בעבור הדו-גלגלי ציין את החוק.

-המחוקק בעצמו קבע עד 8% העמסה לטובת הדו-גלגלי על מנת שישמרו המחירים סבירים, כיוון שהפלת"ד לא מבקש אשמים, החלש נפגע והחלש משלם.

לכן כיוון שדו-גלגלי חלש, ניתן לו עד 8% העמסה על כלל הביטוח.

 

"היום אתה עדיין לא עומד על 4% העמסה. עד שלא תגיע ל-8% אין לך מה לבוא למישהו בישראל בטענות בכלל".

כך אמר וסיכם גיורא נדל לידין ענתבי.

 

רוצה לשמוע איפה היה הקאץ' בחוק הנ"ל?

שכן החוק הוא מצויין, ואם ישתמשו בו כפי שרצתה מדינת ישראל, אזי לא הייתה בעיה והטוהר הסוציאלי של הפלת"ד היה נשמר.

הקאץ' היה במילה "עד", עד 8%, ואם זה עד 8% ולא 8% פשוטו כמשמעו, המפקח החליט שהוא נותן 0% העמסה בלבד, ככה כי מותר לו.

והנה לך עיוות בשם החוק, עיוות חוקי לגמרי.

מי המרוויחים מכך?

לא הציבור, לא הנהגים, לא המדינה, לא הכבישים, ולא החינוך.

המרווחים הם אך ורק חברות הביטוח.

שכן הם ירוויחו יותר כסף שלא יחזור אל הציבור מהמס היקר הזה בשום אופן כזה או אחר.

אולי יממן איזו פרארי נוספת לבכיר ביטוחי כזה או אחר, לך תדע, אולי הפרארי הבאה בישראל היא תהיה של ענתבי, המפקח על הביטוח, כיוון שהוא מסיים את תפקידו כמפקח בדצמבר.

שלושת המפקחים הקודמים, מציפי סאמט ועד עתה מיד עברו לג'וב של מיליונים בחברות הביטוח הענקיות, אצל הטייקונים.

מפתיע?

 

מישהו אמר תקפת צינון או משהו כזה?

חלילה, בוא ניתן לחברות הביטוח עוד כמה מיליונים ונקבל ג'וב שמן ביותר בחודש שלאחר הפרישה מהאוצר.

תודה.

 

"מהכיס שלהם אל הכיס שלנו ולעולם לא בכיוון הנגדי", כך הם אומרים שם בחדרי חדרים, אצל הטייקונים, בביטוח ובאוצר.

 

אז דע לך, לא להיתמם ולדעת לראות את אשר קורה סביבך. ושלא יעבדו עליכם.

ותדע לך, שהקדשתי את הפוסט הזה רק לך BAR, כי ממש, אבל ממש התעייפתי מלדבר על הביטוח.

אך הופתעתי מהניתוק המוחלט שלך.

אז תעריך גם.

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבינו שברגע שהם יסיימו עם הרוכבים הם יעברו אליכם, הנהגים "המופרעים" עם הרכבים הספורטיבים.. אני לא אתפלא עם אח"כ יוצע חוק להגבלת רכבים למאה ועשר קמ"ש, הרי זאת המהירות החוקית ואיך צורך ביותר ממנה..

 

ישנו המאזן: כמה צריך לגבות מאוכלוסייה ושום דבר לא יעזור.

 

אלף כל שום חסימות כבישים לא יעזרו כי הרי ממילא אין לכם כוח כמו לאי-אלו שובתים אחרים. בסך הכל הדבר יסתכם בכך שאזרח אחר יצטרך לקום לעבודה ב-5 בבוקר ע"מ בכל זאת להגיע לעבודה.

 

ואפילו אם יקרה הנס ותזכו באי-אלו הקלות - הרי ההפרש יגבה ממשהו אחר. אז כל הכבוד על האירגון ובכל זאת אני בז לכל הסיפור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטויות!

ידוע לכל שהבנקים וחברות הביטוח אלה התחומים המכניסים ביותר בכל העולם!

על כלום?! וכשרוכב מתפרע ידרס ע"י פרייבט הוא יקבל טיפול ושיקום בדיוק מהביטוח שהרוכב משלם!

לדעתי העלייה מוצדקת, כי עם החיות על הכביש אפשר להלחם רק דרך הכיס!

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי הוכחנו כבר שאתה מדבר שטויות, לא נמשיך להתווכח כל כל שטות שמישהו מחליט לכתוב כאן.

 

רק תגיד לי דבר אחד, מדוע ברוב מדינות העולם הרוכבים משלמים עד 1500 ש''ח בשנה ביטוח מקיף, כאשר ברוב המדינות זה הרבה הרבה פחות מהסכום הזה, האם שם לא נפגעים רוכבים? האם שם הרוכבים מוגנים יותר? מה שכן אני יודע ששם נהגי המכונית נוהגים כמו בני אדם ולא כמו החיות שמנסות להרוג אותי בכל רכיבה לעבודה וחזרה.

 

רק בשביל אנשים כמוך בא להרכיב מצלמה על האופנוע ולהוכיח אחת ולתמיד שנהגי המכוניות נוהגים יותר גרוע מאופנוען ממוצע.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטויות!

ידוע לכל שהבנקים וחברות הביטוח אלה התחומים המכניסים ביותר בכל העולם!

על כלום?! וכשרוכב מתפרע ידרס ע"י פרייבט הוא יקבל טיפול ושיקום בדיוק מהביטוח שהרוכב משלם!

לדעתי העלייה מוצדקת, כי עם החיות על הכביש אפשר להלחם רק דרך הכיס!

 

האמביוולנטיות הלא ברורה בהודעתך מטרידה אותי.

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5277 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...