Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה קיימת ההדבקות החמורה הזאתי לנושא הSPL? אז עזבו , לא SPL , סתם באס! מה משכתם אותי לכיוונים מיותרים חסרי משמעות בישבילי אני לא מחפש להפוך להיות איזה פסיכופט של מערכות לרכב , מחפש מערכת על רמה בסיגנון של רעש ואוויר יותר מאשר אכות אין לי מושג איך זה נקרא ( חשבתי SPL .........)

בניסיונות שלי לחסוך כסף הגעתי למסקנה שהמגבר שלי , P400.4 מוציא רק לקומפוננטיםה קידמיים ( עוד לא קניתי קומפוננטים מאחורה ) ככה שאפשר לחסוך את הכסף ולא לתת לו קבל , וככה אני יוכל לחסוך את הכסף ולקנות רק קבל אחד למונובלוק 2 פארד שיחזיק אותו קבוע על 14.8 מה אתם אומרים ?

תהליכי שיפוצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה אתה מטיח באנו האשמות על שאלה שאתה שאלת מתוך החוסר ידע של עצמך?

 

ממש לא כיף לעזור לך ככה...

 

תן תקציב, תן מטרה

 

משהו לא מספק אותך ברכיבים? הרכבת אותם? שמעת אותם?

 

מה חסר לך?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אומר תסתובב ברשת תבין לאן אתה נכנס.

 

יחזיק אותו קבוע על 14.8 :/.

 

אם אתה לא רוצה spl רק באס ואוויר כמו שאתה אומר

 

אז מפרט נחמד ב5 אלף שקל.

פורסם
למה אתה מטיח באנו האשמות על שאלה שאתה שאלת מתוך החוסר ידע של עצמך?

 

ממש לא כיף לעזור לך ככה...

 

תן תקציב, תן מטרה

 

משהו לא מספק אותך ברכיבים? הרכבת אותם? שמעת אותם?

 

מה חסר לך?

שמח על שאלה לעיניין , תיראה אולי טעיתי בכך שצינתי את המילה "SPL" זה לא הסיגנון ולא המטרה שאליה אני רוצה להגיע , אני מתכוון למערכת , סבירה כמו שאתם רואים טווח מחירים 5 - 7 אלף כמו שאתם רואים , רוב החלקים כבר קניתי מתלבט לגבי קיט התקנה וקבל ואפילו בעל מקצוע אמין. סתם רציתי לשמוע מה דעתכם על הסטריאו שלי אבל לקחתם את השאלה למקומות שגויים. תודה בכל מקרה לכל מי שהגיב.

תהליכי שיפוצים

פורסם

קבל תעזוב בשקט כרגע וקודם כל תתרכז בערכת התקנה טובה (לא צריך להשתגע גם כאן מה שחשוב זה שעוביי הכבלים יהיו מספקים ושהבידוד יהיה מאיכות טובה) ומתקין טוב.

 

עדיף מערכת בינונית עם התקנה פרפקטית מאשר מערכת היי-אנד עם התקנה דפקטית. (יצא לי טוב אני חושב - מדגיש)

 

לגבי מתקינים - אני ממליץ בחום על יוסי אלפיין אם אתה מאזור מרכז.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עזבו את הבן אדם! זה לא שלמישהו כאן יש מערכת SPL נטו (בינתיים). גם אלי(קו) לא מתקרב לזה :-P:wink:

L5 סאב חזק (יחסי, הכל יחסי! - לדוגמא בשבילי הוא חלש. מאוד :twisted: ), אבל יש יותר חזקים ממנו באותו המחיר. בכל אופן, מכיוון שכבר קנית, אני מאחל לך שתהנה ממנו, זה הכי חשוב.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הL5 עוד אפשר איכשהו להנות ממנו כי הוא עדיין מסוגל איכשהו לעמוד בקצב של המוזיקה וגם זה בקושי.

 

אם כבר סאב של קיקר אז למה לא מונו של קיקר? איזה 1200.1 נחמד שירים אותו לחלל החיצון?

למה לא 850.2 בגישור?

 

אם כבר סט קדמי של מורל שבהחלט עומד באותו האופי של רוב הסאבים והמגברים של קיקר - למה לא לקחת 350.4 או 650.4 - אם כי לטמפו זה אובר קיל וה350.4 יהיה יותר ממספיק...

 

היחידת ראש שלך היא סה"כ בסדר לפי מה שאני זוכר.

 

ואם אתה תרצה להפיק מהמערכת הזו את היטב או לא להסתכן בפריקה של המצבר - תבדוק טעינה או שתקנה את המצבר הכי גדול (מבחינת אמפר שעה) שאתה יכול והכי איכותי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

את האמת , לפי דעתי , את אכות הסאונד במערכות כאלה קשה להעריך מבחינת ציון כי רוב מה שתשמע ותרגיש זה אוויר וגירודים באף ובשער ככה שאני עדיין מתלבט עם ביכלל לא לקנות את הP6001 ולהביא מגבר של קראנץ' 750 RMS ב2 אום , כי חשוב לי הבום ולא המנגינה ( למרות שקניתי רדיודיסק עם 6 וולט ) אתם מבינים , קבלתי חוות דעת טובות מהרבה מתקינים באזור , ועכשים גם קצת ממכם 8) ככה שאני ילך לכיון הזה.

 

לגבי החשמל , לא מאמין שאבא שלי יחליף בישבילי מצבר חח ***חחח היא לא מילה תקנית ובטח שלא מוסיפה לנראות הפורום. קרא את הכללים*** אבל קניתי קבל 2 פארד שישב על המונובלוק על מנת לתת יציבות לחשמל ( נראלי ) בנתיים המגבר שלי 4 הערוצים מפנק את המורל בלבד ( אין לי עוד סט של קומפוננטים ואני לא מחבר את האורגינלים של האוטו כמובן ) ככה שהוא לא יעבוד קשה ! .

 

אממ ולחבר שמעלי אז אין ספק שהמחירים של קיקר לא נתפסים והם גבוהים מידי בישביל הכיס שלי , יש לי תקציב , ובמחירים שלהם אין ספק שאני יחרוג , ואני גם חושב שאני לא יקבל את התמורה אם אתה מבין אותי .

 

 

תודה לכל התגובות מקווה לתת תמונות של המערכת בזמן ההרכבה והשמעה , תודה לכולם!

תהליכי שיפוצים

פורסם

מההה ???

 

באיזו שפה הוא מדבר ?

 

תעשה לנו ולך טובה, תפרט בדיוק מה יש לך ביד וכמה תקציב נשאר לך.

 

לידיעתך, בסטאפ הנוכחי קבל לא ייתן כלום !! בטח שלא ייצב את המתח על 14.8 --> אתה חי בסרט..

...CASKA for life

פורסם

במקום לזלזל תנסה להסביר למה אתה מתכוון , יש לי קיקר L5 מגבר רוקפורד 4 ערוצים קומפוננטים מורל רדיו דיסק כמו שציינתי וכל השאר אני קונה סוף שבוע הזה.

תהליכי שיפוצים

פורסם

באיזו תצורת סלילים הסאב שלך בנוי ? זה חשוב כדי לדעת את ההתנגדות הסופית ולהתאים מונובלוק.

מונולוקים כמו הרוקפורד 1001BD מיד שניה או סאנדאון 1000D חדש/משומש יהיו אופציות הרבה יותר טובות ומשתלמות בשבילך.

ערכות חיווט- לא צריך להשתגע יותר מדי ויש עוד דברים טובים חוץ מרוקפורד (לא שהם רעים, פשוט תהיה פתוח לחידושים)

שים דגש על תיבה טובה ונכונה ל SPL, תיבה שתקל על הסאב בהתמודדות עם הספק גבוה ותהיה נצילה כדי להפיק כמה שיותר מההספק הזה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הסאב שלי עובד על 4 אום לכל סליל , התיבה לא אורגינלית אבל ביצור מפעלי לא ביתי ( לשעבר תיבה של פיוניר שעברה "הסבה ")

תהליכי שיפוצים

פורסם

כבר נשמע שאתה משוכנע שמה שאתה קונה זה טוב ומה שאתה קונה זה מה שאתה צריך.

 

תקנה את הקבל - מי צריך סאב בכלל...

 

בכסף שאתה תקנה בו את הקבל הזה אתה יכול לקנות הגברה טובה יותר, אבל לזרוק כסף זו זכותו של כל אדם, כולל אותך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא משוכנע על שום דבר , אבל קשה לי להקשיב לכל אחד פה כי העצות שלכם הם תקנה סאן דאון וIDMAX נכון כי זה האליל שלכם , באמת שכבר לא ראיתי פה עצות אחרות למגברים או לסוג של מערכות שלא כוללות את השמות האלה . אי אפשר להתעיץ אם אף אחד פה בצורה שיקלוט את הראש שלי ומה שאני רוצה , כל אחד סוחב אותי למקומות עלויות ואכויות הכי טובות .

תהליכי שיפוצים

פורסם

אני חושב שהצעתי לך לקנות קיקר... או JBL...

 

ואני חושב שהצעתי לך לרדת מקבל כל עוד אתה לא באמת צריך אחד.

 

לא זוכר שאמרתי IDMAX זה גם ככה סאב שלא ממש מיועד לSPL

 

אם אתה מחפש את הבום בלבד ולא מעניין אותך כלום, L5 או L7 או סטרוקר של סרווין וגה הם באמת הדבר הראשון שעולה לראש.

 

למה שלא תקנה זוג פיוניר 306C במקום הL5 ותחבר אותם במקביל בגישור על מונובלוק של לאנזר 1200D? לא יודע אם ישאר לך משהו מהרכב...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...