Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנסר 91' אוכלת שמן


davideinat
שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

יש לי לנסר GLX מודל 91'.

האוטו נוסע מצוין, סוחב בלי בעיה, אוכל דלק בערך 1 ל-12, לא מתחמם, לא מעשן - אבל, מה לעשות, אוכל מלא שמן.

אחד הפלגים גם מתלכלך מאוד מהר, ופעם אחת גם החלפתי אותו לפני כולם.

מה זה יכול להיות?

חבר אמר לי שאולי זה בעיה ברינגים, ועולה שמן לבוכנו ונשרף שם.

זו אבחנה הגיונית?

שווה לטפל בזה בכזה מודל?

תודה,

דוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

ראשית שווה לתקן !

 

שנית לא ציינת את כמות השמן שהמנוע שורף, לאורך כ1000 ק"מ לדוגמא

אני מניח שצינור הפליטה פולט עשן לבן, דבר המעיד על מעבר שמן מטבעות שמן שחוקות, וגם מגומיות שסתומים.

אם היית מציין מלכתחילה, את כמות השמן שאתה מוסיף ל1000 ק"מ, ולא מציין את העובדה שאחד מהפלגים מרטיב, ואני מניח משמן ולא מפיח ישחור ויבש, אז במקרה כזה, הייתי ממליץ לך להסתפק בהחלפת גומיות שסתומים יבשות.

ספק נתונים של כמות השמן, וצמיגות השמן שאתה מוסיף, ואמשיך ליעץ לך מנקודה זו.

בשרשור זה קיבלת שלל עצות, מה מימשת וביצעת מאז ההשרשור ה הזה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=250630

נוני תצרוכת הדלק, שציינת לא הגיונים, ולדעתי בעייתך קשורה חלקית לקרבורטור.

מה צבע העשן הנפלט מצינור הפליטה, ומה צבע אלקטרודת הפלג שאת נוהג להחליף כל הזמן?

כן רצוי שתציין מה צמיגות השמן שהוחלף בטיפול הקודם בחודש מרץ?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אני אתחיל מההתחלה.

א. אחרי השירשור הקודם ביצעתי: ניקוי קרבורטור, החלפת מפלג, החלפת מצבר, החלפת פילטרים, שמן ופלאגים. ברוך ה' הרכב מאז נסע מצוין, סחב טוב את כל המשפחה לאן שרק רציתי (צפון, ירושלים, גוש עציון), וגם בעיית השמן בפילטר האוויר נעלמה.

ב. פעם אחת מאז התנעתי וגיליתי מנוע שעובד על 3 בוכנות (רועד, נחנק ומרעיש). הפלאג של הבוכנה שלא עבדה היה מלוכלך משמן, החלפתי אותו, והאוטו חזר לנסוע כבראשונה. מדי פעם אחרי התנעה אני שומע 'תקתוקים' מכיוון המנוע, שנעלמים אחרי פחות מדקה, וחוץ מזה אין כלום.

ג. צריכת הדלק שציינתי (1 ל-12) היא חישוב די מדויק, כאשר מדובר בנסיעה של כ-400 ק"מ, רובה הגדול (כ-350 ק"מ) בדרך בין עירונית במהירות 90 קמ"ש, כולל 3/4 שעה עמידה בפקק, על כ-32 ליטר דלק.

ד. הרכב לא מוציא עשן לבן (דבר שהפליא אותי).

ה. השמן שבו השתמשתי הוא בצמיגות 20W/50, כמו שהמליץ לי kwon בשרשור הקודם.

ו. צריכת השמן (חישוב לא מדויק) היא בערך גלון (המידה של המיכלים שמוכרים בחנויות ובתחנות הדלק) ל-500 ק"מ. זה נראה לי המון!

ז. אלקטרודת הפלאג שהחלפתי הייתה שחורה ומשומנת, אבל יש גם בזה משהו שלא מובן לי: את הפלאג החלפתי (אחרי שהפסיק לפעול) מאות בודדות של ק"מ אחרי הטיפול, ואילו מאז עברו יותר מ-1000 ק"מ והכול בסדר.

 

ואחרי כל זה - מה הטיפול המומלץ? האם החלפת גומיות היא עסק זול?

 

שוב תודה, צביקה, על היחס והמקצועיות.

 

דוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

לדעתי הבלתי מחייבת, החלפת גומיות שסתומים, תקטין את תצרוכת השמן, אם כי מוזר שאתה טוען שצינור הפליטה, לא פולט עשן לבן, בדוק זאת בירידה, או בהאצה מהירה של הסלד בסרק, ועזיבה מהירה של דוושת התאוצה.

עלות החלפת גומיות שסתומים, היא כ500 שקל.

בדוק נזילות מאזור מחזירי שמן, טיימינג.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה,מניסיון רע עם הרכב הזה בעבר השילוב של שמן בבית פילטר האוויר+הופעת שמן על אלקטרודת הפלאג ובוכנה אחת שלא עובדת כנראה (האוטו עובד על 3 במקום על 4),הבעיה כנראה היא במנוע ולא בטוח שכדאי למהר בהחלפת גומיות שסתומים במיוחד כאשר הצריכה של השמן מטורפת.

לדעתי,כדאי שפותח השרשור יגש למוסך לבדיקת קומפרסיה ואם אחכן בוכנה אחת לא תקינה המסקנה היא שנדרש תיקון מהותי כזה או אחר למנוע החל מחצי אוברול ועד החלפת מנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...