Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקובל עליי כול מה שאתם אומרים ,אישית אין לי דבר נגד במה קדמית בלבד .

טעמי האישי הוא אחר ,ולא רק אני ,רק אתמול נפתח פה שרשור:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=245932

 

אתם חייבים להבין כי סאונד הוא דבר סובייקטיבי ,ולכן כול הדרכים מקובלות

אין פה עיניין של "מבין יותר",כול אחד וטעמו.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה רוצה את הערכה שלי לגביו.

יש לו קומפוננט טוב.

ומגבר טוב. אבל לא מספיק לסט הזה!@

ובכיוונים טובים יותר יהיה אפשרי להגיע לתוצאה טובה יותר אצלו.

 

ונכון זה סוביקטיבי

אבל יש גם כאן עקרונות! בסיסיים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מבלי להכנס כרגע לסוגיית הרמקולים האחוריים, כי דעותיי בענין זה, ידועים ומפורטים כבר בפוסט הזה:

על רמקולים אחוריים וייסוד עמותת CFA

 

רק ברצוני לציין כי לעיתים, לאור הסטנדרטים שחלקנו הורגלנו בהם, אנו שוללים מכל וכל תצורות בסיסיות וסטאפים 'פשוטים' יותר, מה שאינו נכון תמיד לעשות.

 

כשמישהו מבקש המלצה למערכת מושלמת כולל התקנה ב5-6-8K, שזהו מחיר של רכיב אחד -או אף פחות מכך- ממערכות שיש לחלקנו, זו לא אינדיקציה.

 

צריך לזכור ולהפנים, שלא מדובר כאן בפורום היי-אנד בלבד, ולחלק מהמשתמשים והמבקרים אין דרישה ל4WAY אקטיבי, אין תקציב של עשרות אלפי שקלים, ואין רצון לשנות חצי רכב לשם כך.

 

לצורך הדוגמה והענין, תמיד אני אומר שרמקולים 6X9 יכולים להוות סוג של תחליף מסוים לסאב, אם כי לא ממש תחליף. ומשום כך, לדרישות מסויימות ו/או לתקציבים מסויימים ונמוכים על פי רוב, זה לא מילה גסה.

 

זו דעתי, ובתיאבון! :-)

 

גורל, 20:00 סגור?

פורסם

אוקי אני שמתי לב שגלשתם מעט ... אבל שוב אשמח לדעת איזה סטים או סאבים אני אמורה לשמוע..ושוב אם אגדיל את התקציב בעוד כ1500 שקל (סה"כ 6500)זה אמור להספיק ואני לא מיתכוונת להשים יותר כסף על זה .

למי ששאל אחי לא יכול להגיע כי זה לא בראש שלו וגם אם כן אני לא סומכת על הטעם שלו ואם הוא יחליט לקנות משהו זה רק בישבילו אז שוב אני מבקשת מפרטטט...

נ.ב

אני בחורה בת 70+ שמכינה ראש של נרגילה ברכב תוך כדי שמיעת שירים:lol::-):-P

פורסם

בקשר לסוגים של סאבים וקומפוננטים זה בעיה להמליץ, צריך לשמוע ולהחליט אם את אוהבת את אופי הסאונד.

 

את מוזמנת לשמוע אצלי ברכב

ובטח עוד הרבה יזמינו אותך בכיף :)

פורסם
נ.ב

אני בחורה בת 70+ שמכינה ראש של נרגילה ברכב תוך כדי שמיעת שירים:lol::-):-P בנסיעה על 150 ק"מש

 

וברצינות

להעלות ל6500. יכול להביא לך רכיבים טובים יותר ומגוון גדול יותר

 

אבל אני לא הייתי קופץ כל כך מהר לשם.

אני הייתי מתחיל לסנן. ורואה עם צריך מוסיף נקודתית. (לדוגמא לרדיו דיסק יותר טוב.)

או מגבר יותר חזק. וכו.

ולא מתחיל לקפוץ כי אין גבול.

 

 

את צריכה לעשות לך רף מסויים.

כי מעבר לזה הגבול הוא השמיים.

אני לדוגמא. הייתי מוסיף דווקה 500 שקל לאיטום של הדלתות הקדמיות ולא לסאב חזק יותר

 

ולגבי להתחיל להמליץ.

את צריכה לתת לנו כיוון.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

והתקנה אצל מתקין משומש

ועדיין נראה לי שצריך למתוח מעט את התקציב

 

:lol: :lol: :lol: (הייתי חייב)

 

שאחיך יארגן לך סכום נכבד של 1K, ואת תארגני לו בתמורה "מערכת חבל לך על הזמן יעופו לך האוזניים". עם הבטחות בסגנון הזה, אני בטוח שהוא ישתכנע וישקיע קצת :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לא אני מוכנה להשקיע 6 וחצי אלף וזהו לא יותתר...אני רוצה ר"ד איכותי שיפניק צלילים איכותים קומפונט די חזק (שייהיי גם קצת פוזהה).מגבר טוב שיגביר את הרמקולים אולי אקטיבית או שאם לא נוסיף עוד קומפונט בהמשך כמובן אם הייה חסר לי חוזק.סאב שיודע לדייק ולעשות רעש ביגלל הששחורה ומונו שיוכל להגביר את הסאב אני יוותר על איטום בשלב הזה....

 

עריכה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=241625 ראיתי פה את הסאב של אסיסאן הוא נריאה נחמד ובמחיר שפוייי השאלה האם הוא לא צורך הגברה רצינית עוד משהו (הסאב מגיע עם תיבה?)

 

נ.ב ב150 קמ"ש זה רק יציאה מהחניה אני מתחילה ליתעסק עם הנרגילה והמווזיקה ב210 ככה

בקשר לסוגים של סאבים וקומפוננטים זה בעיה להמליץ, צריך לשמוע ולהחליט אם את אוהבת את אופי הסאונד. אם תוכל להגיד לי לללכת ולשמוע מ'ס קומפונט וסאבים ואז אוכל לבחור מה אני אוהבת

 

את מוזמנת לשמוע אצלי ברכב

ובטח עוד הרבה יזמינו אותך בכיף :)ליפעמים יש תענוגות שצריך לוותר עליהם

פורסם

promo-492wa7tis.jpg

 

ובנימה אופטימית זו (ולצערם ואכזבתם של חברי הפורום), השרשור יינעל.

 

מי שלא הבין מדוע, שיקרא שוב את המלל היוצא מפיו מפיק המרגליות של עברי לידר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...