Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא יכולה להגיעה למפגש מסיבות אישיות אבל היתי רוצה לדעת איזה רכיבים אני אמורה לשמועה ואיפה אני יכולה לשמועה באזור דרום . סאונדמן הרכב הוא מאזדה 3

 

אולי אחיך יוכל להגיע ?

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

שלום לפותחת השרשור וברוך הבא.

יסלחו לי המומחים אך לדעתי ניתן בסכום זה להתקין מערכת טובה ומספקת, גם אם אין היא תחשב מקצועית.

להלן הצעתי:

HU חדש ברמה טובה 1000 ש"ח

קומפוננטים קדמיים ברמת מורל טמפו וכו'- 800 ש"ח

מגבר 4 יציאות בינוני דוגמאת קראנצ' וכו- 800ש"ח

סאב 12''+ קופסא דוגמאת קיקר C12 וכו'-800 ש"ח

כל המחירים מתייחסים למוצרים חדשים ולא יד שניה ובאים המוצרים יקנו באותה החנות בה תבוצע גם ההתקנה, ניתן לדעתי לסגור את כל העסקה כולל מחיר ההתקנה והחיווט ב4000 ש"ח +-

באם לא מעוניינים להסתפק רק ברמקולים קדמיים, ניתן להוסיף גם זוג מאחור בתוסםת של 500 ש"ח +-.

לא יודע מה רמת הציפיות של פותחת השרשור אך אותי זה מספק וישנה אמינות טובה כי המוצרים חדשים לחלוטין.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
AUDIO KING

אם כל הכבוד - אתה הוא זה שעושה לה את ההתקנה ?

כי אם לא אני לא מבין למה אתה קובע מחיר בנחרצות כזו ? :-)

 

לא מבין אז אני אסביר.

יש לי חברים מתקינים ,בשנים האחרונות יצא לי לשמוע מאות מערכות שונות וגם לברר מחירים של חלקים

והתקנות,מחיר של התקנה סטנדרטית נע בין 500-700 שח ,תלוי באוטו.{במאזדה 323 יש התקנה סטנדרטית}.

אתה יכול לברר איפו שאתה רוצה ,לפני שהיא כתבה שיש לה 323 חשבתי שיש לה מאזדה 3

ורשמתי תקציב התקנה של 1200 שח שזה כולל עבודה +מסגרת רדיו+עבודה מסובכת יותר במאזדה 3

תקציב של בניות פיברגלס קיקפאנלים קורות ושידרוגים אחרים יכול לעלות אלפי שקלים

בהתאם לרצון הלקוח ,סוג מבנה ,סוג חומר ,מורכבות העבודה.

וזה בלי להזכיר RCA או חיווט מחברות מובילות שמתחיל מ-30 שח למטר.

פורסם

אודיו קינג,

 

יצא לך לשמוע מאות מערכות, או אלפי מערכות? את חוסר הידע שלך בנושא אודיו לרכב כבר הוכחת פה לא פעם וגם לא פעמיים, לכן אני בחור לפקפק במאות המערכות ששמעת וחבריך השונים התקינו.

אני בספק שרף ההתקנה שלי ושלך זהים, לכן מהי התקנה סטנדרטית? מעבירים חוטים בדלתות? יש סופיות? יש פלטה מסודרת למגבר? יש טבעות עץ כמו שצריך לרמקולים? בתי פיוז כמו שצריך? מצטער להגיד לך אודיו קינג אבל ב-500 שקל מה שסביר שהיא תקבל זה כבל 4G של חברת SOUND QUEST שבפנים הוא בכלל 8, פיוז על הכבל בערך לא מתאים, קרוסים זרוקים בדלת, כבלים בלי סופיות ועוד שאר מיני ירקות, מצד שני מה הפלא? למה שמתקין יעבוד יום שלם בשביל 500 שקל ויוציא עוד 200 שקל על חיווט? צריך לתקתק יומית.

אתה שב וממליץ פה פעם אחר פעם על התקנת רמקולים מאחורה למרות שהנושא נטחן פה דק דק, אולי תסביר לי את התאוריה שלך, למה צריך רמקולים מאחורה? אני בטוח שכולנו נשמח לשמוע.

 

דני.

פורסם

שלום לך רותם, אני ממליץ לך ללכת לבומבאס אם את מב"ש

הוא לא הכי זול אבל ההתקנות שלו ברמה!

והוא בטוח ימצא לך איזה סט שיתאים לך

ואני מאמין שאם את קונה ממנו את כל המערכת אז בטוח שתהיה איזה הנחה.

פורסם
אודיו קינג,

 

יצא לך לשמוע מאות מערכות, או אלפי מערכות? את חוסר הידע שלך בנושא אודיו לרכב כבר הוכחת פה לא פעם וגם לא פעמיים, לכן אני בחור לפקפק במאות המערכות ששמעת וחבריך השונים התקינו.

אני בספק שרף ההתקנה שלי ושלך זהים, לכן מהי התקנה סטנדרטית? מעבירים חוטים בדלתות? יש סופיות? יש פלטה מסודרת למגבר? יש טבעות עץ כמו שצריך לרמקולים? בתי פיוז כמו שצריך? מצטער להגיד לך אודיו קינג אבל ב-500 שקל מה שסביר שהיא תקבל זה כבל 4G של חברת SOUND QUEST שבפנים הוא בכלל 8, פיוז על הכבל בערך לא מתאים, קרוסים זרוקים בדלת, כבלים בלי סופיות ועוד שאר מיני ירקות, מצד שני מה הפלא? למה שמתקין יעבוד יום שלם בשביל 500 שקל ויוציא עוד 200 שקל על חיווט? צריך לתקתק יומית.

אתה שב וממליץ פה פעם אחר פעם על התקנת רמקולים מאחורה למרות שהנושא נטחן פה דק דק, אולי תסביר לי את התאוריה שלך, למה צריך רמקולים מאחורה? אני בטוח שכולנו נשמח לשמוע.

 

דני.

 

מי שלא עושה לא טועה.

מתוך 500 הודעות שיש לי באתר ,לא תוכל למצוא יותר מ-25 הודעות שבהם כתבתי דברים לא נכונים.

כך שאם ב-95% מההודעות שלי אני כותב דברים נכונים ,אני חושב שזה די מקובל {וכול אחד יכול לבוא ולתקן אותי}.

אתה אומר שאתה חולק עליי ,אז אני אומר ,לך ותברר כמה עולה התקנה במאזדה 323 ואז ניראה מי צודק

אתה יכול לפקפק במה שאתה רוצה.

אני אישית חושב שסט 3 חלקים מקדימה חיוני למערכת במה קידמית ,וזו דעתי אם מישהוא אחר חושב אחרת זכותו

אם אין מערכת במה קידמית של 3 חלקים אז לדעתי עדיף 2 סטים של 2 חלקים קדמי ואחורי.

פורסם

בואנה בלי להעליב

זה הדבר הכי *** ששמעתי עד היום, ושמעתי הרבה

"אני אישית חושב שסט 3 חלקים מקדימה חיוני למערכת במה קידמית"

"אם אין מערכת במה קידמית של 3 חלקים אז לדעתי עדיף 2 סטים של 2 חלקים קדמי ואחורי."

 

יענו מה אתה אומר, בגלל שיש לי מחסור במעט מיד מקדימה (ובכיוון נכון עם סט טוב זה מעט!)

אני אשים סט מאחורה ואחרבן את כל הבמה.

אני אראה לבמה הזאת מה זה להחסיר לי מיד

אין לא תהיה במה !!!! - תביא את הכדור אין משחק.

 

אודיו קינג :

עדיף שתשתוק ויחשבו שאתה לא מבין, מאשר שתדבר ותוכיח את זה !!

פורסם

עתיד יש הבדל גדול מאוד בין סט 2 חלקים לבין סט 3 חלקים שלא מסתכם רק ב-"מעט מיד מקדימה".

בכול אופן מדובר ב-2 תפיסות שונות ,במה קידמית מול סאונד היקפי שממלא את חלל הרכב

כול אחד אוהב משהוא אחר.

ל-90% מהאנשים יש באוטו רמקולים קדמיים ואחוריים והם מאוד מרוצים אז מה אתה אומר שזה לא מקובל.?

הרבה מאוד אנשים אוהבים\מעדיפים גם סט רמקולים מאחורה ,אז זה לא טוב.?

הרבה אנשים מרגישים שחסר להם סאונד באוטו רק עם סט קדמי.

זכותך לחשוב אחרת ,רק שתזכור שאתה בדעת מיעוט.

בנוסף להשתיק דעות של אחרים זה לא דבר מקובל בפורום שאמור להביא דעות שונות.

פורסם

אודיו קינג,

 

פשוט פניני חוכמה, ללא ספק כולנו השכלנו מהידע הנרחב שיש לך, אם אין לך 3 חלקים מקדימה עליך להתקין עוד 2 חלקים מאחורה, מאוד הגיוני, הרי זה בדיוק מה שיאזן את הבמה ימלא את החסר וימרכז את הצליל, פשוט גאונות, איך לא חשבנו על זה קודם? 4 אלמנטים שמנגנים כולם את אותו טווח התדרים ומפיקים את אותו הצליל אחד לאחד ימלאו את מה שחסר מקדימה בטווח המיד.

אם אין לי סט 3 חלקים עלי לגשת למתקין לחתוך את המגש האחורי, לרכוש עוד סט 2 חלקים, למצוא עוד 2 ערוצים במגבר או לרכוש אחד ובנוסף לשלם על התקנה? לא עדיף לחסוך את הכסף ולהשתדרג ל-3 חלקים בעתיד? מזל שאנשים פה לא מקשיבים לך.

 

תודה אודיו קינג, אני בטוח שכולנו השכלנו. :lol:

פורסם

אם יש דבר יותר טוב מאישה שמכינה ראש לנרגילה

זה אישה עם מערכת באוטו!!!

 

הלוואי ואחותי הייתה כמוך והייתה שמה איתי כסף על המערכת!

פורסם

אני דווקא הייתי מעדיף שאחותי לא תתחלק איתי בכסף למערכת וגם לא באוטו.

וגם שלא תכין לי ראש לנרגילה.

בעצם אחותי בת 13, אשתי נוהגת לי ברכב ואני כבר מזמן לא מעשן נרגילה.

מבולבלים-גם אנחנו.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אודיו קינג.

אנשים קונים 6/9. כי עד לפני כ 10. התחום היה מעוד חלש. ולא מפותח

וההמלצה היתה 6/9. וטייפ + מחליף דיסקים. ורמקולים קדמיים הוא בעיקר (99%) קאוקסאלים

וב 8-12 שנים האחרונות אנחנו התחלנו להתפתח בתחום. והתחום בעולם התפתח מעוד.

 

ומה לעשות 6/9 ב 300 יעשו יותר רעש מ קומפוננט ב 300 שקל.

אז כך קרה שכל הערסים רגילים לסאונד מאחורה. כי התקציב שלהם הוא 1000 שקל למערכת. + 5000 שקל למדבקות + אגזוז לחץ+ ג'אנטים.

וכך קרה שאנשים רגילים לסאונד מאחורה. כי הרמקולים העיקריים היו 6/9. וזה כי הם התפתחו הכי הרבה.

 

אז למה אתה אומר שחייבים רמקולים אחוריים?

**למרות שכאשר אתה רואה TV. הסאונד מגיע מ.... קדימה.

** וכאשר אתה הולך למופע / מוזיקה / הצגה וכו.. הסאונד מגיע מ.... קדימה.

** וכאשר אתה שומע מוזיקה בבית רגיל (אולי אצלך לא) הרמקולים מ... קדימה.

 

אני בכוונה לא מתיחס ל5.1 / 6.1 / 7.1 וכו.

כי הרמקולים העיקריים הם הקדמיים. וכל השאר מיועדים לאפקטים כיוונים. וכו.

 

אז תשמע סיפור יפה.

הגיע אלי בחור צעיר (35) משתמש פורום להתקנה.

רוצה 6/9 מאחורה + קופמוננט טוב מקדימה + סאב.

אחרי שיחה קצה ומספר הסברים. הוסכם.

מתקינים קומפוננט טוב מקדימה.

מתקינים מגבר טוב מאחורה

וסאב.

עושים כיוון ראשוני. והוא חוזר בעוד שבועיים לכיוונים סופים אחרי שהרמקולים יפתחו.

ואחרי הכיוונים הסופים. ומחליטים עם מתקינים רמקולים מאחורה או לא!.

 

הוא חוזר אחרי שבועיים.

מתחילים לכוון. ולשחק. ולפתוח גיינים. ואחרי שעה וחצי של כיוונים.

הוא מחליט. לא צריך ואיזה שטות זאת היתה לחשוב שצריך רמקולים מאחורה!.

 

וואלה. עכשיו אחרי הההסבר שלך. אני מבין הוא טעה. הוא צריך עוד סט 2 חלקים מאחורה (שזה עוד לפחות 3000 שקל)

למרות שומעים אצלו פצצה. .. ווי איזה הקלה. אתה גאון. .. (לא !!!)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

קח ניסוי יותר מעניין :

חבר עם גולף, נוסע במשך 5 שנים עם קומפ' קדימה סאב ו6 על 9, כולם מוגברים ע"י ערוצים נפרדים

הוא נכנס הביתה אני מכוון את הקומפ' מחדש רץ לתא מטען מנתק את אחד הסופיות מכל רמקול,

 

נוסעים - אחרי שבוע שאלתי אותו אם משהו השתנה,

הוא אומר "כן, כיוונת לי אחלה, שומעים הרבה יותר מדוייק ואפשר להבחין בכלים השונים וגם פתאום יש באס כמו פעם רק לא שמים לב הוא מגיע מהתא מטען

 

פתחתי לו מכסה תא מטען שיראה לבד

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...