Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני גם אצרף המלצה על הטוויטרים של הSPACE של הרץ', לא רעים בכלל.

 

כמוכן, גם את הטוויטרים של הקלארוס יכולים להיות תחליף לא רע לTN52 של פוקאל.

הL1PRO הוא פשוט גדול מידי ביחס לגודל של הTN52.

under construction..

פורסם

אני אישית לא התלהבתי בכלל מה L1 PRO - הוא יפה, מתוכנן טוב, אבל הוא צורח ולא משתלב - זאת בהשוואה ל DYNAUDIO - שוב, זוהי דעתי.

 

מה עם המורל MT23 - הוא טוויטר מאוד טוב ומבוקש בעולם...

...CASKA for life

פורסם

ברכב שלי עם המידים של DYNAUDIO - אחד הטוויטרים שלי נפח את נשמתו וניסיתי את ה LEGATIA - אין ספק שמדובר במוצר בקלאסה אחרת אבל מבחינת סאונד נטו - אני לא אהבתי.

 

אני אוהב צליל יותר מתוק ומלטף מטוויטר - התרגלתי ל DYNAUDIO :-) - אני מכור

 

עכשיו אני רוצה סט ESOTEC 242

 

אבל מה אני יודע ?

...CASKA for life

פורסם

אתה לא רוצה שבאמת נענה על זה:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

נימי, אולי עם הדיינאודיו הוא לא השתלב לך, לא יודע.. ומתוק ומלטף יתן גם הMT23 או הרנסאנס, שדיינאודיו ומורל, לפחות בוופרים מבוססים על טכנולוגיה דומה וגם בצליל הם דומים. לא שמעתי, אבל אני מתבסס על שמיעת אחרים וקריאה בפורומים.

 

ולמה יש לי הרגשה שאתה מחפש ביצים מרובעות? חסר דברים זמינים ואיכותיים?

 

עריכה: אלי, מברוק על הסימלון.. :-)

פורסם

אתה צודק לגמרי -כולם דומים - אני אוהב את גוון הסאונד הזה - מה לעשות ?

 

הבעיה עם הגוון הזה זה שהוא בד"כ משולב בעיוות כלשהו בצליל - ה DYNAUDIO נותן את הגוון שאני אוהב עם יחסית פחות עיוות מאחרים.

 

אתה שאלת ? אני עניתי, אמרתי את האמת שלי - או שהיית מעדיף שאני אלך עם העדר... -חצי מהאנשים פה לא שמעו רכיבים ומעיזים לתת עליהם ביקורת - אני לא כזה.

 

לגבי התלאות עם הסאב - מחר אני הולך לשמוע 12W6 - שמעתי דברים טובים, אני חושב שהוא תפור עליי... (לא חזק מדי משתלב יפה...)

 

נראה מה יהיה..

...CASKA for life

פורסם
אני אישית לא התלהבתי בכלל מה L1 PRO - הוא יפה, מתוכנן טוב, אבל הוא צורח ולא משתלב - זאת בהשוואה ל DYNAUDIO - שוב, זוהי דעתי.

 

אם הגעת למצב שהטוויטר הנ"ל נשמע לך צורח ולא משתלב אז יש לך בעיה חמורה בהתקנה\כיוונים שכן הרכיב הנ"ל רחוק מלהיות מה שאתה מתאר. זה לא עניין של טעם או דעה אישית , הוא פשוט לא טוויטר צורח או בעייתי .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

ofer_dotan חשבתי שתהייה מעוניין כי המסך טוב יותר, נוח יותר "להבין" את הגרפים..

ידידותי יותר למשתמש ובכלל נראה טוב יותר, והאמת היא שלא תזיק גם איזה אנימציה נחמדה (-:

 

לפי הביקורות פה אני חושב שאני אתמקד בלגטיה

מה ההבדלים בין ה"רגיל" ל"פרו"

בן אם זה מבחינת הנאה מסאונד, ממימדים, עומק ואיכות?

מה הסכומים שאנחנו מדברים פה על הגדמים הנ"ל?

ואיפה אני משיג אותם? EBAY?

 

אם ההבדל בסאונד בין הפשוט יותר לפרו גדול אז אני אשקול לעשות בנייה חדשה לטוויטרים...

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם
אבל מבחינת סאונד נטו - אני לא אהבתי.

הבנתי שהחווט אצלך היה קצר, ולכן הוא מוקם במיקום שרחוק מאד מאידיאלי, זרוק ככה על הדש. ללא כוונים וחיתוכים ראויים, רק ככה ש"תוכל לשמוע".. עם כל הכבוד, לחוות דיעה ממצב כזה, זה לעשות עוול לטוויטר הזה. בטוחני כי לו שמעת אותו ממוקם נכון ומכוון נכון, היית משנה את דעתך. ולא מדובר כאן כלל וכלל "ללכת עם העדר". צריך להיות אמיתי - ולא לשלול דבר, אך ורק כי הוא מומלץ או "פופולרי" - פופולרי בתגובות עליו. אני מבין את רצונך בדברים "מיוחדג'ים", גם אני בא משם - לפחות בתיאוריה, אבל קודם נתינת חוו"ד עליו. בדוק אותו כפי שצריך.

 

בכל מקרה, אני מתכוין לבדוק אותו בקרוב על הסטאפ שלי, במקום הMT22, אולי עוד קודם להתקנת הL4. אעלה חוו"ד על כך.

 

אגב, באיזו הגברה השתמשת בבדיקה ההיא? מסקרן אותי.

 

לקודמי, ה

SPEC של הרגיל.

ושל הPRO

 

שים לב למיפרטים ולגרף.

 

לפרטים פנה ליבואן בארץ. יש להם עכשיו גם מבצעים והנחות לרגל השנה החדשה.

פורסם

צביקה מיום ליום ניהיה כיף ליקרוא את התגובות שלך ישר ולעיניין משלב קצת הומור +לינקים ופרומואים על ה-L4 {עכשיו אני מחזיר לך} טוב מעיניין לעיניין אחרי ההתקנה של ה-L4 שלך {אגב מתי זה יקרה}לא ניראה לי שתיצטרך להחליף את ה-MT שלך גם ככה יהיה לך טוויטר גדול:-) כמו שעופר קורא לו. בשמיעה באוטו של עופר אחרי שאליקו כיבה את ה-L1 אנשים לא האמינו שזה רק מהמיד בלי הטוויטר

בקיצור תהנה

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

תודה, משתדל.. :-)

 

הL4 כבר מונח אחר כבוד, אצלי בבית.. ועופר לא קורא לו טוויטר מגודל, נראה לי זה היה איתמר. אני גם בטוח שזה היה בהומור, משום שכשאתה מסתכל על הנתונים של הדרייבר הזה, ושאתה רואה גרף ליניארי עד 200HZ ואפילו עד 100HZ הנפילה לא מאד גדולה, אתה יכול לקרוא לו מידבאס, באותה מידה שאתה קורא לו טוויטר.. אולי פולריינג' יתאים יותר.. :-)

 

ולפני שמישהו מתנפל ואומר שהגרף לא מספר לי איך זה מנגן ב200HZ, אתם מוזמנים לעשות חיפוש קצת ברשת ולגלות שהוא מנגן טוב בטווח הזה..

 

לגבי הרצון שלי לשים את הL1 PRO ולבדוק אותו על הסטאפ שלי במקום הMT22, זה רצון שנועד לבחון ולבדוק אותו בלי עזרה מהL4, כדי לקבל חוו"ד ספציפית ואובייקטיבית לגביו.

 

מתי תהיה ההתקנה? חכה, קודם שיגיע הפרוססור, צריך גם מגבר 2 ערוצים טוב, וצריך זמן להפקיד את האוטו לבניות.. לשחד את כל הלקוחות של יוסי שלא יפריעו לו איזה יומיים-שלושה..

2ללא שם.JPG

פורסם

הSPEC של הרגיל..

מה הקטע איתו?? או איתי...

הטווח שלו זה מתדר 20,000 - 3000 הרץ..

זה יותר לי בעיה כי אני רוצה שהיא יתחיל נמוך יותר. 2000 בחיתוך חד של 24 מתאים לי

ודווקא הלגטיה פרו הזה "יורד נמוך"

היענות התדרים שלו הרבה יותר טובה

 

 

מישהו יודע אם אפשרי לחבר טוויטר ביתי של 8 אוהם באוטו?

יפעם? יישרף בגלל ההתנגדויות השונות?

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

לא יקרה לו כלום. הוא פשוט יקבל פחות הספק מהמגבר בגלל שהוא בהתנגדות גבוהה יותר.

מה הספק המגבר שלך?

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST


×
×
  • תוכן חדש...