Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

אני וחבר בעניין של הגדשת טויוטה קורולה (1995) ידנית בעלת מנוע סטנדרטי לחלוטין 1.6 4AFE.

חשבנו ללכת על הקיט המוכן שבקישור,

ואנו מודעים לשיפורים של המערכות השונות ברכב כגון בולמים, בלמים, צמיגים.

אין לנו כוונות להגיע להספקים גבוהים מאוד, ואנחנו מעוניינים לגדוש על מנוע סגור.

 

מה צריך להוסיף לקיט, האם צריך בנוסף לדאוג לצ'יפ מותאם אישית? הגדלת מזרקים? אינטרקולר וכו'?

מה ההספק הצפוי? מעל איזה הספקים כדאי לשקול קלאץ' מחוזק והאם קיים כזה בכלל לרכב הנ"ל?

אצל מי אפשר לעשות את ההתקנה באיזור המרכז? (רוצים להתחיל לברר עלויות).

כל תגובה תתקבל בברכה.

 

 

 

קישור לקיט מוכן

פורסם

#### ציטוט מיותר של ההודעה מעליך נמחק ###

 

קודם כל האם האטם ראש מנוע בדגם מנוע הזה הוא מפח או אסבסט?

כמה עשה המנוע ?

קלא"ץ מחוזק זה טוב בכל מקרה , ואני מאמין שבהחלט קיים כזה לרכב הנ"ל.

בקשר להספק אני התן לענות למומחים גדולים ממני.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

דווקא ממכם ציפיתי לתגובות בנושא לא יבש כמו זה,

אבל כנראה שמהות הפורום עברה להתעסקות בפרויקטים הזויים שלעולם לא יקרו.

 

אני עדיין מחפש איפה טעיתי בפרסום ההודעה כאן שלא קיבלתי שום התיחסות אבל - התאכזבתי.

פורסם

לבדוק האם המנוע יעמוד בדרישות החדשות אור לק"מ הגבוה שעבר.

 

עלויות הן בוודאי בין 10000 ש"ח ל 30000 ש"ח תלוי באיכות הבנייה והרכיבים.

 

לגבי הקלאץ - יש מי שיכול לשפץ את הקלאץ שלך ובדרך גם להכין אותו לטפל בעומס רב יותר שהמוע יפיק לאחר ההגדשה.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
תביא מנוע 4AGE

עולה גרושים, 1600 סמ"ק (לא בעיה לאשר) עם 20 שסתומים ו160-170 כוח אטמוספרי

פוטנציאל שיפורים ענק

וגם יש לחלק גירים 6 הילוכים

 

מנוע של טויוטה מן הסתם,איזה דגם?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
כן אתה צריך אינטרקולר

 

 

לא, אתה לא צריך אם זו גדישה נמוכה.

מצד שני, בישראל די חם.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

עזבו אינטרקולר , זה תמיד אפשר להוסיף אחרי זה.

זה שטויות.

כל מערכת ניהול המנוע זה כל הקושי בפרוייקט טורבו , תאמינו לי.

וזה גם עושה את ההבדל , גם בכוח וגם ביכולת לחיות עם המכונית ביום יום.

פורסם

קיט לא מרשים במיוחד... סעפת LOG, טורבו, צנורות שמן, ווסת, וצנרת גדישה.

 

למי שלא יודע. BLACK BOX זה כלי ש"משקר" למאפ ולא מראה לו גדישה. לא ממש ניהול מנוע, אבל זה עובד והרבה אנשים נוסעים עם זה.

 

לדעתי... אם המחיר עובר את ה 1000 דולר עדיף כבר לבנות קיט לבד,

קו---------------------------------------

פורסם
עזבו אינטרקולר , זה תמיד אפשר להוסיף אחרי זה.

זה שטויות.

כל מערכת ניהול המנוע זה כל הקושי בפרוייקט טורבו , תאמינו לי.

וזה גם עושה את ההבדל , גם בכוח וגם ביכולת לחיות עם המכונית ביום יום.

 

במערכת הניהול, למה אתה מתכוון בדיוק ואיך משיגים את התוצאה הטובה ביותר?

×
×
  • תוכן חדש...