Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגענו להחלטה בשני מכוניות:

מיצובישי לנסר/לנסר החדשה שנת 2000, ויש לי כמה שאלות לגביו:

1. למה המחיר שלו כזה נמוך? 35000 ש"ח, ומה ההבדל בין לנסר-לבין לנסר החדשה?

2. איך הוא מבחינת נוחות? מתאים למשפחה בת 4 נפשות? חסכונות בדלק ובטיפול?

 

ורכב נוסף, מאזדה 323 שנת 2000.

איך הוא מבחינת נוחות? מתאים למשפחה בת 4 נפשות? חסכונות בדלק ובטיפול?

עוד שאלה: מה ההבדלים בין GLX GLXI וכו', יש הבדל גדול או לא?

ובשני הרכבים, מה עדיף אוטומט או רגיל?

 

תודה רבה, אמיל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

המיצובישי חרא של אוטו ובגלל זה גם המחיר שלו ככה נחות משמעותית מהמזדה גם בעניין הבטיחות ,רכב תאילנדי ולא יפני שהוצג לעולם עוד בשנת 95 וככזה הוא גם מרגיש. עדיף מזאדה(לא משהו נגד מיצובישי לי יש בבית סופר לנסר 97)

פורסם
המיצובישי חרא של אוטו ובגלל זה גם המחיר שלו ככה נחות משמעותית מהמזדה גם בעניין הבטיחות ,רכב תאילנדי ולא יפני שהוצג לעולם עוד בשנת 95 וככזה הוא גם מרגיש. עדיף מזאדה(לא משהו נגד מיצובישי לי יש בבית סופר לנסר 97)

חרא של אוטו מבחינת מה? אולי הוא חרא מבחינה מסויימת ולי זה בסדר, מבין?

אם אתה אומר משהו רע על הרכב, תפרט בבקשה כי אולי בשבילך זה רע ולא מתאים ולי מתאים, מבין?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אפשר לשאול למה דווקא שני אלה?

מה בעצם חשוב לך ברכב, אולי יש אלטרנטיבות יותר מעניינות משתי החיות האפורות האלה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
חרא של אוטו מבחינת מה? אולי הוא חרא מבחינה מסויימת ולי זה בסדר, מבין?

אם אתה אומר משהו רע על הרכב, תפרט בבקשה כי אולי בשבילך זה רע ולא מתאים ולי מתאים, מבין?

 

מיצוב יצרנים שונה בין שווקים ומדינות ובהיסטוריה שלנו היו (ועדיין יש-תודות למדיניות יבואנים תמוהה שהורסת ביצי זהב) אבסורדים.היכן היתה מזדה כשהיפנים לימדו את האמריקאים לכבד את מהנדסי מיצובישי שכן הצליחו להגיע לפרל הרבור עם המיצובישי זירו , מיצובישי בטי ועוד כלים מוצלחים.? אפילו ההברקה הכמעט מקורית היחידה שלהם - הנסיון להחיות את הואנקל הפכה לפארסה. מזדה מתאימה לחזון הנרי פורד עם המודל T -תחבורה להמונים .(אבל - "כשעוברת אלפא רומיאו אני מסיר את הכובע")

פורסם
אפשר לשאול למה דווקא שני אלה?

מה בעצם חשוב לך ברכב, אולי יש אלטרנטיבות יותר מעניינות משתי החיות האפורות האלה?

חשבנו שאלה רכבים מתאימים.

תציע משהו אחר, שמתאים למשפחה בת 4 נפשות, חיסכונית בדלק+טיפולים וזהו.

תקציב עד 40K

Kia Sportage, 2014 

 

×
×
  • תוכן חדש...