Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע אם זה משנה לך, לי זה מאוד משנה, אחת הנעה אחורית ואחת הנעה קדמית.

כשחיפשתי, לחלוטין הלכתי לכיוון המזדה מכיוון שיש לה הנעה אחורית, אם זה משנה לך אישית כמובן.

 

 

לא יודע, אם זה משנה לך, אבל גם לפרוויה הנעה אחורית.

 

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=36201&Toyota

 

 

פורסם

שתיהן שותות הרבה דלק. הפריוויה מרווחת ביותר, גם בתא המטען, למעשה המיניוואן המרווח ביותר שנמכר אצלנו חוץ מהססאנגיונג רודיוס הביזארי.

לגבי מי שהזכיר צריכת דלק בספייסוואגון - אצלי עם רגל עדינה הוא נסע 13-14 ק"מ לליטר מחוץ לעיר (עשיתי איתו פעם גם 15) והוא בהחלט בליגה אחרת מבחינת תצרוכת דלק. אם היושבים מאחור הם ילדים (גם גדולים) הצפיפות מאחור לא תפריע לך וקופסה סגורה איכותית על הגג הניתנת לפירוק, שמחירה כ3000 ש"ח תפתור לך את בעיית תא המטען בנסיעה לחופשות.

הספייסוואגון מומלץ ביותר אם הגיר תקין!

×
×
  • תוכן חדש...