Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במיוחד לגברים שאוספים-

אנחנו פשוט אוהבים דברים שצריך לתקן אותם.

 

הבנות זה באמת תעלומה 8) (או שהן באמת אוהבות דברים שיש לטפל בהם..)

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם כבר

 

t4.gif

 

 

גדול !!!

 

ולעיניין השירשור ,

רכבים עתיקים , אז אצלי יש מקום לכל דבר שהוא עתיק , נותן הרגשה טובה

חיוך , מעלה זיכרונות ורגשות של פעם , תקופה שהיתה ולא תשוב ....

 

המכוניות , הם עיניין בפני עצמו ,

אני טוען שכולנו ילדים באיזה שהוא מקום , ילדים גדולים , צעצועים גדולים :-)

 

העיצוב של פעם , לא כזה שהתחשב באוירודינמיות אלא כזה שנתן תחושה ש ליצירה .

ראי כיום מאזדה , טויוטה , סוברו , יונדאי ... בכללי כולן דומות ואותם קווים מאפיינים אותם .

אותו פגוש מחובר לגוף האוטו כחלק ממנו , ראי את הפגוש והגריל של מכוניות שנות הארבעים

כל יצרן והעיצוב שלו , וכל רכב משדר משהו אחר . מיוחד מרגש , יצירת אומנות ממש . אין חיסכון

בציפויי ניקל , עיצוב פנים עץ אמיתי לא דמוי עץ פלסויק כזה ....

 

כל אלו יוצרים יחודיות ונוסטליה אמיתית .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

אנסה להסביר באורינטציה נשית

תארי לך שאת מגיעה לארוע משפחתי ,ערב התרמה ,נשף, ואת רואה בדיוק אבל בדיוק את אותה השמלה אצל משהי אחרת,אין הסבר להרגשה שעוברת לך בגוף ,תחושת היחודיות הלכה נעלמה לה, ממלכת הנשף הפכת לחלק מהתפאורה, נטמעת בקהל

והכל בתודעה שלך בלבד

כנל לגבי רכבי האספנות כאשר נוסעים בהם לעיתים רחוקות ,אתה מרגיש מלך העולם ולו לכמה שעות

יגאל

פורסם

מה אנלוגיית המוסכים הזאת?

סליחה עם כל הכבוד, אבל זו אולי אורינטציה של ידוענית הולוודית כסילה.

מלכות נשף מפסיקות להיות כאלו ביסודי, אוקי בחטיבות הביניים.

אין לך אורינטציה נשית ועל כן אל תביא דוגמאות בשמה.

לא מצאת דוגמה טובה יותר להביע את דעתנותך?

אירית

פורסם
במיוחד לגברים שאוספים-

אנחנו פשוט אוהבים דברים שצריך לתקן אותם.

 

דווקא את רוב מכוניות האספנות קל מאוד לתקן, ומי שמחזיק את שלו כמו שצריך, כמעט לא צריך לתקן (ואלי זה גם הסוד לסיבה שיש אספנים שמוכרים עם תום השיפוץ במחיר הפסד כי כבר אין מה לתקן...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפני שהיא היתה אספנות, היא היתה חתיכה הדורשת תיקון

 

דווקא את רוב מכוניות האספנות קל מאוד לתקן, ומי שמחזיק את שלו כמו שצריך, כמעט לא צריך לתקן (ואלי זה גם הסוד לסיבה שיש אפנים שמוכרים עם תום השיוץ במחיר הפסד כי כבר אין מה לתקן...)

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם
הקטע של האספנות נורא פשוט , תמיד שואלות הנשים - מה ההבדל בין ילד לאדם בוגר והתשובה היא המחיר של הצעצועים !

אהבתי:-D

פורסם

כבר אמר מישהו במפגש:"אנחנו קונים את העבר שלנו".

 

אולי החבר שלך יפרוט את הדולרים מהבלטות ואת תקני לך יגואר(חתול אמיתי) והרי לך שילוב מנצח של כל האהבות שלכם יחד. ואם הרכב יהיה ראוי...גם אנחנו נוכל ליהנות.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם
כבר אמר מישהו במפגש:"אנחנו קונים את העבר שלנו".

 

אולי החבר שלך יפרוט את הדולרים מהבלטות ואת תקני לך יגואר(חתול אמיתי) והרי לך שילוב מנצח של כל האהבות שלכם יחד. ואם הרכב יהיה ראוי...גם אנחנו נוכל ליהנות.

 

כל אישה אוהבת חיות, אחת בשביל הפרווה במעיל, נמר בלילה, יגואר בשביל לנסוע ואחד הכי חשוב החמור שישלם על זה !:evil::-D

 

נ.ב

אני מוכנה לקנות את הסמל של היגואר,לאות הזדהות.

פורסם

לא כל אשה אוהבת חיות, ובטח לא בגלל הפרווה שלהן, אני אוהבת חיות ומי שיופיע בקרבתי עם פרווה ירוסס בצבע.

לא כל אשה אוהבת שישלמו עליה ואני לא מכנה אף אחד בשם חמור אם הוא נדיב, ובכלל חמור זו חיה חכמה ולכן גם לא אשתמש בכינוי זה לגנאי.

נושא השירשור הוא האהבה לתחביב, ממש אין צורך לטעמי לגלוש לכל מיני סטיגמות וקביעות לגבי נטיות של שני המינים.

יגאל, תגובתי הג'ינג'ית הייתה קודם כל כי נולדתי כזאת, דבר שני גם אם היה זה בצחוק עדיין אני מוחה על ההקש שמציג את האשה כבובה כסילה, בדיוק כמו שאני מוחה על ההשוואה של גבר נדיב ו/או אדיב לכסיל.

ליל מנוחה

אירית

פורסם
אני אוהבת חיות ומי שיופיע בקרבתי עם פרווה ירוסס בצבע.

הסיבה שמרססים בצבע מעילי פרווה, אבל לא מעיזים לעשות את זה על מעילי עור, היא שהרבה יותר קל להיטפל לנשים מבוגרות מאשר לגברים מקועקעים על אופנועים.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
:biglaugh: :biglaugh: :king::roflmao: :roflmao:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אה, כן, ובהמשך השרשור- קצת מהכל, שנאמר כאן, כבר לא ממש נשאר מה להוסיף לדעתי.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...