Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו 302 כדאי? (עריכה - מתברר שזו 202)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על פי החוק היבש, הרכב שייך לבעלים שעל שמו רשום הרכב במשרד הרישוי, ולכן יכול האדם באופן תיאורטי לקחת את הרכב לעצמו, אם בצו בימ"ש או בדרך אחרת. זכות הקיניין היא זכות המוגנת בחוק, ובמקרים מסויימים שווה לנצלה לטובתך. רבים חשבו לנצל לעצמם מצב של נטישת רכב או "מציאות" כאלה ואחרות, ומאוחר יותר גילו שהסתבכו מאוד...אם אתה רוצה להיות נחמד לאיש שאיחסן את הרכב בתקופה האחרונה, אולי תוכל לפצות אותו מרצון בסכום כלשהו, לאיש עצמו לא יכולה להיות כל דרישה בגין הרכב כיוון שהרכב אינו שלו!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שמתי לב שבתמונות למעלה השמשה הקדמית חצויה לעומת הרכב שמצאת ששמשה שלמה ,מעניין אם זה במקור היה כך או ששינו את זה החליפו במהלך השנים לשמשה שלמה.

ל- 202 שהיתה לאבי בשנות החמישים (52 - שנת השלג) היתה עם שמשה שלמה.

מצא משה

פורסם
ל- 202 שהיתה לאבי בשנות החמישים (52 - שנת השלג) היתה עם שמשה שלמה.

אתה יודע אולי מה היה מספר הרישוי שלה ?

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
ל- 202 שהיתה לאבי בשנות החמישים (52 - שנת השלג) היתה עם שמשה שלמה.

 

השלג היה בשנת 50 (ידע אישי. הייתי כבר בן חצי שנה....)

עודד

פורסם
על פי החוק היבש, הרכב שייך לבעלים שעל שמו רשום הרכב במשרד הרישוי, ולכן יכול האדם באופן תיאורטי לקחת את הרכב לעצמו, אם בצו בימ"ש או בדרך אחרת. זכות הקיניין היא זכות המוגנת בחוק, ובמקרים מסויימים שווה לנצלה לטובתך. רבים חשבו לנצל לעצמם מצב של נטישת רכב או "מציאות" כאלה ואחרות, ומאוחר יותר גילו שהסתבכו מאוד...אם אתה רוצה להיות נחמד לאיש שאיחסן את הרכב בתקופה האחרונה, אולי תוכל לפצות אותו מרצון בסכום כלשהו, לאיש עצמו לא יכולה להיות כל דרישה בגין הרכב כיוון שהרכב אינו שלו!-רן

 

תמיד רציתי לדעת מה קורה במצב כזה,

האם הקונה צריך לשלם למוכר (שהוא לא הבעלים הרכב) סכום כל שהוא על איחסון של שנים ?

ומה קורה לרכב שנימצא אצל גגריסט כבר המון שנים בחצר הגרוטאות והרכב לא רשום על שמו.

האם באמת מותר לבעלים הרשום של הרכב לבוא ולקחת אותו ללא תשלום ? והאם מותר לבעלים הרשום להיכנס לשטח שלא שלו על מנת לקחת את האוטו ?

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
האם באמת מותר לבעלים הרשום של הרכב לבוא ולקחת אותו ללא תשלום?
אני חושב שהמנעות מתלונה במשטרה על גניבה או סחר ברכוש גנוב מהווה תשלום יפה בפני עצמה.
פורסם
על פי החוק היבש, הרכב שייך לבעלים שעל שמו רשום הרכב במשרד הרישוי, ולכן יכול האדם באופן תיאורטי לקחת את הרכב לעצמו, אם בצו בימ"ש או בדרך אחרת. זכות הקיניין היא זכות המוגנת בחוק, ובמקרים מסויימים שווה לנצלה לטובתך. רבים חשבו לנצל לעצמם מצב של נטישת רכב או "מציאות" כאלה ואחרות, ומאוחר יותר גילו שהסתבכו מאוד...אם אתה רוצה להיות נחמד לאיש שאיחסן את הרכב בתקופה האחרונה, אולי תוכל לפצות אותו מרצון בסכום כלשהו, לאיש עצמו לא יכולה להיות כל דרישה בגין הרכב כיוון שהרכב אינו שלו!-רן

השאלה רן, בדרכים החוקיות (דרך המשטרה), זה עלול לקחת הרבה מאוד זמן? האם לא שווה לעשות את זה דרך התשלום ולגמור את העניין?

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

אדם זכאי למכור רק את קיניינו, ולכן באופן תאורטי הרכב שייך לבעליים הרשום כיוון שהרכב נגנב בעבר (לדברי הבעלים) יכול בעל הרכב לגשת לתחנה הקרובה או לעמוד ליד הרכב ולהזמין ניידת ולמסור להם "מצאתי את הרכב הגנוב שלי" בבדיקה שיעשה השוטר ימצא זהות בין הבעלים למציאה ויאפשר לבעלים לקבלה לידיו, כלפי מחזיק הרכוש או הטוען לבעלות עליו עלול להיפתח תיק פלילי שידון בבית משפט. והוא יצטרך לתת הסבר כיצד הגיע אליו רכב גנוב. כמובן שלסיפור זה רבדים רבים ואין מדובר במקרה קלאסי של גניבה רגיל, ולכן המצב קצת יותר מסובך. גרריסט שפינה גורטאת רכב שאין לה מספרים מחוייב על פי החוק להשמידה כפי שמשמידים רכוש שנימצא ואין לו דורשים, אין הוא זכאי למכור אותה או חלקים ממנה ללא אישור מפורש אולם כמו בכל עבירה שאין בה מתלוננים כי שני הצדדים נהנים מהמצב, מנצל הגרריסט את המצב להרוויח כמה שקלים מהצד בצורה לא חוקית, הטענות שונות מושונות אם כדמי אחסנה ועד דמי גרירה, לדעתי האישיית שום טענה לא תעמוד במבחן בית המשפט-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לדעתי אתה צריך להעביר ביחד עם בעליו החוקיים של הרכב בעלות לשמך, ולאחר מכן לקחת את הרכב מה"מאכסן" הנוכחי שלו ולהסביר לו את המצב שהרכב אינו שלו בכלל, כמו כן אני אישית הייתי מפצה אותו במספר אלפים בודדים (2K למשל), הרי עמדת "לסגור עסקה" איתו אבל זו כבר החלטה שלך ואינך חייב לו כלום, בעצם עדיף שלא תעניק לו פרס שכזה שכן הרכב לא שלו בכלל והוא ניסה למכור לך אותו - תתאר לך מה היה קורה במידה והיית משלם על הרכב 17K ומגלה שבעליו החוקיים והאמיתיים נפטר חס וחלילה לפני שנים רבות? 17K מכיסך היו הולכים לפח.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

סתם קוריוז, פעם בתיכון (נשמע לפני המון זמן) למדנו שיש תקדים או משהו על כך שיש לפצות אנשים שנלקחו מהם שדות חקלאיים לשם בנייה אזרחית, גם בלי שהקרקע שלהם רשמית - אלא של קק"ל או משהו. אבל מפני שישבו עליה שנים רבות נכנס לעניין סעיף כלשהוא המשייך אותם לקרקע. מישהו מכיר משהו כזה?

משכנתא זה קל

פורסם

אמור להיות להם חוזה חכירה, ומכאן הזכות לפיצויים!!!

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם

לפי הבנתי הפ'יזו בכלל לא מדווח במישטרה כגנוב כלומר אם אין דיווח במחשב של המשטרה אז ניתן להעביר בעלות ואז לקחת הרכב ללא בעיה.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
  • שנה מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...