Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו 302 כדאי? (עריכה - מתברר שזו 202)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה

אכן הפגו הנל הוא 202

אני מכיר את האוטו הזה למעלה מ45 שנה

בשנים האחרונות הוא עבר כמה ידיים

לשמחתי לפני כמה שבועות הגיע המסכן

לחוף מבטחים באזור ירושליים מכאן יש סיכוי

שיחזור לשייט בכבישי ישראל

אגב יש בארץ פגו 302

גם אותו אני מכיר וראיתי לא מזמן

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אריה,אני יודע שהרכב נעלם השאלה היא האם ידוע לאן?

האם מישהו יכול לתת את הטלפון של אותו אדם בשם דני שלקח בעלות על הרכב.

החלטתי למצוא את הרכב ולהחזיר אותו לכביש בכל מחיר.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
וכעבור 3 שנים נוספות, מה עלה בגורלה?

שאלה טובה!

 

ויש בארץ עוד פיג'ו 202\302\402 במצב נסיעה? או סתם עומדות?

אם כן אשמח לתמונות

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אם כבר מדברים על 202, מעניין כמה 203 נותרו בארץ במצב תקין.

 

203, שהיתה הסנונית במשפחת דגמי X03, לא רק שהחליפה את 202, אלא התוותה את ה-DNA של פיז'ו עד לתחילת שנות התשעים, עת הופסק יצורה של 505.

 

מכונית נהדרת לתקופתה - ובכלל.

 

אפרופו, ל"חולי" פיז'ו ישנות כאלו, כ-202 או 203, הייתי ממליץ לבדוק אפשרויות יבוא מצרפת. נותרו שם לא מעט כאלו בידיים אוהבות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אם כבר מדברים על 202, מעניין כמה 203 נותרו בארץ במצב תקין.

 

203, שהיתה הסנונית במשפחת דגמי X03, לא רק שהחליפה את 202, אלא התוותה את ה-DNA של פיז'ו עד לתחילת שנות התשעים, עת הופסק יצורה של 505.

 

מכונית נהדרת לתקופתה - ובכלל.

 

אפרופו, ל"חולי" פיז'ו ישנות כאלו, כ-202 או 203, הייתי ממליץ לבדוק אפשרויות יבוא מצרפת. נותרו שם לא מעט כאלו בידיים אוהבות.

203 יש דיי הרבה, בשנים האחרונות ראיתי

2 כחולות

1 אפור עכבר

1 לבנה

1בצבע אפור עם שחור (הייתה בפייסבוק אתמול)

1ורודה

 

לעומת זאת פיג'ו מסדרת 02 לא ראיתי או שמעתי

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
203 יש דיי הרבה, בשנים האחרונות ראיתי

2 כחולות

1 אפור עכבר

1 לבנה

1בצבע אפור עם שחור (הייתה בפייסבוק אתמול)

1ורודה

 

לעומת זאת פיג'ו מסדרת 02 לא ראיתי או שמעתי

 

ה

הרכב הנל עבר שפוץ

מכני יסוד כולל שפוץ מנוע

עבר פחחות מחכה להכנה

לצבע וצבע כנראה יהיה מוכן

לקראת סוף השנה

הזמין תור להשקה

פורסם
ה

הרכב הנל עבר שפוץ

מכני יסוד כולל שפוץ מנוע

עבר פחחות מחכה להכנה

לצבע וצבע כנראה יהיה מוכן

לקראת סוף השנה

הזמין תור להשקה

אתה מקבל על ה202 ?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)


×
×
  • תוכן חדש...