Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו 302 כדאי? (עריכה - מתברר שזו 202)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מלאאאאאאאאא עבודה, אבל בודי נראה במצב לא רע בכלל, בטח בהתחשב בגילו ובזה, שעמד כ"כ הרבה שנים! אם אתה מצליח להרים את הפרוייקט- איזה יופי של אוטו הולך להיות!:shock:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מדהימה,

אני חייב לציין שרכבים לפני שיפוץ עושים לי את זה :oops: ובעיקר שהם המצב טוב.

אני לא הייתי נוגע בה!! פשוט קונה אותה ושם אותה בחצר כמו שהיא!! הכי יפה....

פורסם
ה-202 היתה קטנה, עם מנוע בנפח 1100 סמ"ק.

ה-302 גדולה יותר, עם מנוע בנפח 1750 סמ"ק.

ה-402 - הכי גדולה, עם מנועים בנפח 2000-2100 סמ"ק.

 

העיצוב הכללי של כולן היה דומה, עם פנסים "מוחבאים" בתוך הגריל.

 

קובי, מה לגבי הפיג'ו 504? נחשב לרכב נדיר?

פורסם

504 ? לא, אי אפשר להגיד נדיר.

יש כאלה עוד נוסעות במאותיהן, בין בישראל או ברשות, ויש אפילו קופה בארץ.

 

לדעתי 17K נשמע כמו מחיר אפשרי ואף אטרטקטיבי לרכב שבתמונה, אם הוא "עושה לך את זה". שמתי לב שהמנוע מפורק ממנו ונמצא בתא הנוסעים, אבל יחסית הכל שלם.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
מדהים - לקחת פרוייקט כזה צריך להיות ברנש עם ביי.. סליחה אשכים של בת יענה !

יש כבוד לשיפוץ כזה - בהצלחה !!!

מה שמזכיר לי את הסיפור על העולה האתיופי, שמגיע למכולת ומבקש דבר מה מהמוכר, המוכר אינו מבין את שפתו של הברנש, ומבקש שוב ושוב הסבר, ביאושו מפשיל האיש את תחתוניו ומצביע על ה-...."אה" אומר המוכר בהבנה....זיתים שחורים......

 

חייבים להציל את הרכב הזה, אם לא מי שמצא אותו, אז אחרים....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לאחר בחינה מדוקדקת של הצילומים, והשוואה לתמונות של 302, אני די בטוח שמדובר ב-202. ההבדלים הם בחלון הקידמי החצוי שיש ב-302 (ואין ב-202), ובמסגרות של הדלתות שהן עבות יותר ב-302.

קישור לאתר מעניין על המכוניות האלו (בצרפתית...) - http://www.geocities.com/peugeot302/index.html

 

אגב - כבר היה שירשור על המכונית הזו בעבר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=95220&highlight=202

 

ושירשור רלוונטי נוסף:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99530&highlight=202

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
מה שמזכיר לי את הסיפור על העולה האתיופי, שמגיע למכולת ומבקש דבר מה מהמוכר, המוכר אינו מבין את שפתו של הברנש, ומבקש שוב ושוב הסבר, ביאושו מפשיל האיש את תחתוניו ומצביע על ה-...."אה" אומר המוכר בהבנה....זיתים שחורים......

 

חייבים להציל את הרכב הזה, אם לא מי שמצא אותו, אז אחרים....רן

 

אם כבר התחלת אז ...

 

כשפגשו עולה חדש מחבר העמים שאלו אותו - מה אתה עושה לפרנסתך ?

התשובה באה מיד - מזיין מתים !

אז קפץ בוריס הקטן ואמר : אבא , אתה והעברית שלך , אתה ממיין זייתים ... :lol:

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

המשך פרטים על ה-202. אכן מדובר ברכב מסוג פיזו 202 DS שנת יצור 1947.

המוכר הוא לא בעל הרכב. הוא מצא את הרכב לפני הרבה שנים ומאז הוא זרוק בחצר.

דרך מספר שילדה ועזרה מחברים, הצלחתי להגיע לבעל הרכב והייתה איתו שיחה מעניינת.

הוא סיפר לי שהרכב נגנב ממנו והמשטרה מצאה אותו אצל איזה בן דוד בדרום הארץ.

בקיצור, בעל הרכב מוכן לבוא איתי למשרד הרישוי ולבצע העברת בעלות בלי כל תמורה.

נשאר הוויכוח עם מחזיק הרכב על סכום הקניה ???

לרכב אין מנוע וכל שאר החלקים נמצאים.

לשאלות :

איזה מנוע אחר מתאים לרכב הזה ?

או שכדאי להחליף מנוע וגיר של מודל יותר חדיש?

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

מבחינה חוקית, אם הרכב רשום עדיין גנוב המחזיק בו לא רק שלא צריך לקבל תמורה כלשהי, אלה גם עלול להסתבך. בהחזקת רכוש גנוב, כמובן שיש בסיפור רבדים נוספים, כיצד הגיע אליו? ומדוע לא דווח עליה לאיש? ברמה העקרונית הרכב בכלל לא שלו ובעל הרכב הרשום יכול לדרשה לעצמו ללא תמורה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הרכב לא רשום גנוב אבל לאחר הגנבה הבעלים עזב את הרכב באיזה חשמליה ומשם עבר לבחור שמחזיק בו הוא רק שבמשרד הרישוי אמרו לו שהרכב צריך לעבור שוב עמדה 1 למרות שיש לרכב רישוי ישראלי

מבחינה חוקית, אם הרכב רשום עדיין גנוב המחזיק בו לא רק שלא צריך לקבל תמורה כלשהי, אלה גם עלול להסתבך. בהחזקת רכוש גנוב, כמובן שיש בסיפור רבדים נוספים, כיצד הגיע אליו? ומדוע לא דווח עליה לאיש? ברמה העקרונית הרכב בכלל לא שלו ובעל הרכב הרשום יכול לדרשה לעצמו ללא תמורה-רן

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303


×
×
  • תוכן חדש...